سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

خفه‌گی!

ساعت 4 اراده کردیم بریم سینما!
4وپنج دیقه سینما بودیم!
4/5 فیلم شرو شد!

و اما خود فیلم:
سیاه‌وسفید بودن فیلم به نظرم خیلی جذاب و متفاوت بود.ولی با فضای فیلم نتونستم ارتباط بگیرم.
فیلم بیش از حد خلوت بود!مردم عادی توش دیده نمیشدن.نمیشد فهمید ماجرا کجا داره اتفاق میفته.خیلی جاهاش اصلا قابل لمس نبود!
با اینکه تقریبا همه‌ی ری‌اکشن‌های بازیگرا قابل پیش‌بینی بود[به ویژه چون نوید محمدزاده توی این فیلم هم مثل مابقی فیلم‌هاش ظاهر شده :|]،اما درصد خیلی کمیشون باورپذیر بود!

من که فیلمو دوست نداشتم.[کاش خانه‌ی دختر یا رگ خوابو میدیدیم :| ]اومدم نقدشو خوندم دیدم نوشته مخاطب عام فیلمو نمی‌پسنده!
یه حسی بهم میگه داستان همون پادشاه و لباس نامرئی‌ـه!

::فیلم Begin Again پیشنهاد می‌شود :)
::جدیدا دارم به این نتیجه میرسم که فیلم‌هایی که امتیازشون 7-8ــه رو بیشتر از بقیه‌ی فیلما دوست دارم!
::"چی ببینیم" بروزرسانی شد و کماکان منتظر پیشنهادات شما هستیم :)
۶ ۳
آقای دال
۰۳ آذر ۰۱:۳۸
منم همون حس شما رو نسبت به این فیلم ها دارم پادشاه و ...

پاسخ :

به نظر میاد حقیقتم همین باشه!
جدا خیلی بی‌سروته بود!
علی --
۰۳ آذر ۰۲:۳۳
افرادی که رگ خواب رو دیدن و نظرشونو پرسیدم، یا خیلی دوستش داشتن یا خیلی بی مزه بوده براشون. بنده جزو دسته اولم و خیلی هم تحت تاثیر قرار گرفتم.. 

پاسخ :

من خیلی خیلی خیلی دوست دارم این فیلمو ببینم.و حس میکنم منم تحت تاثیر قرار بگیرم :)
حوا ...
۰۳ آذر ۰۵:۴۲
خانه دختر ارزشِ دیدن نداره به نظرم.

پاسخ :

عه؟اینم از اوناییه که الکی اسم در کرده؟
مترسک ‌‌
۰۳ آذر ۰۸:۴۰
حالا از همه اینا گذشته من درک نمی‌کنم چه اصراری بوده که اسم فیلم با غلط املایی نوشته بشه :/

پاسخ :

دقـــــــــــــــــــــــیقا!
علیـ ــر ضــا
۰۴ آذر ۱۱:۴۶
ما که نمی‌بینیم از اینا 
😞 
فقط هالیوود بالیوود 
و ...
جز اندکی از ایرانیا

پاسخ :

عجب... :)
فاطمه
۱۰ دی ۱۸:۰۹
خانه دختر بخاطر سانسور هایی که شده بود اینقدر بی سر و ته و بی معنی مضحک شده بود که من قشنگ حس میکردم که دارم تیکه تیکه تبلیغشو میبینم تموم که شد ملت میخندیدن فقط از بابت اسم فیلم حدسایی زدم و اومدم خونه نقداشو خوندم فهمیدم حدسام درستخ که باز هم بنظرم فیلم خاصی نمیشد.
اخرین فیلمی که تو سینما دیدم و خیلی متاثر اومدم بیرون فیلم دختر بود صرفا بابت همزاد پنداریم با شخصیت اصلی :))) ولی فیلم محبوب ایرانیم اژدها وارد میشود بود که خیل عظیمی از مردم دوسش نداشتن.

پاسخ :

بله قبول دارم.منم دیدم خانه‌ی دختر رو.به نظرم مضمون فیلم خوب بود.اما چیزی که نمایش داده‌شد این رو نشون نمیداد.منم نقداشو خوندم تا متوجه شدم جریان چیه.

ببینیم یا نبینیم "دختر" رو؟
ندیدمش :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان