سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

به جا نمیارم!

گاهی وقت‌ها دلم می‌خواهد پایم را از خودم بیرون بگذارم.بایستم رو به روی خودم،

و از او بپرسم،

ببخشید،شما؟

۴ ۶
مریــــ ـــــم
۰۹ مرداد ۱۳:۱۲
اسم فیلمه رو یادم نیست
ولی یه صحنه داشت که داداشای طرف به دوماده میگفتن ببخشید شما؟طرفم میگفت فرشیدم فرشید
یاد این صحنه افتادم
به قول مامانم خدای حرف زدنای بیجام
خواستی تاییدش نکن
:)

پاسخ :

D:
نه بابا چرا تایید نکنم:)
راحت باش;)
nily ..
۰۹ مرداد ۱۳:۴۱
قابلِ درکِ اما نیست! :|

یعنی...اوممم...خوب مفهوم جملت رو فهمیدم. اما چرا همچین کاری کنی؟!

پاسخ :

نمیدونم...آره شاید...

تا دلم خنک شه!(اگه ترک بودی میگفتم "مرتینّان اوتور" حیف که بلد نیستم ترجمه‌ش کنم!)
Maryam mariyana
۰۹ مرداد ۱۴:۰۵
سلام 
چیراااااااااااااااا دختر به خوبی به این ماهی ؟ 

پاسخ :

سلام.
قربااااااااان تو ;)
لیمو جیم
۰۹ مرداد ۱۴:۵۱
:| جلو اینه هم میشه:))

پاسخ :

اتفاقا اولش آینه نوشته بودم.بعد پاک کردم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان