سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

زندگی تجربه‌ی تلخ فراوان دارد

هرچی بیشتر میگذره حسم در مورد بد دادن کنکور تشدید میشه.

ادبیاتو درصد گرفتم فاجعه بود.

بقیه رو جرئت نکردم.گرچه یادمم نیس چی زدم.

تخمین رتبه غلط کرد هی گف دویست-سیصد.با این وضعیت هزارودویست-سیصدم نمیارم.

واقعا اگه بالای هزار بیارم چی؟؟؟

ای خدا...الان موندم زیر هزار میاد یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چی فک میکردم چی شد:/ (البته هنوز نشده.ولی میشه دیگه بالاخره)

به شدت دلم گریه میخاد الان.حرصم داره درمیاد...

حالاهم که نمیشه گریه کرد :/

ای خاااااک بر سرت کنکور.

خاااااااااک

دیشب اصلا استرس نداشتم.صبحم همینطور.

اما الان...

خیلی نگرانم...کلافه‌ام...دلشوره دارم...

کووووووووو تا اواخر مرداد که نتیجه‌هارو بدن:/ تا اون موقع دار فانی رو وداع گفتم رفته...

هیچ راهی هم به ذهنم نمیاد برای  آروم شدنم...

عنوان پستم نمیدونم چرا اینی شد که میبینین.


عنوان از سهراب سپهری


۱۵ ۲
Maryam mariyana
۱۵ تیر ۲۰:۵۰
سلام 
ان شاء الله که کنکورتو خوب و عالی دادی ، الان دیگه نوبتشه ذهنتو خالی کنی 

پاسخ :

آره دیگه وقتشه!
نمیتونم بهش فک نکنم ولی :/
فِ. شین.
۱۵ تیر ۲۰:۵۹
خودت گفتی که فقط ادبیات و چک کردی، بقیه رو حتمن خوب زدی (((:
+ یه چیز دیگه که اگه سوالا واسه تو سخت بوده واسه بقیه هم همونجوری میشه (((:

پاسخ :

آخه ادبیاتو فک میکردم خوب زدم!همون اول کاری داغانم کرد!داغان!
+آره خب...:((( فیزیکش سخت بود فقط البته+ریاضی به جز دیف و پایه
رابین هود کبیر
۱۵ تیر ۲۲:۰۳
یه درس بوده خب. حتما خوب میشه ان شاء الله...

پاسخ :

دیگه مهم نیست
الیــــ ــــوت
۱۵ تیر ۲۲:۳۷
چند روز بگذره بهتر میشه. درصد نگیرید. کلیدا رم نگاه نکنید. چیزیه که تموم شده و الان فقط باید منتظر موند و امیدوار.
خاک تو سر کنکور ایضا

پاسخ :

خسته شدم بس که همه جا زدن تحلیل کنکور فلان درس و ...
نفر آخرم بشم باز نمیمونم پشت کنکور.همین یه سال به اندازه‌ی ده سال پیر شدم
الیــــ ــــوت
۱۵ تیر ۲۳:۱۱
بزنین شبکه نسیم خندوانه ببینین به جا اینا :)

پاسخ :

دارم میبینم:))

الیــــ ــــوت
۱۵ تیر ۲۳:۵۸
راستی سوال اصلی رو یادم رفت بپرسم! کیک و آبمیوه دادن؟ :)
اون چیزایی که گفتین میترسم اتفاق بیفتن و دست خودم نیست چی؟

پاسخ :

بابا باریکلا دقّت!کیک و آب معدنی!کیکشو که نخوردم!آب معدنیشم گرم شده بود :/
به جز گرما بقیه‌ش اتفاق نیفتاد شکر خدا.هوام صب انقدددددد خنک بود کیف کردم!ولی یکی دو ساعت که گذشت شر شر عرق میریختیم همگی :/ بدجور گرم شد :/
هلما ...
۱۶ تیر ۰۰:۰۰
ای باباااااا نق و نوق نکن دخترررر، میام میزنمتاااا. :)
ایشالا نتیجه ات عالی میشه الکی خودخوری نکن.

پاسخ :

مگه این که یکی بیاد بزنتم غز نزنم!
باوشه :***
فردریش نیچه
۱۶ تیر ۰۰:۱۲
سلام ؛
قبل کنکور هرموقع به وبلاگ کنکوری های سال گذشته میرفتم واسم جذاب بود ،
حرفاشون ،خاطرات و احساساتشون ؛
اما از دوازده ظهر امروز به بعد قطعا طرز فکر خیلیامون عوض شده...
دیگه کنکور اون غول بی شاخ و دم نیس ولو اینکه شاخشم نشکونده باشیم ،
دیگه هیچ احساسی نسبت به شنیدن اسم کنکور نداریم جز یه لبخند تلخ تصنعی که باید با یه لیوان آب به زور قورتش داد ...

میدونم این روزا زیاد شنیدی این حرفو چون تو این نقطه تمام کنکوریا مشترکن ! ولی امیدوارم که موفق باشی...

پاسخ :

سلام.
آره دقیقا...دیگه غول نیست.اما تلخ چرا...
از ظهر که تموم شد احساس میکنم باید برم پا منبر صوبت کنم برا بقیه!اصن در عرض چار ساعت پخته شدم قشنگ!

خوبه که مشترکن.مرسی.همچنین شما.
nily ..
۱۶ تیر ۰۲:۴۵
چرا من سر در نمیارم؟! (با دستان لرزان عرق پیشانی اش را پاک می کند!)

پاسخ :

کجاشو سردرنمیاری فرزندم؟
nily ..
۱۶ تیر ۱۶:۴۶
اون درصدا و تخمین و کلا بند اول!
بیخیال فروز خودم که بلاخره می فهمم! -_-

پاسخ :

ای جان!باشه! :*
الیــــ ــــوت
۱۶ تیر ۱۹:۱۷
آقا کنکور زبان چی دادن؟! :))

پاسخ :

احسنت!به نکته‌ی ظریفی اشاره کردین!
ویفرموزی و آب‌معدنی!
برخلاف کنکور ریاضی،نشستم تهشو درآوردم!

الیــــ ــــوت
۱۶ تیر ۱۹:۳۱
مثل اینکه آب معدنی ها رو دست سازمان سنجش باد کرده :))
چطور بود؟

پاسخ :

آرههههه فک کنم!
بد نبود.ینی حس میکردم بلدم میزدم میرف!خدا میدونه چقدش غلط درآد!
ولی به هرحال نمیرم زبان.البته جدیدا خانواده میگن برو همین زبانو ادامه بده!
الیــــ ــــوت
۱۶ تیر ۱۹:۳۸
خانوم فروزان، رفتین ببینین چرا درصد ریاضیتون کم شده ؟! :))

پاسخ :

ای خدا!ینیا!هر کلمه‌ای که نوشته میشه رو بالاخره یه جا استفاده میکنین!
نخیر!رفته بودم دنیای وارونه‌ی شما!داشتم نطق میکردم!
مه‍ شید
۱۶ تیر ۲۲:۴۲
رها کن بره بابا :)) تا نتایج بیاد

پاسخ :

رهاش کردم دیگه!ولی مگه میذارن!هی میپرسن چطور بود!
من چه میدونم چطور بود آخه؟ :/

مریــــ ـــــم
۱۷ تیر ۰۹:۴۶
از من به تو نصیحت 
وقتی فکر میکنی بد دادی و استرس داری این نشون میده اتفاقا خوب دادی
پس نگران نباش

پاسخ :

اینو چند نفرم بهم گفتن اتفاقا!
خودمم سر امتحان تیزهوشان تجربه کردم که به جز من همه‌ی بچه‌های مدرسه‌مون میگفتن خیلی خوب بود!هیچکدومشونم قبول نشدن!
ایشالا همین شکلی باشه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان