سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

۱۸ ساله شدیم رف!

هیچ سالی تولدم برام حس خاصی نداشته.اما امسال مثل هر سال نیست...

یجورایی میترسم...و در عین حال هیجان دارم...

میترسم بعد این زمان بیفته رو سرازیری و بگذره و بگذره و من فقط سنم بالاتر بره...نه چیزی به خودم اضافه کنم،نه به دنیای اطرافم...

امسال برای اولین بار به این فکر کردم که چقد خوبه که دو سالمون پای سربازی نمیره...یا اینکه چقد خوب که نمیخام پشت کنکور بمونم...

زمان برام معنی دیگه‌ای پیدا کرده...از گذرش وحشت دارم...از اینکه به آخرای عمرم برسم و به اندازه‌ی سنم زندگی نکرده باشم...

فک میکنم امسال به معنای واقعی باید بزرگ شم...حضورم تو اجتماع پررنگ‌تر بشه...منشم غنی باشه...قاطع باشم...و برم تو دهن ترسام!

بچه که بودم خیلی رو ۱۸سالگی حساب وا کرده بودم...فک میکردم اون موقع دیگه خیلی خانوم شدم! ۱۸ سال از عمر پربرکتمونم(!) گذشت و اونی نشد که فکرشو میکردم!همه چی تغییر کرد...رنگا عوض شدن...دنیام عوض شد...دیدم عوض شد...اما راضیم...تا اینجای زندگیو راضیم...علی‌رغم همه‌ی تردیدایی که هنوزم که هنوزه بعضی وقتا یقمو میگیره و باعث میشه احساس کنم ۳ هیچ عقبم از زندگیم...

انشالله امسال سالی باشه که حسرتی توش نباشه...سال مفیدی باشه...هم خوش بگذره و راضی باشم...هم خدا ازم راضی باشه...از ته دل میگم ایشالا هرچی صلاحه اتفاق بیفته...حتی اگه باب میل من نباشه...

خیلی دلم میخاد با یه سری از ترسای مسخره‌ام کنار بیام...امیدوارم این اتفاق با نیمچه استقلالی که با دانشگاه رفتنو دور شدن از خونواده پیدا میکنم،بیفته...

خیلی باعث افتخاره که با کسایی مثل پروفسور سمیعی،رضا کیانیان و ابی(هرچند زیاد گوش ندادم) هم زادم!البته درست نیست اسممو هم ردیف این بزرگان بیارم!ولی خب!جوونیم و جاهل!زنده باشن ایشالا.و تولدشون مبارک باشه.

در بلاگستان هم با افتخار با جناب مترسک هم‌زادم!احتمال ۹۹% نمیخونن اینجارو،ولی به هرحال ما تبریکمونو میگیم!ایشالا سال پر خیروبرکتی رو داشته باشن و بهترینها براشون اتفاق بیفته.

پی نوشت ۱:بچه که بودم روز تولدم از صب که پا میشدم،دستمو میذاشتم رو سرم.فک میکردم آدما روز تولدشون یهو قد میکشن!و من دوس داشتم شاهد عینی این اتفاق باشم!با این همه نبوغی که در من مجتمع شده،فرار مغز‌ها نشم خوبه!نگرانم اصن!

پی نوشت ۲:من "همزاد"رو سرچ کردم،یه چیزای دیگه‌ای آورد که منظور من نبود!ولی مصطلحه این من خیلی شنیدم!نمیدونم جریان چیه!

۱۳ ۲
فِ. شین.
۲۹ خرداد ۰۰:۵۵
تولدتون مبارک (:
همیشه به خوشی (:
+ ولی انصافن تولد رو چیز خاصی نمیدونم، یه روز مثه روزای دیگه D:

پاسخ :

تشکــــــــر:)
همچنین شما
+منم تا امسال اینجوری بوده.امسال یه ذره تولدو چیز خاصی دونستم ولی!
هلما ...
۲۹ خرداد ۰۳:۱۲
بح بح ایشالا عروسی ات، ایشالا تولد 120 سالگی ات که خودم برات عصا میخرم 
برا من تک تک ثانیه های روز تولدم خاص میگذره.
من همزاد "صادق هدایت" ام...
موفق و سلامت باشی عزیزم...
تو خودت واسه من یه پا هنرمند و دانشمندی :)

پاسخ :

[شُر شُر عرق شرم میریزد] ، نه بابا راضی نیستم با 125 سال سن پا شی بری برام کادو بخریD:
خوبه اینجوری.چجوری خاص میشه آخه!من هرچقد سعی کردم چشم ها را بشویم.جور دیگر ببینم نشد!
بح بح.گرچه وقتی بوف کورو خوندم رسما افسردگی گرفتم.اونم نصفه ول کردم(شایدم کمتر از نصف)البته اون موقع کودک بودم!مناسب نبود کلا.
مرسیلرررر:***
[این دفعه چیلیک چیلیک عرق خجالت از سر و رویش میچکد]

دال
۲۹ خرداد ۰۴:۰۳
مبارک باشه. باید دیگه خبلی احترام بذارم بهتون. از قدیم گفتن "احترام بزرگتر واجبه"
+همزاد والا من یه موجود ماورایی تو ذهنم بود. در این معنی گویا با مرتضی پاشایی ، جمال زاده و آخرین خورشید گرفتگی کامل قرن 20 (!) همزادم

پاسخ :

مرررسی.دیگه ببینم چیکار میکنی ننه!53 روز خودش یه عمره!(خارج از شوخی بزرگی به عقله که ماشالا شما یه قرن سن دارین در این مورد!)
+منم همین تو ذهنم بود.درستشم همینه گویا!ولی خوبه ها!ما قرن 20ام بودیم!

ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۲۹ خرداد ۰۸:۱۹
تولدتون مبارک :))

پاسخ :

خیلی ممنون :))
مریــــ ـــــم
۲۹ خرداد ۰۹:۱۳
تبریکااااااات

پاسخ :

تشکرااااات;)
زهرا باقری
۲۹ خرداد ۱۱:۵۹
تولدت مبارکک🎆🎉🎈🎈🎂

پاسخ :

تشکررررر.سپاااااس:)))
آرام :)
۲۹ خرداد ۱۲:۲۵
تولد تولد تولد مبارک عزیزم 🎂🎂🎂🎂
انشالله که بهترین انتخاب در انتظارت باشه.

پاسخ :

خیلی خیلی ممنون:))
ممنون از آرزوی قشنگت:*
gandom baanoo
۲۹ خرداد ۱۴:۵۱
تولدت مبارککککککک
ایشالا ۱۲۰ ساله بشی ♡♡

پاسخ :

مررررررررررررسی عزیزم:**

nasim 🍀
۲۹ خرداد ۲۲:۳۷
تولدت هپی مپی دختر جان *:

پاسخ :

قربان مربان نسیم جانِ جانان:***
الیــــ ــــوت
۳۰ خرداد ۰۹:۲۹
18 سالگی شروع پیشرفت اصلی آدمه، مطمئن باشید از اینجا به بعد خیلی بهتر میشید از نظر شخصیتی و خیلی مسائل دیگه. پس نگران درجا زدن و سرازیری نباشید. تولدتون هم مبارک با یه کم تاخیر :) انشالله بهترین ها تو این سال براتون رفم بخوره.

پاسخ :

امیدوارم همینطوری که گفتین باشه...
خیلی ممنون:))
انشالله.مرسی...
🍁 غزاله زند
۳۱ خرداد ۰۰:۴۷
الهییییی ♡´・ᴗ・`♡
تولدت مبارک باشه عزیزم :) 
ایشالله امسال سالی پُر از آرزوهای دست یافتنی برات باشه و شاد و‌موفق باشی :) 
من فکر میکردم ۱۸ سالگی خاصه ولی برای من  نبود! فهمیدم این ما هستیم که باید سال‌های عمرمون رو خاص کنیم :) امسال رو خاص کن ;) 
رنگین‌کمون بشینه توی چشمات 8) 

پاسخ :

عزیز دلی تو..
قربونت برم مرسی.:))
همچنیـــــــن برای تو مهربون:*
ممنون از پندی که دادی یا شیخ! ;) 
آخ امان از این جملات ادبیت!از کجا میاری اینارو آخه تو دختررر؟ته ته خلاقیت من اینه که بگم شاد باشی!!
Va hid
۰۵ تیر ۱۵:۱۶
وبلاگ جالب و مطالب خوبی  داری  مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی.

پاسخ :

لطف دارید.تمایلی به تبادل لینک ندارم.
علی --
۳۰ آبان ۰۴:۰۸
حقیر 28 خرداد زاده شده... سال دیگه تبریک خواهم گفت به شرط حیات :-)

پاسخ :

بزرگوارید.
چه جالب :)
بنده هم همینطور :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان