سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

اندر احوالات آزمون!

کلیت آزمون شبیه آزموناییه که تعداد غلطام زیاده!

فیزیکش بددد بود.دلیلشم واضحه!چون 2 هفته پیش خونده بودم!و به خودم بیخود و بیجهت اعتماد کردم!فک کردم یادمه که نبود.

گسسته اشو انتظار داشتم خیلیییییی خوب باشه ولی نشد

تحلیلی بهتر از انتظار

دیفرانسیل فک کنم خطا زیاد داشته باشم..اما بیشتر سوالارو جواب دادم.خیلی نامردیه واقعا.30 تا سوال دیفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرانسیل 30 دیقه؟؟؟کنکور یکونیم دیقه رو میدن دیگه!چ وعضشه؟

چرا آزمون گواه 10 دیقه اس تایمش واقعا؟چرا سخت میدن؟کاملا مشخصه که منظورشون اینه  برید کتاب آبیو بگیرین بشینین حفظ کنین.یادم گرفتین،گرفتین.نگرفتینم به ما مربوط نیس!

شیمی...خوب بود.انتظارشو نداشتم.البته اگه اشتباه جواب نداده باشم فک کنم بالاترین درصدم باشه.

عمومیام که نخونده بودم.ولی خوب بود.به جز ادبیات.

چیزی که به خودم چسبید مدیریت سر جلسه ام بود.با اینکه دیر رسیدم و آخر سر وقت ندادن بهم ولی خودمو گم نکردم

البته بماند که ادبیاتو گند زدم.

عربی و زبان خوب بودن.اما دینی@

شبیه سوالای فلسفه منطق بود بیشتر.


کاش ترازم بالا بیاد...خسته شدم از این همه پسرفت...


آزمون پیش رو آزمون سختیه برا من.چون پایه خیلی کم خوندم...و آزمون بعدم که کلا پایه اس.


اما امروز مال خودمهههههههههههههههههههه.کلی کار میخام بکنم تا انرژی درس خوندنم جور شه.


اما خب:(((((((

آزمونو باید تحلیل کنم

تحلیل آزمون حس خوبی بهم میده.احساس میکنم دارم چاله چوله های سوادمو صاف و صوف میکنمD:


+خدایا ممنون که قلبمو آروم کردی.اصلا استرس نداشتم.

+تو این آزمون به تاثیر باورنکردنی صبحانه پی بردم. 


بعدا نوشت:

حالا حتما این آزمون باید انقد دیر بدن نتیجه رو؟

۱ ۰
مهین ...
۲۶ دی ۰۱:۱۲
کنکوری تجربی هستی؟ من ریاضیم.

پاسخ :

منم ریاضیم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان