سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

برای الیوت

نمیدونم چی باید بگم.
ولی این که از دیشب که پستتونو دیدم،حوصله‌ی هیچیو ندارم و دست و دلم به کاری نمیره،
نشون میده اینجا،اونقدرا هم که نشون میده مجازی نیست.


برگردین.
به قول نیلی،برای رفتن همیشه زوده...

به نظر من و خیلیای دیگه،شما یکی از بهترین و بااخلاق‌ترین بلاگرا هستین.
کسی هستین که اگه کاری از دستتون بربیاد دریغ نمیکنین.میدونین این عین چیزیه که فک میکنم.تعارف نیست واقعا.
دیروز قبل اینکه پست بذارین،داشتم فک میکردم که چطور میتونم ازتون بابت هممممه‌ی کمکایی که با فروتنی تمام و بی‌منت به من کردین تشکر کنم.

اینکه وبو حذف نکردین رو به فال نیک میگیرم.ته دلم میگه میاین دوباره.

تو دنیایی که با یه کلیک میشه برای همیشه رفت و هیچ رد و نشونی به جا نذاشت،باید بیشتر سبک سنگین کرد...

یه مدت ننویسین،ولی نگین The End...نگین به پایان آمد این دفتر...

+نیلی،ببخشید تیترت تیتر این پست منم شد.
۶ ۳
سها .ج
۰۶ مرداد ۱۵:۱۷
امیدوارم همه ی این پستا رو ببینه...
الیوت واااقعا یکی از بااخلاق ترین بلاگرایی که میشناسم بوده و هست:((

پاسخ :

منم امیدوارم..
دقیقا...
هلما ...
۰۶ مرداد ۱۶:۳۳
عه... آقای الیوت یا همون آقا مهدی (البته با کسره) یه ماه زوده برا بیخیال شدن، من از سال 91 از بلاگفا شروع کردم و همچنان سطحی نگاری میکنم شاید شرایط به مراتب اذیت کننده از شرایط شما رو تجربه کردم. دوتا پست برا نبودن کسی که فقط یه ماه تو وبلاگش نوشته یعنی محبوبیت، یعنی دوستی خوب از شما دیدن. همیشه همه جا سوء تفاهم پیش میاد راهش کنار اومدن و حل کردنه نه گذاشتن و رفتن.

پاسخ :

به قول خود آقای الیوت،
[برسد به دست الیوت]
nily ..
۰۶ مرداد ۱۶:۳۶
اون + چی بود گفتی آخرش؟! :)

چی بگم...

پاسخ :

قربون دل مهربونت :)

...
فِ. شین.
۰۶ مرداد ۱۸:۰۶
کاش برگرده ):

پاسخ :

کاش...
مه‍ شید
۰۷ مرداد ۱۲:۵۴
شونصدسال تجربه وب نویسی من میگه بلاگرای واقعی هیچ وقت نمیتونن کنار بذارن نوشتن بلاگ رو. اینجا نشد برمیگرده یه ور دیگه شروع میکنه به نوشتن :)
البته من الیوت رو نمیشناسمش :) بهرحال

پاسخ :

به به بفرما شما بالای مجلس بشین!پیشکسوتی هستی برا خودت ماشالا!
آره قبول دارم.ولی هیچ‌جا مثل اون اولیه نمیشه.
گُل نِگار
۰۷ مرداد ۲۳:۳۴
من نبودم ! چرا اقای الیــ وت ؟😔
منتظر روشن شدن ستاره شما عستیم با پست برگشت..
+البته باز هم هر کاری که فکر میکنید به نفعتونه !اما دوست داریم باشید

پاسخ :

پست آخرشونو بخون پس.
آره واقعا.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان