سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

با مادرای بی‌قرارت گریه کردم...

ویلایی‌ها رو اگر ندیدید،حتما ببینید...



تیتر از آهنگ "نفرین به جنگ" محسن چاوشی...

بعدا نوشت:لینک ویلایی‌ها اشتباه شده‌بود!عوض شد :)


۷ ۸
حوا ...
۱۴ مهر ۱۷:۳۳
من به تازگی ماجرای نیمروز رو دیدم :)
این رو هم سعی می‌کنم ببینم. ممنون که گفتی. ^_^

پاسخ :

منم این فیلم رو باید حتما ببینم ;)
خواهش میکنم دلبندم! :*
nily ..
۱۴ مهر ۱۸:۴۵
فروز از گریه کردن گفتی...

من برا فیلمِ میگ میگ هم گریه‌م می‌گیره...
اما تو دنیایِ واقعی و برای اتفاقاتِ واقعی سالی سه چهار بار گریه می‌کنم! :|
تو این طور نیستی؟! -_-

پاسخ :

وااااای نیلی!دقیقا همینطورم!
امروز خیلی بی‌صدا صد بار بین این فیلم گریه کردم!هم‌اتاقیام برمیگشتن با یه دماغ بادکرده‌ی قرمز رو به رو میشدن!
در کل برا مشکلات خودم خیلی کم پیش میاد گریه کنم :|
علیـ ــر ضــا
۱۴ مهر ۲۳:۰۷
هن حوصله داریا 😂😋

پاسخ :

حوصله :|
مریــــ ـــــم
۱۵ مهر ۱۳:۴۲
این یکی از بهترین اهنگای محسن چاووشیه

واقعا؟اینقد خوب بود؟

پاسخ :

من اتفاقی پیداش کردم :)

خب نمیدنم چقد واقعا خوب بود از لحاظ فاکتورهای حرفه‌ای!ولی من احساسات عمیقی رو حین دیدنش تجربه کردم!بعلاوه اینکه یه جاهاییش یاد یه سری خاطره از دوران کودکیم افتادم...اونم میتونه تاثیر گذار بوده باشه ;)
مریــــ ـــــم
۱۶ مهر ۰۸:۱۰
اوهوم
مرسی از توضیحت

پاسخ :

خواهشمندم فرزندم :)
مریــــ ـــــم
۲۹ مهر ۱۵:۲۷
دیدمش
خیلی خوب بود
خیلی
:)

پاسخ :

باریکلا به مریم عزیزدل :)
نوش جونت باشه ;)
علی --
۳۰ آبان ۰۳:۵۱
فیلم خوبیه. یه مطلبی هم اینجا نوشتم

http://notte.blog.ir/1396/03/30


پاسخ :

خوندم پستتون رو :)
بین دوستام تعداد اونایی که فیلم رو دوست داشتن و اونهایی که نداشتن،یکی بود تقریبا!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان