سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

صدا کن مرا...

دیدین یه مدل صدا کردنا چقد به آدم میچسبه؟

و وقتی برادرجانم منو "جیرون" و یا "بقّلک" صدا میزنه،دلم میخواد براش بمیرم... 3>


*جیرون:همون جیران خودمون (!) که در زبان ترکی به معنی غزال و مجازا به معنی زیبا هست :)

*بقلک هم در هیچ کجای دنیا کاربرد نداره :| در واقع همون "دقّلی" به معنای کوچولو  هست که "د" رو به "ب" تبدیل کرده و یه "ک" تحبیب هم آخرش گذاشته!قربون این حجم از خلاقیتش برم من اصن!تازه یه موقع‌هایی "بقلک اشی مشی" صدام می‌کنه D: |:
۱۰ ۴
حوا ...
۳۱ مرداد ۰۱:۲۰
خدا حفظ کنه داداشت رو :))

پاسخ :

مرسی قربانت :*
nily ..
۳۱ مرداد ۱۰:۵۲
هر کار می‌کنم فلسفه‌ی بقلک رو متوجه نمی‌شم! O_o

داداشِ خوب! :)

پاسخ :

زیاد درگیرش نشو!خوش آهنگه ولی D:

اوفففف عالی :))
زِدْ عِِـچْ آرْ …
۳۱ مرداد ۱۳:۳۵
داداش میخوام(Ꙭ)

پاسخ :

عزیزم :))
منم یه داداشی که پیشم باشه هم میخوام!
اسمان ***
۳۱ مرداد ۱۶:۲۷
داداش چیزبسی خوبیه 
ولی حیفف که ندارم

پاسخ :

آوره ;)
اگه فاصله‌ی سنی کم باشه که عالیه!نه مثه ما یازده سال :/
هلما ...
۳۱ مرداد ۱۷:۳۱
یه کلمه به فرهنگ لغاتم اضافه شد.
مرسی داداشش :))

پاسخ :

D:
چاکریم :))
گُل نِگار
۰۱ شهریور ۰۴:۳۷
لقب دومی چقددددر نمکی و قشنگه :))
همیشه حالت خوب^_^

پاسخ :

قربان شما ;))
مررررررررررسی عزیزم.همچنین :*
🍁 غزاله زند
۰۲ شهریور ۰۱:۲۲
چه جالب 8)  منم توی خونه و بیرون،گاهی غزال صدا میزنن...هر چند لقب‌ها بسیار است! 😅

پاسخ :

:))  غزال که دیگه عادی باید باشه برات ;)
Shahtot 🍇🍇🍇
۰۲ شهریور ۰۳:۱۹
عزیزم :)
من خواهرم نمیتونه اسمم رو صدا بزنه میگه یایا انقدر کیف میکنم که اصلا میخوام
پرواز کنم :)))
درکت میکنم کامل فروزن جان 👌👍

پاسخ :

:**
اسمتو حدس میزنم :)) ای جااان!
پس میدونی چه حالی میده!
فِ. شین.
۰۲ شهریور ۲۳:۲۵
چه با نمک ^_^

پاسخ :

:))
من و غریبه
۰۳ شهریور ۱۵:۳۵
بقلک!!
چه اصلاح عجیبی!!!

پاسخ :

تلفظشم باید ذکر میکردم!
یه چیزی تو مایه‌های بِقِّلَک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان