سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

خداجان مچکریم!

پریروز که برای اولین بار خودم تنها سوار آژانس شدم که برم ترمینال اصفهان،تا نشستم تو ماشین،رادیو گف رفتار ناشایست یک راننده تاکسی با یک زن در اصفهان،در فضای مجازی خبرساز شد!

۱۹ ۶
زِدْ عِِـچْ آرْ …
۰۷ مهر ۲۳:۲۲
خدا خیلی میخوادت
=|
😂

پاسخ :

اصن یه وضی!
هلما ...
۰۷ مهر ۲۳:۲۷
یاخدا :))
ترجیح میدم سکوت کنم...

پاسخ :

رادیو اینو که گف راننده زیر لب "نچ نچ" کرد و سر تکون داد!خیالم راحت شد!
ولی نه واقعا خیلی بهم حس امنیت میده اصفهان.اگر تهران بودم،سکته میکردم از این لحاظ!
هلما ...
۰۷ مهر ۲۳:۳۳
نترس بابا هیچی نمیشه به قول داداشم فقط سوار تاکسی زردا شو خیالت هم راحتتره ...
:)

پاسخ :

نه این آژانس مال خود دانشگاهه!امنه!
نمیترسم :) ولی اون لحظه برام جالب بود که عدل همون دیقه،رادیو یه همچین چیزی گف!
میرزا ...
۰۷ مهر ۲۳:۴۳
باید پیگیر می شدین ببینید صحت داره یا نه. ما که چیزی نشنیدیم و ندیدیم.
اینجایی که هستین، لهجۀ شیرینی دارن، سعی کنید اونم یاد بگیرید :-)

پاسخ :

من سرچ کردم مثل اینکه موضوع خانوادگی بوده،ولی راننده بازداشت شده.
بله!خیلی شیرینه.ولی رفقای اصفهانیم خیلی کم با لهجه صحبت میکنن!
حوا ...
۰۸ مهر ۰۱:۳۱
اعصاب نداری چرا؟! :|

پاسخ :

سوال خوبی بوذ!
جواب درخور ندارم ولی!
حوا ...
۰۸ مهر ۰۱:۴۴
آروم باش می‌ترسم خب :|

پاسخ :

:))
سنگر بگیرین خلاصه!
+اگه مثه من با فاصله‌ی کم دو تا دندون نازنینتو میکشیدن،اصاب مصاب نداشتی الان!حالا تازه الان شک دارم که کامل کشیده باشدش!به نظرت ممکنه ریشه‌ش مونده باشه؟دندونه سالم بود ولی :/
حوا ...
۰۸ مهر ۰۱:۵۰
منم کشیدم قبلاً. واسه یه دندون ۲ تا و نصفی بی حسی بهم تزریق کردن :|
بد به دلت راه نده دخترم. :) فکر نکنم مونده باشه. سالم بود چرا کشیدی پس؟!

پاسخ :

بمیرم!من امروز رفتم یکیو بکشم (چون باید تا موقعی که برگردم میکشیدم و فردا و پس فردا تعطیل بود،به تنها دکتری که جمعه کار میکرد اعتماد کردم!!) یه اسپری زد بعد آمپولو زد بعدم درجا کشید!منم برای اولین بار جیغ و داد کردم!فک میکردم بی‌حس نشده!الانم حس میکنم یه چیزی اونجا هس که نباید باشه!

دس رو دلم نذار که خوووونه حوا!به خاطر ارتودنسی،3 تا دندون سااااااالممو کشیدم و یکیشم جراحی کردم :/ حالا خود ارتودنسی به کنار :/
+مامانم میگه اینکه ریشه‌ش بمونه،تو دندونی که خراب  بوده اتفاق میفته!فک کنم میخاد خیال منو راحت کنه!وگرنه من قشنگ حس میکنم طبیعی نیس!
حوا ...
۰۸ مهر ۰۲:۰۱
با مامانت موافقم. بعد از تعطیلات یه سر برو دکتر تا خیالت راحت بشه. منم واسه ارتودنسی کشیدم :) حدوداً دو سال درگیرش بودم. بعضی وقتا خیلی درد داشت اونقدری که فرو می رفتم تو بالش جیغ می کشیدم :|

پاسخ :

نههههههه اگه برم بگه آره مونده چی؟!من کلی حرص میخورم اون موقع که چرا الان کشیدم!و نذاشتم دوشنبه برم پیش یه دکتر بهتر!
آره مال منم درد داشت!البته هنوز فک پایین مونده!ولی به جیغ نرسیده!ینی انقد ضعف داشتم که حالشو نداشتم!

حوا ...
۰۸ مهر ۰۲:۲۳
حتما برو. حرص هم نخور رفیق :)
ان‌شاءالله به اون حد از درد نرسی هیچ وقت.

پاسخ :

خب آخه میترسمممممممم!اگه بمونه چطوری میخاد درش بیاره خو!
قربونت برم عزیزم ;)
حوا ...
۰۸ مهر ۰۲:۲۹
یکاریش میکنه دیگه. بهش فکر نکن. سعی کن بخوابی.
فدایت :)

پاسخ :

ما را همه شب نمی‌برد خواب!
اصفهان اینجوری نبودما!نمیدونم شهر خودمون چی داره که خوابم نمیبره!
حوا ...
۰۸ مهر ۰۲:۳۳
ای بابا :|
هیچ جا شهر آدم نمیشه. والا. :)

پاسخ :

:))
وطنم پاره‌ی تنم اصلا! [جان من نگو همه‌جای ایران سرای من است!ضایع مکن مارا!]
ناشناس
۰۸ مهر ۰۳:۱۱
مراقب باشید لطفا. بحث اصفهان یا شهر دیگه نیست. کلا باید مراقب بود.
+با اتوبوس رفتید ؟
D

پاسخ :

چطور میشه مراقب بود آخه!دست خود آدم که نیس!
حالا آژانس دانشگاه بود!امن بود!رادیو اونو که گف،راننده کارت آژانسو داد که هر وقت رسیدم زنگ بزنم بیاد ترمینال برم گردونه خوابگاه!
+آری :) بعد اینکه رسیدم هی بهم میگفتن نترسیدی تنها؟شب؟تو جاده؟12 ساعت؟دور تا دورت جنس ذکور؟ولی من به سان یک خرس قطبی خواب بودم!نمیدونم چی شد!چون من تو راه خوابم نمیگیره!فک کنم دیگه دارم شور شجاعتو درمیارم!به نظرم وقتشه یکم بترسم!
مترسک ‌‌
۰۸ مهر ۰۶:۳۲
جایزه خوش‌شانس‌ترین مسافر تاکسی وبلاگستان بهت تعلق گرفت! :))

پاسخ :

میبینین تو رو خدا؟! :))
علیـ ــر ضــا
۰۸ مهر ۰۸:۱۱
اصن یه وضع هولناکی شد تو اون ثانیه نه ! 😢
سکته نزدی 

پاسخ :

آره ولی من بیشتر خنده‌م گرف تا اینکه هول کنم!
ناشناس
۰۸ مهر ۱۱:۴۰
دیگه آژانس دانشگاه بوده پس نگرانی نداره.
+راه زیاد نیست با اتوبوس ؟ پروازی راحت تر نیست ؟
به منتهی مراتب شجاعت رسیدید. یه کم جلوتر برید از اول شروع میشه. دوباره ترس میشه.
D

پاسخ :

آره :)
+چرا خب طبیعتا راحتتره!ولی دلم نمیخواد خیلی فشار باشه رو خانواده‌م.به خاطر ارتودنسی مجبورم زود به زود بیام چون.
:)) دوباره ترس میشه؟متوجه نشدم!
ناشناس
۰۸ مهر ۱۲:۱۳
هیچی. دوباره شجاعت تون ریست میشه و از اول میشه. برمیگردین جای اول. (خیلی وقتا حس میکنم با چندلر (فرندز) نسبتی دارم. کلا شوخیام گیر میکنه)
D

پاسخ :

آها!من فک کردم "دُرُس" میشه منظورتون بود!
نه بابا خیلیم روون شوخی میکنین! :))
علیـ ــر ضــا
۰۸ مهر ۱۴:۲۵
چه گونه ای عجیبی

پاسخ :

دیگه بالاخره ما اینیم دیگه!  D:
امیدوارم با این متد میرم جلو،مشکلی پیش نیاد لااقل!
علیـ ــر ضــا
۰۸ مهر ۱۴:۴۲
عه چه جالب شما اونید
نترس ما پشتتیم برو جلو

پاسخ :

:))
مرسی پشتیبانی!
nily ..
۰۸ مهر ۲۱:۴۶
سالمی الان؟! :)

پاسخ :

نه به دیار باقی شتافتم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان