سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

#بدن_من قسمت دوم!

این قسمت:دندونای نامرتب!


مسئله ی دندون برای کسی که خیلی میخنده خب مهمه!اما فک نمیکردم انقد مهم باشه که به خاطر دیده نشدن دندونام مجبور شم نخندم!البته الانشم کسی نتونسته منو مجبور کنه!و همچنان خیلی راحت میخندم!اما بعضا معذبم.یا دستمو میگیرم جلو دهنم.


موقعی که دندونای شیریم افتادن،دو تا دندون جلوییم خیلی طول کشید تا درآن.انقد تو اون مدت داییم مسخرم کرد که من فقط زبون میزدم و دستکاری میکردم.اون دندونا دراومدن.اما دو تای بغلیشون خیلی کج در اومد.خانوادم تو شرایطی نبودن که این مسئله،مسئله تلقی بشه براشون و گرفتار بودن.

تاااااا اینکه رسید به پارسال که رفتیم برای ارتودنسی.گفتن دندون نهفته دارمو مثه اینکه پروسه ی عذاب آوری در پیشه.

بعلاوه هزینش خیلی زیاد بود.فک کنم پایه اش 12 میلیون تومن.با دندون نهفته و این جور صوبتا فک کنم 15 تومنی میشد.خیلی ناراحت شدم که به خاطر هزینش نشد.اما خب مسلما به روی خودم نیاوردم.

بابام میگف عب نداره بریم.ولی من میدونستم حسابی تو دردسر میفته.و این شد که گفتم نه.(ما خونوادمون از لحاظ مالی متوسطه.و این هزینه ی خارج از نوبت یکم زیاده خب)

اما تو این یه سال من همچنان با دندونام مشکل دارم.و معذبم موقع خندیدن.امسال بعد کنکور موندم برم یا نه.آیا ارزششو داره که خونوادم به زحمت بیفتن؟یا اصن خودم دلم میاد اون همه پول بی زبونو بدم که فقط بقیه جور دیگه ای نگام نکنن و راحت باشم؟اونم بعد این همه خرج و مخارج سال کنکور...از قلمچی بگیر تا کتابای کمک درسیو کلاسای بیرونو... .البته مامانو  بابام اگه بدونن من فکر این چیزام کلمو میکنن اما من خودم واقعا دیگه خجالت میکشم.دیگه پدر مادر تا کجا وظیفه دارن خرج بچشونو بدن؟(اینم بگم که خرج تحصیل من در مقابل خیلی از دوستام هیچیه.اما من دیگه روم نمیشه.)


نظر شما چیه؟ارزششو داره؟تازه دردم داره لامصب:(((((

ای وای الان یادم افتاد دکتر گفته بود دندونای عقلت درآن،بدتر میشه:/// ای باباع

۱ ۱
دال
۱۱ خرداد ۱۹:۰۱
بعد کنکور و اینا ان شاء الله حل میکنید اینا رو.
+ترسناک ترین دکتری که میشناسم دندون پزشکه. (همه شون ترسناکن البته).خیلی تلاش میکنم کارم بهش نیفته. به خاطر همین دندونای معمولی دارم. نه این که خیلی ردیف و اینا. نه .فقط از روزی که بهم گفتن زبون بزنی باید بری دکتر زبونمو با چسب بستم به سقف دهنم.

پاسخ :

هعی.ایشالا.
منم خیلی میترسیدم.ولی پارسال تابستون کلا ترسم ریخت!خیلیم نازن الان به نظرم(البته فقط یکیشونو دیدم اون نازه!)!بقیه دکترا ولی همچنان ترسناکن.
والا کسی به ما نگف!وگرنه من حاضر بودم بکنم بندازم تو آب نمک تا دندونام درآن!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان