سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

امروز

امروز روز به غایت مزخرفی بود:/ ینی یه چن ساعتش چون خیلی ناجور گذشت دارم میگم مزخرف:/


در این بین تنها کار مفیدم این بود که Whiplash رو دیدم.و بسیااااااار هم لذت بردم.

نیم ساعت اول به این فکر میکردم که این نقش اول فیلم شبیه کیه!که بعد فهمیدم کپ معلم شیمیمه!خودِ خودش!عااااااه!

دیالوگی که خیلی خیلی دوست داشتم و قبلا هم تو یه پست موقت مضمونش بود،این بود:


There are no two words in the English language more harmful than "Good job"


یادم افتاد یه کار مفید دیگه هم داشتم!اینکه کتاب 1100 words رو شروع کردم!


و در آخر خبردار شدیم که:

بچه‌ی توراهیِ دایی جانمان،دختره!

اسم بزرگه،هستی هس.مامانم که گف دختره،گفتم اینم بشه هلما!(پری،تو یادم افتادی گفتما!)

شب مامانم اونجا بود.اومد خونه گف حدس بزن اسمشو چی میخان بذارن!منم گفتم آیناز؟آیلار؟آی‌گل؟آیدا؟آی‌سو؟(زنداییم از اسمای ترکی خوشش میاد(آی=ماه))

گفت نه!هلما!!!!

کشته مرده‌ی این پیش‌گوییامم اصن!عینک دودی لطفاٌ D:


ضمن اینکه من همون آدمم!اما الان سه،چار ساعت میخوابم!بدنم منتظر بود من کنکورمو بدم مثل اینکه :/

۱۷ ۲
nily ..
۱۹ تیر ۰۲:۴۱
فروز! :)
این شلاق جزو فیلم های پیشنهادیه حریره که من گفتم یک هفته ای می بینمش و نظرمو می گم!
و دیدم و نظرمو گفتم و به نظرم آخر فیلم، فوق العاده ترین قسمتش بود!

من که هر لحظه با دیدن یه ثانیه اش قیافم عوض می شد.
یه بار اینجوری: :|
یه بار اینجوری: :O
یه بار اینجوری: >_<
یه بار اینجوری: :`) (اشک شوق منظورمه!)
در کل موافقم...واقعا کار مفیدی انجام دادی! :d

هلما اسم قشنگیه! :) به سلامتی! :)

پاسخ :

جان؟ :))
آره پیشنهاد حریر بود.آخ آخ آخرش...عالی بود
 
اشک شوقت منو کشته!!

فدای توووو:))
الیــــ ــــوت
۱۹ تیر ۰۴:۲۶
آقاااااا این دیالوگو من میخواستم بگم :))
فیلم معرفی کنم؟ V for Vendetta رو دیدین؟ ندیدین، بذارین تو اولویت. خیلی خوبه :)

چند تا زبان برنامه نویسی یاد گرفتین این چند روز؟!

پاسخ :

عه امروز میخاستم ببینم اینو!ممنون از پیشنهاد


یه ده،پونزده‌تا :/ :(((
مریــــ ـــــم
۱۹ تیر ۰۸:۳۳
تا میتونی نخواب
لذتی که توی این نخوابیدن های بی دغدغه هست تو. خوابیدن بی دغدغه نیست
:)

پاسخ :

آره لامصب خیلی حال میده!
تکبیـــــــــــــــــــــــــر!
:))
مه‍ شید
۱۹ تیر ۰۹:۱۲
ویپلیش جان من است‌..

پاسخ :

ای جااان!

فِ. شین.
۱۹ تیر ۱۱:۳۸
خیلی عالیه اون فیلم (((:
حالا نمیشد اسم بچه بشه فریده؟! -_-
D:

پاسخ :

آره واقعا!ولی خودمونیم!چقد ضایع شدم!همه دیدن!!
جاااااااان؟هستی و فریده!خیلیم عالی!حتما پیشنهاد میدم! D:
Maryam mariyana
۱۹ تیر ۱۲:۰۰
سلام 
واقعأ آدم می خواد با شنیدن بعضی از اسم ها سرشو بکوبه به دیوار 
از کجا میدونستی آیلار اسم مورد علاقه ی من ،شیطوووووووون 

پاسخ :

سلام.
نه حالا دیگه انقدم خشن برخورد نکن!
عجب!خیلیم خوب!من فک کنم اسم مورد علاقه‌ی دخترونه ندارم!!
هلما ...
۱۹ تیر ۱۴:۰۰
عوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو :))
من برم ذوق مرگ شم.
تو دومین دوستم هستی که من باعث شدم اسم نینیشون بشه هلما :)

پاسخ :

D:
نه نرو بابا لازمت داریم!
به به!خب شمام اسم بچه‌ی آقا حسینو باید بذارین فروزن فایر!از الان گفته باشم! D:
دل‌آرام محمودی
۱۹ تیر ۱۴:۰۰
هلماء؟
حلماء منظورتونه احیانا؟ :)
کلمه‌ی عربیه، دختر صبور.

پاسخ :

هر دو هستن با معانی مختلف.
نمیدونم اونا کدوم مد نظرشون بوده!
هلما به معنای ستاره‌ی درخشان
حلما به معنای صبور
هر دوتاش قشنگن.
هلما ...
۱۹ تیر ۱۴:۰۱
معنیش هم بهشون بگو: دعوت کننده به نیکی از القاب حضرت زینب :)

پاسخ :

معنیش این میشه؟
چه خوب!من آخه سرچ که کردم آورد ستاره‌ی درخشان.چیجوریاس؟
هلما ...
۱۹ تیر ۱۴:۰۱
سلامت باشه ایشالا.

پاسخ :

ایشالاااااااا!
هلما ...
۱۹ تیر ۱۴:۰۲
بعد از چند روز خستگی و روز شلوغ و فقط خوندن و وقت نکردن برا کامنت گذاشتن پستت چسبید. :****

پاسخ :

فدای تو بشم من:*
راستش هی با خودم میگفتم الان سرش شلوغه نمیاد بخونه،ضایع میشم!
هلما ...
۱۹ تیر ۱۴:۰۴
خیلی وقته فیلم ندیدم.
آخرین بار پسر عموم فیلم آورد مثلا دیدیم ولی بیشتر باصدای بلند حرف زدیم. من. آبجی داداش دخترعمو پسر عمووو :))

پاسخ :

وای ما هم!اصلا در توانمون نیست خیلی شیک و باکلاس فقط فیلم نگاه کنیم!
واسه همین من ترجیح میدم تنها ببینم!
هلما ...
۱۹ تیر ۱۵:۰۷
نه بابا خوندنو که میخونم :))
ستاره درخشان هم هست اونم اسمه ولی معناش دعوت کننده به نیکی هم میشه :)

پاسخ :

قبلا هم گفتم تو نخونیم،سروری!تاج سری D:
آها پس خوبه.مولتی معناییه!
فِ. شین.
۱۹ تیر ۱۶:۳۳
دارم مونث اسم خودمو همه‌جا پیشنهاد میکنم D:

پاسخ :

مذکر اسمتون خیلی قشنگه! D:

رابین هود کبیر
۲۰ تیر ۲۳:۵۲
No country for oldmen رو ببینید. البته اگر دلش کشت و کشتار دارید.
مبارکه .(از ما اگر پیشنهاد خواستید : سارا)
به روزی سه ساعت خواب رسیدم ...

پاسخ :

نه دیگه!دلشو ندارم!همین فیلمای نرم و اینا خوبه دیگه!البته فک کنم دیگه وقتشه که یکم از اینجور فیلمام ببینم!دیگه شورش در اومده!
(4 تا"دیگه"تو یه سطر!واقعا دمم گرم!)
ممنون.چقد این اسم سارا رو دوس دارم!تشکر
خوش اومدین!منم چن روزه همون جام!

🍁 غزاله زند
۲۲ تیر ۰۷:۲۲
بدنِ منم خودش رو با همه چیز وفق داد! 😂😂😂😂
قدمِ نو رسیده پیشاپیش مبارک 😊

پاسخ :

بدن من صاحب همچین شعوری نیس! D:
قرباااانت:*
سید حسین سعادتمند
۲۲ تیر ۱۷:۱۷
سلام.
وبلاگ قشنگی دارید شما دنبال شدید.
خواهشا وبلاگ ما را هم دنبال کنید.

پاسخ :

سلام.
نظر لطفتونه.ممنون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان