سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

سزد اگر هزار بار بیفتی...

کارنامرو دیدم و حالم بد شد

شوکه شدم

دلم میخاس گریه کنم اما 


وجود یک دوست خوب میتونه حال آدم رو خوب کنه...یادآوری این حقیقت که هیچ چیزی نیست که نشه بهش رسید...

اونم چیزی مثل رتبه و تراز و درصد.

منابع باید تغییر کنن

و روش های مطالعه...

اینترنت باید به کلی کنار گذاشته شه برا ی دوره.

منابع محدود و با کیفیت باید انتخاب شن

کیفیت مطالعه باید بالا بره

یه تایم برا خودم باشه که درس خسته ام نکنه.

یه مدت نمیرم پیش مشاورم.مثل اینکه تاثیر عکس داره

توکل میکنم به خدا

.

.

.

و دوباره شاد میشوم و امیدوار...

دوباره شروع میکنم.

میرم...

ادامه میدم...

میرسم..

میرسم

میرسم...



نگاه کن
هنوز آن بلند دور،
آن سپیده آن شکوفه زار انفجار نور
کهربای آرزوست،
سپیده‌ای که جان آدمی هماره در هوای اوست،
به بوی یک نفس در آن زلال دم زدن
سزد اگر هزار بار
بیفتی از نشیب راه و باز
رو نهی بدان فراز...

هوشنگ ابتهاج

۱ ۰
مهین ...
۲۶ دی ۲۰:۴۲
یه سر به سایت دکتر افشار بزن. فایل هاشو گوش کن انگیزه میشه برات.

پاسخ :

ممنون از پیشنهادت.تو هم آقای سرورپور رو امتحان کن.
شنبه ها فرصت برابر حوالی ساعت 8 شب برنامه دارن فک کنم.شبکه 7
منم منطقه 2 ام.
منم میخام جبران کنم.میشه رسید نگران نباش و تحت تاثیر محیط مدرسه و دوستات قرار نگیر.
به ایده آلم رسیده بودم اول مهر!الان 1000 تا کم کردم!!!
منم خوشحال شدم از آشناییت.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان