سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

مردی به نام دایی!

انسان‌های "دایی" نامی بر روی زمین میزی‌اند که در دوست‌داشتنی بودنشان شکی نیست.

ولی ویژگی مشترک اکثر قریب به اتفاق آنها این است که جلوی فامیل زنشان شیر می‌شوند!بعد هم شروع می‌کنند به پاییدن اطراف تا یک بدبخت فلک‌زده‌ای را پیدا کنند که از او مایه بگذارند.

در طی این فرآیند اطراف را پاییدن،قلاب دایی‌ها همیشه به من گیر می‌کند و این کنکور ملعون هم دستمایه‌ی خوبی برای این قوم شده!

خلاصه این که مطمئنم الان فک و فامیل زندایی‌جان‌هایمان به چشم استیو جابز و مارک زاکربرگ به من نگاه میکنند!

حالا خود دایی‌ها و زندایی‌هایمان به کنار!

فقط مانده‌ام چرا به این فکر نمی‌کنند که حلال‌زاده به داییش میرود!

دایی وسطیمان(که الهی "م" فدایش شود) اعتراف می‌کند بعد از دوم دبستان به واقع چیز خاصی از ریاضی متوجه نشده!


خدایا خودت به خیر بگذران!

۶ ۱
فِ. شین.
۰۳ تیر ۲۲:۵۰
داییا کلا باحالن (:
+ حالا شاید یه چن تا اشکالی داشته باشن ولی خب nobody's perfect (:

پاسخ :

اون که صد البته:)
اینا که اشکال نیستن!شوخیه همیش!هم خودشون میدونن هم من!
دایی های من پرفکتن ولی!سوپر پرفکتن حتی!مخصوصا وسطی:))
Maryam mariyana
۰۳ تیر ۲۳:۰۴
سلام 
ای بابا میخواستم کامنت اولی بشما ، مثل اینکه نمیشم 
یعنی اگر خدای نکرده قبول نشی داییت پیش خانواده ش اسکاچ میشه ؟ !!!!! 
خب غیر مستقیم بهش بگو برای فخر فروشی میتونی رو چیزای دیگه حساب باز کنی نه من 

پاسخ :

سلام.
دومی شدین اشکال نداره ;)
نه بابااااا!نهههههه!بیان پستم طنز بود!
فخر فروش نیستن به هیچ وجه!خیلی خوبن!عاشق هر سه تاییشونم هستم:)
اونام شوخی میکنن باهام:)
🍁 غزاله زند
۰۳ تیر ۲۳:۳۹
درک میکنم 😂😂👌👌
همه دایی‌جان‌ها اینگونه‌اند 😅
خدا حفظشان کناد! 😁

پاسخ :

یه جور خاصی دوست‌داشتنین همشون!
آمین!
مریــــ ـــــم
۰۴ تیر ۰۸:۲۵
وااای
:))
ببین قدر دایی هاتو بدون
منی که داشتمو مزشو چشسدمو والان ندارم میفهمم نداشتن دایی چه فاجعه ی بزرگیه

پاسخ :

ای وای...خدا بیامرزه مریم جان...
اگه تو عمو داری،قدر عموهاتو بدون عوضش!من ندارم.
الیــــ ــــوت
۰۴ تیر ۱۳:۴۴
وای این حس انتظار اطرافیان خیلی بده! درک میکنم :)

دو تا از داییام هم سن خودمن. بچگی رو کلا با اینا گذروندیم! حالا دو ساله زن گرفتن نمیگن تو کی بودی! چی شدی! هعععی بسوزه پدر تاهل و تعهد :)

کنکور ریاضی دارین دیگه؟ یعنی تهش مهندس هان؟! توجهنون رو به مکالمه زیر جلب میکنم پس!
-مهندسی؟
+نه در اون حد که کاری بهم بسپارن
-مهندس نیستی؟
+نه اونقدری که دهنمو با تمرین و پروژه و کدنویسی آسفالت نکنن!
-به درک! خو میخواستی بری تجربی
(مکالمه به شدت سانسور شده!)

پاسخ :

اینا که کلا منتظر زنگ سازمان سنجشن!
ای خدا...دایی مجرد داشتن خیلی خوبه.من از اونجایی که تهتغاریم ده سال پیش دایی کوچیکه‌ام مزدوج شد رف!بهره‌ای نبردیم خلاصه :/

بله با اجازتون.
مرررررسی انگیزه! :/
سال انتخاب رشته مشاورا و معلما بسیج شده‌بودن بفرستنم تجربی!که خداروشکر دم به تله ندادیم D:
آقای دال
۰۵ تیر ۱۰:۰۴
دایی فقط به درد فوتبال میخوره. چه Pes ، چه گل کوچیک ...

پاسخ :

که اینطور...این کاربرد داییارو بنده تجربه نکردم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان