سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

بو سئودا نه سئودادیر؟ + پی‌نوشت

احساساتی که در مقابل مهار شدن،اشک‌هایی که در مقابل جاری نشدن و روزهای خوبی که در مقابل آمدن،شدیدا مقاومت دارند...


و نوایِ سحرانگیزِ "ساری گلین"...

 

 

ترجمه‌ی عنوان(به زبان آذری):این عشق،چه عشقی‌ست؟


پی‌نوشت:

لینکهای دانلود:

فارسی [ویگن _ علی زندوکیلی]

ترکی [عالیم قاسیمف]

ریمیکس(به هر سه زبان)[حسین علیزاده]

بی‌کلام[سه‌تار]

ساری گلین در ویکی‌پدیا

۱۰ ۳
هلما ...
۱۵ شهریور ۰۰:۲۵
:)
ساری گلین. کاش بیان قابلیت ویس فرستادن داشت.....

پاسخ :

(:
داره دیگه!ضبط میکنی،آپلود میکنی،بعدشم لینکشو کامنت میکنی!به همین راحتی D:
هلما ...
۱۵ شهریور ۰۰:۵۷
:))
و به همین خوشمزگی :)

پاسخ :

والا ;)
nily ..
۱۵ شهریور ۰۱:۱۹
وای فروز چه گوشنوازه! :)

+معنیِ عنوانت رو بهم نمی‌گی؟! :)

پاسخ :

هیچ‌وقت تکراری نمیشه برام نیلی...مطمئنم اگه ترک نبودمم،همینقد دوسِش داشتم...

+معنی عنوانو که نوشتم عزیز دلم ;) "این عشق،چه عشقی‌ست؟" یه بخش از همین آهنگه.
این آهنگ،باکلامشو هم به ترکی داره،هم ارمنی و هم فارسی.همشونم قشنگن...
nily ..
۱۵ شهریور ۰۱:۴۴
اوهوم منم خوشم اومد! :)


+شماره چشم رفته بالا نکنه؟! :|
فارسیشو اگه پیدا کنم حتما دانلود می‌کنم! D:
الان من این عشق چه عشقیست رو سرچ کنم برام می‌آرش؟!

پاسخ :

خوشحالم که خوشت اومده ;)

+نه آخر سر نوشته بودم و به رنگ نقره‌ای.الان مشکیش کردم بهتر دیده شه ;)
لینکای دانلودو گذاشتم الان.
نه باید "دامن کشان،ساقی می‌خواران" سرچ کنی :)
مریــــ ـــــم
۱۵ شهریور ۰۸:۴۶
با نیلی موافقم
خیلی خیلی گوشنوازه
عنوانت به چه زبونیه؟

پاسخ :

و به حزن غریبی توش هست...
ترکی آذری :)
اسمان ***
۱۵ شهریور ۱۱:۰۲
وکاش روزهای خوب من هم می رسید...
عمر روزهای خوبت طولانیD: 

پاسخ :

روزهای خوبم نیاد،ما باید بریم بیاریمش!(فک کنم ایمان سرورپور میگف)
به همچنین عزیزم :)
گُل نِگار
۱۵ شهریور ۱۶:۵۱
میدونی شنیدن این موسیقی چقــدر جلای روح بود برام^_^
آخ قربون دستت
[قلب ]

پاسخ :

قربون اون روح لطیفت :)
خدا نکنه :*
Shahtot 🍇🍇🍇
۱۵ شهریور ۲۳:۱۰
وای فروزن عجب آهنگ روح نواز و لطیفی ( البته یه غمی توش هست )
عالی *_*

پاسخ :

چه خوب که روحتو نواخته ;)
آره غریبانه‌ست یه جورایی...
قربان شما :)
D
۱۶ شهریور ۰۱:۵۱
ببژن مرتضوی هم با ویولون نواختند این فولک رو.
+تاکید دارم که موسیقی ایران با دو قوم به شکوفایی رسید : یک ترک ها(مفتخریم) و دو ارمنیان (این مورد علی الخصوص در ساز های زهی)

پاسخ :

نمیدونستم.گوش میدم حتما :)
+با موسیقی ارمنی آشنایی ندارم.ولی در مورد موسیقی ترکی،واقعا معرکه‌س!و قطعاٌ از تاثیرگذارترینها.
🍁 غزاله زند
۱۶ شهریور ۱۷:۰۹
دوست داشتمشووووون 😊💟

پاسخ :

خوشحاااالـــــــــــــــــم ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان