سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

#بدن_من قسمت سوم!

این آخریشه!که در مورد موهامه!

من موهام کم پشت،صاف،لخ و بینهاااااایت نازکه.

جوری که هیچ رقمه حالت نمیگیره.و تو عروسیا بیچارم میکنه.

من برام این مورد اصلا مهم نبود تا اینکه سر عروسی پسرخالم رفتم آرایشگاه برا موهام.

دو سه بار باز کرد از اول درست کنه.و مدام غر میزد که من تا حالا مو به این مزخرفی ندیدم:| و دولا پهنام حساب کرد و گندم زد به موهام تازه!

منم همش میخندیدم!آره واقعنم خنده داره دیگه.

میگه فرق راست یا چپ؟

میگم چرا انقد سوالای سخت میپرسی؟درست کن بره دیگه باباع!

و جوری نگام میکرد انگار خیلی داغونه وضعیتم.واقعا مهمه؟نه والا مهم نیس!

فقط خنده داره که برا خیلیا مهمه!

از این به بعدم میدم مامانم ببافه اصن!


پی نوشت 1:حالا یه جم بندیم بکنم از این سه قسمت!

من خیلی خودمو دوس دارم!بدنمم دوس دارم!خیلیم باش حال میکنم.قربون قد و بالای خودمم میرم!موهامم میبافم!قهقهه هم میزنم!تا کور شود هر آنکه نتواند دید کلا!

این سه تا قسمتو صرفا برای خالی شدن خودم و فراگیر شدن این موضوع که این جور چیزا در اولویت قرار نداره گذاشتم.اینستاگرامم نیستم این هشتگو تو وبلاگا دیدم اخیرا.باشد که رستگار شویم.ختم جلسه.

پی نوشت 2 :قالبو چرا عوض نمیکنم من؟واقعا چرا؟

۵ ۳
دال
۱۱ خرداد ۱۹:۱۱
اشاره بکنم یکی از عجیب ترین سری پستای دنباله داری بود که تو عمرم خوندم.
در مورد مو اما خیلی مطمئنم به خودم. به طوری که آرایشگر پیشفرضم همیشه اشاره میکنه بهش و شاگردش هم همیشه وقتی من میرم از حجم موهای ریخته بر زمین شاکیه. اگرچه محکم و پرپشت و زیاده اما دو سه سالیه خیلی کوتاه نگهش میدارم. در اون مورد بیخیال بودن هم آرایشگر همیشه با یه حسرتی میگه "هیچی نزنم به موهات؟ این مدله(اشاره به عکس) خوب و ساده ست ها..." و با مخالفت من مواجه میشه(همیشه بهش تاکید کردم هیچ مدلی نباشه)
+اولین اولویتم بعد از زدن به وبلاگ اینه که یه همچین دنباله ای بذارم. جالبه.

پاسخ :

عجیب بود؟؟چه خوب!
خوبه این هیچ مدلی نباشه.
عه؟وبلاگ...حیفه بابا زودتر بسازین :((
آره واقعا جالبه.نمیدونم چرا بعد نوشتنش خیلی حس خوبی پیدا کردم.
ولی با این 3 تا پست فک کنم خودمو منهدم کردم رف اصن!
🍁 غزاله زند
۱۱ خرداد ۱۹:۲۵
موهای من لخت و بسیار پر پشته :|  پرپشتی هم عذابیست بخدا :))
آررره بابا ول کن مردم رو.خودت مهمی که خودت رو دوست داری ;) 

پاسخ :

خوبه کههههه.من چون نازکه موهام به نظر میاد کم پشته:((
خوشگلی دردسر داره دیگه غزاله:)


🍁 غزاله زند
۱۱ خرداد ۱۹:۵۸
بعله دیگه،زیبایی و هزاران دلبری 😂

پاسخ :

میبینی توروخدا؟😂
حوا ...
۱۲ خرداد ۱۳:۴۷
چرا قالبو عوض نمیکنی؟! چرا؟! :)))

پاسخ :

انقد قضیه جدیه ینی؟خو بچه خستس فعلا:دی
بانو ف تک نقطه
۱۲ خرداد ۱۸:۱۳
هر سه تا پستتو خوندم خانوم گل .. همین حس سبکیت بعد نوشتنش خیلی عالیه .. مردم و حرفاشونو به بازوی چپت بگیر و از خودت لذت ببر رفیق :*

پاسخ :

خیلی ممنووووووووووون.خیلی لطف کردین.آره واااااقعا سبک شدم...
چششششششم3>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان