سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

خاکم به سر!

الان یهو متوجه یه چیزایی شدم!

یک اینکه آزمون بعدی 22 اردیبهشته!ینی یه هفته فرصت هس فغط!اگه میدونستم این بازیارو درنمیاوردم این دو هفته :|

دو اینکه از دوشنبه که امتحانا شرو شن تا 24ام طول میکشه که اونم فقط 4 درس رو پوشش میده:|بقیه رو چیکار کنم پس؟

سه اینکه امتحانای ادبیات و فیزیک افتادن ماه رمضون :/

چهار اینکه از همنهشتی هیچی سرم نمیشه

پنجم هم این که من اصن هندسه 2 نخوندم برا فردا!!!خوبه دیگه!دیگه درسم حساب نمیشه کلا.0% دیگه خیلی ضایع اس:|

فردا حماسه ای دیگر می آفرینیـــــــــــــــــــــــــم:)


۱ ۰
دال
۱۵ ارديبهشت ۰۰:۴۷
من که به کل نابودم در طی هفته های بعد. شنبه اولین امتحانه و لذا فردا روستامون نمیتونم برم. البته به خاطر مناظره در هر صورت نمیرفتم. همین نرفتن ولی باعث میشه لطمه بخورم. آزمون بعد هم واقعا هیچ ایده ای ندارم که باید چکارش کنم. در طول ترم کم کاری نکردم اما کم نیست مطلب. علی الخصوص عمومیا که هیچ نخوندم.
+به امتحانا اصولا فکر نمیکنم. 5 درصد مثبت که اصلا واسه رنج رتبه ای که میخوام تاثیری نداره. قبول بشم نهایی رو کافیه.(ترم اول کلا ول کردم مثلا. آخرش 19.00 شد. شاگرد هفده هجدهم. و اصلا هم نشکستم)
+منم زمین شناسی نمیفهمم(البته این که آخرین بار موقع خرید بازش کردم هم میتونه تاثیر داشته باشه)
+زمین شناسی رو گذاشتن برای صفر زدن برای ما. اما نمیدونم چرا بر خلاف بقیه درسا اگه نزنیم حذف نمیشه.
+من خودم بعد آزمون همیشه "وصیت" چاوشی رو گوش میکنم. اصلا اینکه بعد از آزمونا خودمو هنوز خلاص نکردم معجزه ای در علم روانشناسیه.

پاسخ :

نه من دیگه الان سرم به سنگ خورده!فردام که عروسی و...از شنبه ایشالا.
منم واقعا چیزی نیس بگم کلا درجریان نیستم(هندسه 2 فرق داره با همه چی البته!فک کنین پارسال هیشکی حاضر نبود بیاد بهمون درس بده!آخرشم قرعه کشیدن!اون دبیرم زد زیر همه چی قهر کرد رف!بعد دادن به یکی دیگه!اون گف من تا حالا درس ندادم!بعدی صراحتا اعلام کرد بلد نیس!اصن یه وضی!ولی آخرش خیلی معلممون خوب شد...یادش بخیر...) 
بله...خیلی حجم زیاده..
+دیگه ما که میخونیم،مطمئنا خیلی بیشتر از قبولی میگیریم!(ترم اول امتحان نگرفتن ازمون به جز 3 درس!آخرشم معدلم اومد 19/96!معلم فیزیکمونم افتاده بود دنبال کارنامم چون فقط اون بهم کم داده بود :| میگف سال آخری نمرتو بدم 20 شه معدلت دور هم بخندیم:) منم گفتم خو زشته دیگه برای پیش!امتحانم که ندادیم بگم حقمه!این شد که همون 19/96 باقی موند!با نمره ام مگه آدم میشکنه؟ما که فقط منتظریم کم بگیریم هی بخندیم با معلما(جمیعا خلیم)!البته فقطططططط کلاس ما اینجوریه!تجربیا که گیس و گیس کشی سر 0/25 !)
+شما مگه داروسازی نمیخاین؟اونجام ضریبش صفره؟ولی واقعا انصاف نیستا!ما وقت کمتر داریم با این حساب :/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان