سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

خطاب به آن پانزده نفر!

سر پل صراط میبینمتون :/
همین:/

آیا من دل ندارم؟
آیا من دلم کامنت نمیخاد؟
آیا نمیدونین خداوند کامنت نگذارنده‌شونده‌شدگان را دوست ندارد؟
أ فانتم تتذکرون واقعاٌ؟

                                     
 
قبلا از کامنت‌گذاران عزیزم کماااااال تشکر را دارم.قول میدم سر پل صراط شفاعتتونم بکنم حتی! D:
۱۴ ۴
فِ. شین.
۱۴ تیر ۰۰:۳۰
بیشترشون رباته اونا D:

پاسخ :

نه داداش چک کردم!
تازه رباتم باشه!باید کامنت بذاره به هر حال!
رابین هود کبیر
۱۴ تیر ۰۰:۳۳
خدا بده برکت. من غیر از یکی دو نفر آشنا ، فقط دو تا ربات از جزایر فیجی و مغولستان جدی دنبالم می کنند. کامنت هم به زبون خودشون میذارن که عموما به اسپما می پیونده.

پاسخ :

آخه آقای رابین(آقای دال خوب بود که ای باباD:) شما تازه‌تاسیسه وبلاگتون.من اولین فالووری که همیشه کامنت میداده،شما بودین!که اولین کامنتتونو سه ماه بعد از شروع وبلاگ دادین!(قدیما چه صبور بودم واقعا!)
هلما ...
۱۴ تیر ۰۰:۴۰
:)) ای جان دلم....
خدا بخندونتت فروزان کلی خندیدم :)

پاسخ :

فدای تو :***
خوشحال شدم کلی:))
هلما ...
۱۴ تیر ۰۰:۴۲
من هلک هلک پول بسته میددددم :((😢😢

پاسخ :

ای جاااااان!
جیبت همیشه پرپول باد جانا!
♫ شباهنگ
۱۴ تیر ۰۲:۰۳
ترسیدم سر پل صراط یقه مو بگیری :))))

پاسخ :

به به سلام.خوش اومدی!
نه دیگه الان رفتی تو لیست شفاعت‌شوندگان!
ضمن اینکه سر پل صراط اختمالا خودت یقه‌مو میگیری!بنده باید معترف میشدم که نود درصد وبلاگایی که دنبال میکنمو،خاموش میخونم!من جمله شما!
روم سیاه حالا با این وعض میام این شکلیم پست میذارم D:
🍁 غزاله زند
۱۴ تیر ۰۲:۰۵
عزیزمممم :)))
من که این روزها سرم توی کتاب‌هاست :( اصلا نیستم.وقتی میام هم دوتا پست میخونم و فرار میکنم 😂

پاسخ :

;))
بسه دیگه غزاله!سرتو بالا کن سروناز!نه ببخشید غزاله!یه نفسی بکش دختر!
شوخی کردما!پس فردا نیای بگی این منو اغفال کرد! D:
nily ..
۱۴ تیر ۰۲:۲۹
چه حرس درآرن اینا! :| 
یعنی ها...:| بابا خو حداقل لایک کن! >_<

+ فروز به همین شب عزیز که تو حیاطم و پشه ها له و لوردم کردن، قسم...فقط لازمه رد آی پیشونو بزنی...دخلشون آوردس داداچ ! :)

پاسخ :

نیلی زبونم لال دیگه فاتحه‌ات خونده‌اس یه بارم اگه الیوت بخاد به خاک بسپارتت!این چیه نوشتی:/
نح!فقط کامنت مورد قبولمه!

+الهــــــی!قشنگ معلومه کلافه‌ات کردنا تا الان بیداری!برای بار دوم میپرسم : خشن کی بودی تو؟ D:
ضمن اینکه چاکریم ;)
مهین ...
۱۴ تیر ۰۸:۴۶
اجازه؟ منم خاموشم اینجا:)))

پاسخ :

به به!چشمم روشن!مهین تو هم؟؟؟ D:

گل نرگس
۱۴ تیر ۱۳:۴۸
سر پل صراط هوامون رو داشته باش:)

پاسخ :

احسنت!حالا ببینم چی میشه D:

nily ..
۱۴ تیر ۱۴:۴۱
حرس! (قهقهه ی هیستیریک!)

فقط دعا کن کامنت منو نبینه! (ناخون هایش را می جود و به اطراف نگاهی می اندازد!)

+ اوف آره لامصبا! D: قشنگ یه دل سیر خون خوردن! D:
خشن تو D: خشن تو! D: (بلند می شود و دو عدد قر هم می دهد! قر باباکرمی!)
خواهش مندم! D:

پاسخ :

نه دیگه احتمالا آخرین پستمو میبینه دیگه نمیرسه به این یکی!


+کوفتشون بشه!خون نیلیِ منو میخورن؟
(پا به پای نیلی بلند می‌شود در حال قردادن به نیلی نزدیک شده و به وی شاباش می‌دهد.)
:*
الیــــ ــــوت
۱۴ تیر ۱۴:۴۹
میگم من که از مقربینم؟! :)

@ نیلی
سلام خانوم ویراستار! من از غلط املایی های شما تو همین 10 روز میتونم دو تا کتاب بنویسم آخه!
+به آی‌پی دل نبندین خانوم میخواین اثبات کنم چرا؟!

پاسخ :

بله بله:))

ای بابا دیدین که!
کلی دلداری دادم بش بابا!
nily ..
۱۴ تیر ۱۷:۴۹
@الیوت و فروز: آقا خو اون چیزی که من در مورد ویراستاری می خونم، این کلمات کوچولو توش نیست! :d
اقا جمعمون جمعه بذا سوتیامو جمع کنم ختم به خیر شه!
به جان خودم ده بار تا حالا تذکر داده شده که "حرص" درسته! خیلی جاها هم همین طوری می نویسم! ولی بعضی وقتا واقعا ذهن یاری نمی کنه! وژدانی هر کی یه کلمه ی خرکی مثل این [ متنابه ----> مُعتَنی به] رو بخواد به ذهنش بسپاره هر چی تو کلشه می پره!

آخیش :| الان با خیال راحت هر چی دلم بخواد قَلَت مینویصم! :)

+فروزی! :) اینجا رو! :)
http://antic-life-nily.blog.ir/page/%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D9%84%D9%88%DA%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1

پاسخ :

اکشال نداره!تو فقط حرف بزن جانا!غلطاش که مهم نیس!
اصن شاعر میفرماید:
ما زبان را ننگریم و قال را / ما روان را بنگریم و حال را!! (منظور از ما شخص شخیص فروزان الممالک(روشن کننده‌ی مملکت‌ها D:)هست البته!با اون دسته افرادی کار نداریم که زبان را می‌نگرند و قال را D:

+وااااااای نیلی!چقد خوشحال شدم!!
نه اینجوری حق مطلب ادا نمیشه!بدو بیا بغلم ببینم :*
nily ..
۱۴ تیر ۱۸:۳۵
فروز! D: نمیری D:

+ خدا بده از این حق مطلب ها D:

پاسخ :

بلند بگو آمین! D:

حالا که اومدی یه پن-شیش تا ماچم بده بیاد!
nily ..
۱۴ تیر ۱۸:۴۰
آمین! D:

زشته مجرد نشسته! :|

پاسخ :

ای خدا!
باشه بابا!پا گذاشتیم رو دل صاب‌مرده‌مون!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان