سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

مسئله این است...

پنج‌شنبه شب؟جمعه صب؟شنبه؟یا اصن میخاین سال بعد؟

چارتا فحش درست حسابیم بلد نیستم بار این سازمان سنجش بکنم دلم خنک شه :/

۱۴ ۲
مریــــ ـــــم
۲۲ شهریور ۱۲:۴۵
عزیززم
میفهمم حسوحالت
روزای سختیه
میگذره نگران نباش

پاسخ :

مریمی :*
آخه صبرم دیگه حدی داره!شورش در اومد!من نمیدونم کی قراره بریم ثبت نام؟کی قراره ترم شروع شه!
مریــــ ـــــم
۲۲ شهریور ۱۲:۴۹
دقیق یادم نیست
ولی فکرکنم مال مارم 28دادن
خیلی دیر 
خیلی هااا
ثبت نامتون اینترنتی احتمالا
تحویل مدرک هم تا ابان ماه اگه اشتباه نکرده باشم

پاسخ :

نهههههههه!جان من؟ o_O
آخه خوابگاه و اینام هس... :((
مریــــ ـــــم
۲۲ شهریور ۱۲:۵۲
برای ورودی های جدید خوابگاه نگه میدارن
غصه نخور برای پوستت خوب نیست
:)

پاسخ :

هعی...
پوست...دست رو دلم نذار مریم!این جوشای جوانی فک کنم تا کهنسالیِ من ادامه داشته باشن :/
مریــــ ـــــم
۲۲ شهریور ۱۳:۰۳
الهیییی
:)))
تموم میشن نگران اونام نباش
سال دیگه مث این موقع خبری ازشون نیست

پاسخ :

چی بگم؟میترسم خودشون برن رد پاشون بمونه! :)
امیدوارم ;)
مریــــ ـــــم
۲۲ شهریور ۱۳:۰۸
اونام میرن 
:))

پاسخ :

نه دیگه 2 ساله با هم داریم زندگی میکنیم!برن دلم براشون تنگ میشه :دی
nily ..
۲۲ شهریور ۱۳:۲۷
جدیدا فحش ها رو از اعضای بدن استخراج می کنن! :|
خواستی از اون فحشا بده! :|

پاسخ :

شی شده؟ [به سبک فامیل جانِ دور!]
چیجوری ینی؟ :دی
اسمان ***
۲۲ شهریور ۱۳:۳۴
اوووف 4 تا فحشم هم کم شونه ...:)

پاسخ :

همونو هم در چنته ندارم آخه! ;)
دیگه تهش همو زهرمار و خاک تو سرت و خر و بیشور و ایناس!
Toktam Rashidi
۲۲ شهریور ۱۶:۴۳
سلام
نگران نباش.  من پارسال ورودی بودم و ایین ورودمون+ثبت نام حضوری و کارای خابگاه و...  همش ۷ ام بود!  همش هم به خوبی انجام شد. :) ۱۰ ام کلاسامون شروع شد. 

دیر نمیشه بابا، از تابستون بعد کنکورت لذت ببر! 

پاسخ :

سلاااااااام ^_^
عههههه چه خوب :) بیشتر کنار خانواده‌ام پس ;)

عه؟خو پس سازمان سنجش دمت گرم! :دی

علیـ ــر ضــا
۲۲ شهریور ۲۲:۳۷
اندکی تأمل 😂😂

پاسخ :

والا!
گُل نِگار
۲۲ شهریور ۲۳:۱۳
دوتا شب دیگه بخوابی :) حله

پاسخ :

به سبک بچگیامون ;)
Shahtot 🍇🍇🍇
۲۲ شهریور ۲۳:۴۱
فروزن به شدت باهات همدردی میکنم -_____-
تازه میگن شنبه میاد :| 
برات آرزوی بهترین هارو دارم :**

پاسخ :

[دست شاتوت را به گرمی می‌فشارد]
آره خود سازمان سنجش زده شنبه :/
ممنوووون.منم همینطور عزیز دلم :*
فروردین دخت
۲۳ شهریور ۰۲:۰۲
کشتن ما را....

پاسخ :

آره...ولی دور از جون ;)
nily ..
۲۳ شهریور ۲۳:۴۷
فامیل دور داره فراموش می‌شه! :(

هیچی فروز جان...گویا نتونستم واضح بگم...روم نمی‌شه ولش کن! :|

پاسخ :

نهههههههههههههههههههههه عشقِ منه!

ای جان بمیرم :* بچه‌م خجالتیه :* مخاطبشم دیر میگیره مطلبو!ولی الان فهمیدم فک کنم!
ستایش
۲۴ شهریور ۰۰:۱۳
سلام یعنی قشنگ دیوونه شدم   به خاطر دیراومدن نتایج
اووممم درمورد فحش دادن هم منم مثل توهستم تازه تادیروز کلی خانمی کردم وجلو خودمو میگرفتم که یه وقت بی احترامی نکنم به دوستان سازمان سنجش(بله یه همچین دختر باادب وصبوری هستم)ولی دیگه شرمندشون شدم و ازهمون فحشای پیش پاافتاده بارش کردم ولی دلم خنک نشده هنوز
فقط خداکنه این اخرش هم خوب تموم بشه و خیال هممون راحت بشه

پاسخ :

به به علیک سلام :)
دور از جون.نه دیگه تو دوز ادبت خیلی بالاس!این فحشای دم دستی رو بده بره؛مشکلی نیس D: خصوصا در مورد سازمان سنجش که دیگه اصلا مشکلی نداره!
ان‌شاءالله هر چی خیره ;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان