سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

خدایا باورکن دیگه نمیکشم!

روزی 4 ساعت مطالعه؟

امروز 10 ساعت خواب؟

خدایا نمیشد این ماه رمضونو تو دو تا پارت 15 روزه برگزار میکردی؟

لااقل خودت یه توانی چیزی بده...کنکور نزدیکه خداجان شوخی نکن دیگه باهام انقد

شبام که بیدار میمونم هوا ورم میداره کلا!هوای شب بهم نمیسازه یهو عاشق میشم الکی پلکی!اح!

خدایا دارم آخراشو خرااااااب میکنما!خودت نذار قربونت برم من...بیستو نمیدونم چن روز مونده...کمک کن...:***



پی نوشت:

من:مگه قرار نبود خدا کمک کنه بهم؟

مامان:خب کمک میکنه.

من:کو پس؟

مامان:اگه کمکت نمیکرد الان اینجا نبودی.

من:کجام مگه الان؟دارم همه رو به فنا میدم...

مامان:ایمانتو کامل کن و منتظر نتیجه باش...

من [دلگرم میشود...]

۵ ۱
شا دان
۲۳ خرداد ۱۹:۰۱
Khoda ghovvat

پاسخ :

تچکر:)
هلما ...
۲۳ خرداد ۱۹:۵۰
:)
خودتو اذیت نکن توکل کن و نگران نباش. ایشالا موفق میشی...
درضمن بهونه هم نیار، عشق هم قرار بعد کنکور :))
مامانا خود خود عشق ان.

پاسخ :

:***
چی بگم؟توکل همینجوری خالی خالی که نمیشه...:(( همش حس میکنم همه چی یادم رفته:/
آخه میدونی حیفه اون مهتابو سکوتو سیاهیو ایناس عاشق نباشی:دی
شوخی کردم البته!نمیدونم چرا وسط شب دلم گریه میخاد!بی دلیلا!ینی 90% پستایی که نصفه شب گذاشتم،مضمونش این بوده!
یس یس.خدا همه‌ی مامانارو حفظ کنه برامون:))

🍁 غزاله زند
۲۳ خرداد ۲۱:۲۴
تو باید از دل و جون مایه بزاری تا خدا هم کمکت کنه :) 
خدا حواسش هست،همون ۴ساعت مطالعه رو هم در نظر داره...
خوب بخون،به چیزی فکر نکن.تا میتونی این چند روزِ آخر رو کمتر بخواب.هرکاری میکنی بکن ولی کم نیار ;) 

پاسخ :

هعی غزاله...
یجوری شده کلا همه چی پیچیده به هم انگار...
قربونت برم که کامنتات در هر شرایط و زمانی  پرِ انرژیه :))
دعا یادت نره ها!

علی حق جو
۲۳ خرداد ۲۲:۵۰
اگه کنکور من تو این وضعیت بود ماه آخر رو به خودم استراحت میدادم :)

پاسخ :

تو کدوم وضعیت؟
وضعیت من که کم از استراحت مطلق نداره!
🍁 غزاله زند
۲۳ خرداد ۲۳:۴۸
ای مهربون جان :) 
چشم،دعا میکنم.الهی کنکورت رو عالی بدی و بهترین اتفاق برات بیفته :) 

پاسخ :

:**
ممنووونم.ایشالا برا همه‌ی کنکوریا این اتفاق بیفته...:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان