سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

قاراشمیش طور

دلم میگه روزه هامو بگیرم و درسمم بخونم.پشتیبانم میگه نگیریاااااااااااااااااا.دوستام میگن مگه میخای بگیری؟؟؟

ترجیح میدم به حرف دلم گوش کنم،وقتی صدای ربنا حالی به حالیم میکنه.ینی اولش فک نمیکردم خیلیا نمیخان بگیرن.انگار روال اینه...


نخاستم پای چیزی که گفتم بمونم.نه اینکه نتونستم.


داداش فردا داره میره ماشین معامله کنه.و این یکی از نشونه های موندگار شدنشه.


بعضی وقتا یه نیروی قوی میاد سراغم.فقط چون فاصله اش تا عمل طولانی میشه،نیرو هم میپره میره.الانم از اون زماناس.این که یهو امید تو دلم جوونه زده،ینی اینکه خدا هنوز حواسش بهم هست.امیدوارم بتونم استفاده کنم ازش.مهم نیس تا الان نشده...مهم نیس تا امروز بدجور ساعت مطالعه کشیده پایین...یا اینکه برای امتحان دیفرانسیل فقط مشتق خوندم اونم نه کامل!!!


بیان چقد کنکوری داره ماشالا.البته تا جایی که من میشناسم همشون تجربین :| ریاضی اگر هست در این جمع یه اعلام حضوری بکنه به نسلمون امیدوار شیم.ولی خدایی خیلی حال میده حتی جامعه آماریمون از انسانیام کمتره امسال!البته اینم هست که تقریبا همه تو گودن و سیاهی لشکر نیستن:/


آدم بعضی وبلاگارو میخونه،خجالت میکشه بگه مام وبلاگ داریم خیر سرمون.


این روزا خیلی این آهنگ حالمو خوب میکنه:)

مخصوصا اونجایی که میگه I might only have one match,But I can make an explosion:))))

  


۹ ۲
🍁 غزاله زند
۰۵ خرداد ۲۱:۵۵
بنظرم یک روز روزه بگیر و درس هم بخون‌‌‌.اگه سختت بود روزه نگیر.. هر چند منم مثله تو عاشقه رَبَّنـام.چقدر حاله خووووب داره.من گاهی گریه‌مم میگیره :) 
خدا خودش حواسش بهمون هست،اوضاع ناگفتنی و تنش‌زاست..
رشته‌ی ریاضی،تجربی،انسانی و... بنظرم هر رشته سخته و سختی‌های خودش رو داره :)  خوب بخون ایشالله موفق میشی عزیزم ;) 
وبلاگت که خوبه :)  راحت و صمیمی ;) 

پاسخ :

فردارو بگیریم ببینیم خدا چی میخاد:)
بله واقعا...خوبیش اینه که دیگه آخراشه.
نه نه فقط ریاضی سخته:دی شوخی بود مشخصا:))) 
ایشالا تو هم موفق میشی غزاله جانم.
لطف داری عزیزم.ولی وبلاگ تو قطعا در زمره ی همون وبلاگایی قرار میگیره که اشاره شد;)
دال
۰۵ خرداد ۲۲:۰۴
میشه گرفت...من که 10 ساله ماه رمضونا شب بیدار بودم روز می خوابیدم. امسالم مثل قبل. اینطوری البته بیشتر هم میشه خوند.

پاسخ :

آره در مورد بیشتر خوندن خیلی موافقم!سال قبل حتی وسط ظهرم از کلاس برمیگشتم و سریع شروع میکردم(اون دوران بدجور جوگیر بودم البته).
فقط نگرانیم در مورد اینه که آزمونای سه روز یک بار رو میخام کانون بدم که جوش نزدیکتره به کنکور.واسه همین نمیشه شب بیدار موند.ینی میترسم بعدا بگم اگه تو خونه آزمون نمیدادم بهتر بود.بلاتکلیفم :/
ببخشید فضولیه،شما خونه میدین آزمون یا میرین مدرسه ای،جایی؟به نظرتون خیلی فرق میکنه؟

دال
۰۵ خرداد ۲۳:۴۵
اولین موضوع اینه که لازمه اول مسلط بشم به درسا. الان به وضعیت آرمانی حتی نزدیک هم نشدم. پس سه روز یه بار رو میندازم عقب تر. به جای اول تیر،یه هفته مونده به کنکور سه روز یه بار رو تموم میشه. اصلا شایدم دو روز یه بار انجامش بدم. اگه خوب خونده باشم تحلیل یه کنکور دیگه دو و نیم روز طول نمیکشه. البته خارج 94 رو امتحان کردم و نتیجه م راضی کننده بود و کارای بعد آزمون هم زیاد طول نکشید. البته من چون عقبم مجبورم اینکارا رو بکنم و برای بقیه توصیه نمیشه. آزمون اینطوری مفید به نظرم دو تا هرف داره. سنجش و شبیه سازی شرایط. سنجش که خب انجام میشه در هر حال. شبیه سازی هم خب چندتا آزمون اختصاصا میشه بعد ماه رمضون گذاشت برای شبیه سازی. فکر نکنم برای من داخل خونه یا مدرسه فرقی داشته باشه. هدف اصلی بازم همون سنجشه که خب انجام میشه تو خونه هم.

پاسخ :

در اون مورد که شکسته نفسی میفرمایین.ایشالا نتیجه ی دلخواهتون رو کسب کنید.
خیلی ممنون از وفتی که گذاشتین.خوبه پس که 2/5 روز طول نمیکشه.
__ نَسیم __
۰۶ خرداد ۰۰:۴۵
جنابِ دال رو از کجا پیدا کنم که به منم کمک کنن ؟ الو آقای دال ..

پاسخ :

مشاور خیلی خوبی هستن ایشون.کلا کارشون درسته:)
ولی نمیدونم از کجا باید پیداشون کنی!


__ نَسیم __
۰۶ خرداد ۰۹:۵۸
اگه به این زودیا سر زد بهم بگو و بهش بگو باهاش کار دارم :)

پاسخ :

22 دیقه بعد تو سرزدن ایشون.
دال
۰۶ خرداد ۱۰:۲۱
[اگرچه خطاب کردن اینطوری برام عجیبه] @__نسیم__ اما سلام من دالم. و خودمم کمک لازمم...
+لطف شماست. اما گفتم، خودم مشاوره لازمم. خصوصا در این ایام بی انگیزگی...

پاسخ :

+استانداردهاتون بالاست.همین باعث میشه بگم کارتون درسته:)
__ نَسیم __
۰۶ خرداد ۱۶:۲۸
ای بابا . خب ردی نشونی چیزی ..

پاسخ :

قبلا وبلاگ داشتن که اونم حذف کردن.فقط همین.
تایرل
۱۰ خرداد ۰۳:۱۱

یه بار میخواستیم نیمرو درست کنیم تو خوابگاه به هم اتاقیم گفتم

-فلانی کبریت داری؟

+اگه کبریت داشتم دنیا رو به آتیش میکشیدم


:// هنوز که هنوزه بعضی وقتا ناخودآگاه صورتم حالت پوکرفیس میگیره!

الان میفهمم احتمالا از رو این آهنگه گفته بوده

پاسخ :

با این وضعیت من خداروشکر میکنم که شما الان زنده این!
مام  بریم ببینیم چه بلایی سرمون میاد!


خخخ.احتمالا:)))
مهین ...
۱۱ خرداد ۱۱:۴۹
منم ریاضیم و درسم خوبه.
از کلاس ۱۶ نفره ی ما سه چهار نفر میخونن! بقیه واقعا نمیخونن و از قبل ضعیف بودن. نگران نباش سیاهی لشکر همه جا هست.

پاسخ :

یادمه تو رو مهین.قبلنا میومدی.
عه مام 7 نفریم!ولی 7تاییمونم میخونیم!
چی بگم.من حس میکنم کمتره تو ریاضیا.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان