سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

هر سقوط ینی شروع پروازم:)))

هر چند باری که نتونستم به درک..

هرچند بار که نشد به درک..

نمیشمرمشون...

کارای مهم تری دارم...

لعنت به ناامیدی...

خدایا کمکم کن:***

کسی که برای هدفش 6 ماه وقت نذاره و ندوه،

چطور میتونه از خودش مطمئن باشه که بعد کنکور برای رویاش خودشو به آب و آتیش میزنه؟؟؟

اگه انگیزمو از دست بدم مرتکب خیانت بزرگی شدم...

خداوندگارا دستمو بگیر...

تو خودت شاهد شبایی که از شوق رسیدن خوابم نبرده بودی...

تو خودت شاهد اشکام بودی...

خدایا نذار ناامیدی تو دلم خونه کنه...

ایمانو بنداز تو دلم...

قربون خدایی کردنت برم من:)


تیتر:بخشی از آهنگ "نگران نباش"/امیر علی بهادری


۰ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان