سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

اندکی صبر؟سحر نزدیک است؟

حالم شده درست حال دو،سه ماه قبل کنکور...

همون بداخلاقی

همون سردرد

همون سوزش چشم

همون معده‌درد

مثل اون موقع‌ها دلم می‌خواد همه کار بکنم ولی به انتخاب رشته فک نکنم...

در حال حاضر از اینهمه ضعیف بودنم بدم میاد...

از اینکه ترجیح میدم فرار کنم...

درسته که میدونم اگه برگردم به زمانی که درس میخوندم باز همونقد شل میگیرم همه چیو،ولی الان تو دلم لیچار بار خودم میکنم وقتی میبینم چارک پایین رتبه کامپیوتر امیرکبیر جلوش نوشته 302..و من حتی نمیتونم بهش فک کنم...درحالی که میتونست بشه...

نمیدونم چقد واقعا دوست دارم مهندسی کامپیوترو

نمیدونم آیا چیز دیگه‌ای هس که دوس داشته باشم یا نه

کامپیوتر جلوی دیدمو گرفته

همش فکر اینم که اگه نشه چی؟اگه کلا تهران قبول نشم؟اگه خیلیایی که رتبه‌شون بهتر از منه برن کامپیوتر؟

برم پیش مشاور یا نه؟با کی مشورت کنم؟...

خسته‌‌‌م...خیلی خسته...

۶ ۱
آرام :)
۱۹ مرداد ۲۲:۳۶
چند تا سایت بهت معرفی میکنم برو حتما !
سایت حامی 
سایت هیوا 
سایت گزینه دو کارنامه قبول شدگان 
 و خود قلم چی 
همش رو بررسی کناطلاعات خیلی زیادی بهت میده ! 
اول اینا رو بررسی کن تراز و رتبه بچه ها پارسال 
 بعد یه مشاوره هم برو و در آخر تصمیمات رو بگیرعزیزم 😎
نگران نباش و این بدان به خود ناراحتی و استرس وارد نکن دختر خوب:) 

پاسخ :

خیلی ممنون آرام جان.
استفاده نمودیم :)
تا سال قبل با رتبه‌ی من علم و صنعت قبول شدن.میترسم یهو امسال نشه!
چی بگم...چشم.به روی چشم :)
Alireza
۲۰ مرداد ۰۰:۴۵
اگه تونستید چارت رشته ی موردنظرتون رو دانلود کنید و بررسی کنید. ببینید دانشجویای اون رشته باید چه درسایی رو در ترمای مختلف پاس کنن. این یکی از راه هاییه که با رشته موردنظر آشنا بشی و مطمئن بشی که دوسش داری.
اگر امکانش براتون فراهم بود با دانشجویای همون رشته هم (ترجیحا ترم ۴-۵) درمورد فضای درسا و کلیت رشته صحبت کن.
اما بدون باز هم هر کسی از دید خودش به یه مسئله نگاه میکنه و نباید اجازه بدی نظرات دیگران بهت تحمیل شه یا بیش از حد روت تاثیر بزاره. انتخاب بهترین گزینه بعضی وقتا سخت و‌حتی غیر ممکنه ولی میشه با بررسی و تجربه ی دیگران بهترین تصمیم و انتخاب رو داشت...
در آخر هم بگم نه حسرت گذشته رو داشته باش و نه استرس آینده رو! به خدا توکل کن تا شرایط رو جوری برات رقم بزنه که حتی فکرش رو‌هم نمیکردی...😉

پاسخ :

خیلی خیلی ممنون.اینکارو کردم و مطمئن شدم که مهندسی کامپیوتر میخام و دیگر هیچ!
داداش خودم که هست ولی خب چون خیلی وقته فارغ‌التحصیل شده زیاد دستش تو کار نیس!جولیکم که دارم کلی اذیت میکنم انقد سوال میپرسم ازش.
دقیقا...شک داشتم برم پیش مشاور یا نه.تصمیم گرفتم برم ولی تصمیم نهایی رو خودم بگیرم.
البته وضعیت اونقدرام بغرنج نیست!من سختش میکنم و بدبینم به قضیه.وگرنه میدونم مهندسی کامپیوتر یکی از دانشگاهای تهرانو قبول میشم حتما.
وای هر دورو دارم الان!امیدوارم...خیلی ممنون از کامنت پرمحتواتون :)
🍁 غزاله زند
۲۰ مرداد ۱۱:۵۸
انگار هممون خسته‌ایم!
انقدر که فرصت برای نق زدن هم نیست!
به خدا توکل کن.یه فالِ حافظ بگیر :) 

پاسخ :

اوف آره!
آی گفتی..
چشم :] گرفتم الان!مصرع اول :میدمد صبح و کله بست سحاب!!!انتظار نداشتم انقد مرتبط باشه!تازه آخرشم گف وقت تنگه زود باش! D: قشنگ اومد به عنوان پستم جواب داد رسما!
🍁 غزاله زند
۲۰ مرداد ۱۸:۰۰
ای جان :))
حافظ وقتایی که سردرگم یا ناراحتی خیلی به کارت میاد و خوب جوابت رو میده ;) 

پاسخ :

راستش من اعتقاد چندانی ندارم!
ولی خب ایندفعه جواب داد! :))
مریــــ ـــــم
۲۱ مرداد ۰۸:۱۹
این دورانو همه پشت سرگذاشتن
ببین من مشاور نرفتم ینی رفتم وی مشاور خوبی نرفتم 
بهت از روی تجربه میگم برو
برو پیش مشاور
اما نذار اون برات تصمیم بگیره
به حرفاش گوش کن تصمیم اخرو خودت بگیر

پاسخ :

رفتم دیروز پیش مشاور!خیلی امیدوارم کرد به امیرکبیر!!!!
امیدوارم حدسش درست دربیاد!
باشه همین کارو میکنم.ممنونم مریم بانو جان :))
هلما ...
۲۱ مرداد ۱۳:۲۵
بیا تبریز ببرمت شیخ الرئیس هر دکتری بگی با هر تخصصی داره. :))
اینقد خودتو اذیت نکن عزیزجان :**
لطفا تو این شرایط آروم باش و خونسرد.

پاسخ :

باید یه سرویس کاملم کنه!
چششششم:*
الان آرومم!خیلی آروم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان