سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

روزنگاری

قبلنا چون از خطم خوشم نمیومد،تایپ‌کردنو بیشتر از نوشتن دوس داشتم.
ولی الان از دیروز هر چی دم دستم بوده نوشتم!البته تکلیفم بود!باید مینوشتم.
هنوز خیـــلی جای کار داره.تا الان به اینجا رسیده [1 , 2] حین نوشتن خیلی خوشم میاد ولی یه رب که میگذره حس میکنم خیلی داغون شده :/

خط نستعلیقو فقط موقعی میتونم بنویسم که متنم احساسی باشه!واسه همین از دیروز دارم کانالا و سایتارو شخم میزنم تا متن خوب پیدا کنم.الانم که دارم میبینم بیشتر از احمد شاملو و نادر ابراهیمی نوشتم.اگر متن خوب سراغ دارین،لطفا برام بفرستین :)

الان بزرگترین چالشم،گواهینامه گرفتنه :| فردا کله‌ی سحر باید برم امتحان آئین‌نامه‌ی نهایی رو بدم.خروسم ساعت هفت صب بیدار نمیشه بابا :|

یه مدت تصمیم گرفته‌بودم وقتی حالم بده سراغ وبلاگ نیام و نخوام حال بدو نشر بدم.ولی خب نمیشه.یعنی نشد.وا دادم آخر.ببخشید که حال‌بدی‌هامو خوندین.اما الان خیلی خوبم ;)

من چرا تو فضای مجازی یخم آب نمیشه؟ولی در فضای حقیقی یخم رسما تصعید میشه!الان چندتا وبلاگ هستن که اصلا روم نمیشه کامنت بذارم براشون!یه چندتای دیگه هم هستن که قبلنا روم میشد!ولی الان شاهد لایه‌های عمیق‌تری از یخ هستیم :|

این تابستون خیلی چیزا بهم یاد داد.یه سری کارارو کردم که موقع کنکور نمیشد.ولی بعضی کارای دارای اولویتو انجام ندادم.دلیلشم تنبلیه.و اینکه نه برنامه‌ریز خوبیم،نه برنامه‌اجرا کنِ منظمی.مثل برنامه‌نویسی.که آقای الیوت هم خیلی کمک کردن ولی ادامه ندادم.هربارم داداشم میپرسه به کجا رسیدی،عرق شرم میشینه رو پیشونیم اصن!تو دانشگاه پدرم در خواهد آمد.ولی خیلی مشتاقم :)

بعد دوجلسه کلاس شنا رو انصراف دادم.از لحاظ جسمانی داغووووووون بودم و هم اینکه میترسیدم برم تو آب،لثه‌ام چرک کنه.

پی‌نوشت:همین الان هدیه‎ی 18 سالگی رایتلم اومد(سیمکارت).خداجان گوشیشو هم برسون لطفا D:
۷ ۱
اسمان ***
۱۳ شهریور ۱۴:۰۴
خطت چه خوب شد اورین...
منم هنوز بعضی وب ها یخم باز نشد ولی اینقدر دوس دارم براشون کامنت بزارم... :) 
درست میشه :) 

پاسخ :

واقعنی؟مرسی ;)
فک کن من آرشیوشونم خوندم کامل بعضیارو!ولی نمیتونم کامنت بذارم هنوز!
امیدوارم :))
فروردین دخت
۱۳ شهریور ۱۴:۲۰
خوشنویسی خیلی خوبه...خیلی !

عاشقشم...

منم هنو گواهینامه نگرفتم...اصن در این حد کنکور ما رو خسته کرده
یه عالمه برنامه جورواجور ریختم واسه تابستونم...ولی کو کجاس؟!.. همه اش به استرس گذشت ...

موفق باشی جانا :)

پاسخ :

آره واقعا :) عالیه.

من میترسم امتحانو رد شم!اگه خوب پیش بره این تابستون میگیرم ایشالا.
همینو بگو.تیر خودِ کنکور.مرداد رتبه.شهریورم نتیجه‌ی نهایی :|

خیلی ممنون ^_^
راستی،خوش اومدی ;)

پی‌نوشت:الان دیدم خط سومِ جوابم به کامنتتو خودت پست کردی قبلا!جالب بود برام!
حوا ...
۱۳ شهریور ۱۵:۴۵
چه دست‌خطی *_* به به ^_^

چرا روت نمیشه؟! :|

برنامه نویسی عالیه :)) چه شب ها که تا سحر کدنویسی کردم :|

خیلی خیلی موفق باشی دوست جان :))

پاسخ :

ممنون عزیزم.مونده تا اون مراحل هنوز البته ;)

والا خودمم نمیدونم!وبلاگ تو هم از اون دست وبلاگا بود اتفاقا!ولی فائق آمدم بر حس خجالت!

وای آرررررررره.حالا خوبه ته ته برنامه‌نویسیم هلو ورلده!چه خوب حوا.خوش بحالت...

عزیز دلی تو :* تو هم همینطور رفیقم ^_^
D
۱۳ شهریور ۱۸:۳۴
برنامه نویسی تحت وب یا ... ؟

پاسخ :

نه همون یا سه نقطه :)
D
۱۳ شهریور ۱۸:۳۵
منطقا فهمیدم برنامه نویسی تحت وب منظور نیست. به قرینه "تو دانشگاه پدرم در خواهد آمد"

پاسخ :

بله منطقتون صحیحه :)
Shahtot 🍇🍇🍇
۱۳ شهریور ۲۲:۱۴
عاقا فروزن عجب خطی داری تو دختر ؟ :)))
عالیه
راحت باش..اتفاقا به نظرم همین تلخیا و شیرینی ها جذاب ترش میکنه :)
همه که همیشه حالشون خوب نیست :))
من شنا میرم اما رانندگی گفتن شهر همون عملی پره تا مهر و آبان :/ خخخ :)
موفق باشی فروزن گلی :**

پاسخ :

شرمنده نکن شاتوت!سرخ شدم اصن :))
آوره خیلی.
آره درسته.تو وبلاگ زندگی جریان داره.زندگیم که همیشه روی خوش به آدم نشون نمیده ;)
آخه من از شهر خودمون میرم!نمیتونستم نگه دارم.امیدوارم قبول شم همو بار اول :)
قربااااااانت شاتوتی ^_^
مریــــ ـــــم
۱۴ شهریور ۰۷:۵۹
چقد دست خطط خوب شده
افرین
گرچه قبلی رو ندیدم
:)
ولی الانیه خییلی خوبه
کاش منم یه دس خط خوب داشتم
الان من کدومم؟از موارد تصعیدی یا جامدی؟
یه طورایی همه دارن تلاش میکنن من برم گواهیناممو بگیرم
تاالان که مقاومت خوبی نشون دادم
ولی فکرنکنم دووم بیارم
:|

پاسخ :

مررررررسی مریمی.نه ولی یه جاهاییش خیلی رو اعصابمه.اونارو باید تمرین کنم :)
قربانت :*
با تمرین میتونی داشته باشی ;)
تصعید!
خو برو بگیر دیگه دخترررررررررر.واجبه!
آئین‌نامه‌رو دادم امروز.امیدوارم شهریو قبول شم :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان