سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

از عوارض کنکور (لعنت الله علیه و ما یتعلق به)

نمیدونم اینکه الان متوجه نیستم شبه ، روزه

اسفنده یا فروردین(این یکیو حق دارم وقتی دیشب برف بارید!)

اصن 95 ه یا 96

خوبه یا بد؟


+شکر بابت مامان و بابام:)

+فیلم Lion رو با هزار تا بدبختی اونم قسطی دیدم:) هر آن منتظر بودم کارگردان بیادگوشمو بپیچونه بگه بسه بابا بووووقیدی تو فیلمم

ولی عاااااالی بود..

+پدر و مادر اینجانب نشستن برام برنامه ریختن روزی 13 ساعت!!!گویا تازه با بنده آشنا شدن!به عقیده ی خودشونم تایم استراحتش زیاده!

+ضمن اینکه نور و عدسی همچنان خر است!کار و انرژی حتی!

۴ ۰
Mr Daal
۲۸ اسفند ۰۰:۳۳
خوبه ...
+ سیزده ؟ (خیلی تعجب) 
++ و از اونور چقدر فیزیک 3 شیرینه ... .(البته درباره ترمودینامیک اطلاع ندارم اگه ریاضی هستید !)

پاسخ :

ایشالا که خوبه!
والا من خودمم خیلی تعجب!من تا الان مطالعه هفتگیم به زور 50 ساعت بوده!با این حساب میشه 91 ساعت!البته ناگفته نماند که خودم جوگیر شدم یهو گفتم همینقد بریزین!اونام جدی گرفتن!
ریاضی هستم!
فیزیک فقط فیزیک پیش!

Mr Daal
۲۸ اسفند ۰۰:۴۷
چه رشته ای مد نظر دارید ؟

پاسخ :

نرم افزار ، به امید خدا
Mr Daal
۲۸ اسفند ۰۱:۱۸
در پناه خدا . درخشان باشید

پاسخ :

شما هم همچنین:)
ممنون.
لرد چیره
۰۲ مرداد ۰۰:۱۶
شما هم کنکوری بودین. چه جالب. یه حس رهایی خاصیه.

پاسخ :

پارسال رها شدم من :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان