سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

به کدامین دیفال؟؟؟

واقعا من چرا عبرت نمیگیرم؟

برای سومین یا چهارمین بار یه درسو وارد پاسخبرگ نکردم!

با این تفاوت که الان یه ماه مونده به کنکور و اینجور اشتباها خیلی خیلی ضایعس.

شیمی 0% تراز زده 4300!!!12000 رتبه!

درسته زیاد جالب نزده بودم!ولی دیگه بهتر از صفره که.

الان حساب کردم 50 زدم.

وای خدایا...چیکار کنم؟

مامانم دیگه اینبار عصبانی شد!البته بیشتر به خاطر اینه که خودم دارم میخندم!حرص میخوره!

چون کلا این مدتو در حد 3-4 ساعت خونده بودم برام مهم بود ببینم رتبه و اینام در چه حده...پرید رف...اح.راهی سراغ دارین بشه تقریبی حساب کرد ترازو اینارو؟

ای خدا....

سرمو کجا بکوبم؟به کدامین دیفال؟

این آزمون جامع بود مثلا؟

هیچی هیچی یادم نمیومد از فیزیک...حتی فصلای راحتو...ادبیاتو چرا گند زدم؟دینیش چقددددددد سخت بود!

واقعا خسته شدم دیگه.وقتایی که میخوندم اصلا خسته نمیشدم الان از لحاظ روانی خسته ی خسته‌م.

بخونم دیگه..خیلی اوضاع خرابه...فیزیک اولویت اوله..ریاضیو میشه به درصد خوبی رسوند..

عمومیام که قربونشون برم یادم نیس آخرین بار کی بود که لای کتاباشونو وا کردم.

از فردا سه روز یه بار...

این آزمون همه رو درحد 50 زدم...ینی نصف...(منظورم اختصاصیاس البته)

چن تا سوال داشتم از کنکوریای جمع:

شما چجوری پاسخنامه رو پر میکنین؟دونه دونه؟صفحه به صفحه؟درس به درس؟یا کلشو یه جا؟(من درس به درس!شیمیم چون آخره معمولا پر نمیکنم:دی)

دوم اینکه آزمون های جامع سنجشو میرین؟اگر میرین به نظرتون سطحش در مقایسه با قلم‌چی چطوره؟

سوم اینکه از رو شبیه‌ساز امتحان میدین،یا همو کنکورای پارسالو؟

۶ ۱
دال
۱۲ خرداد ۱۸:۲۶
دونه دونه. غیر از زبان که 7-8 دقیقه طول میکشه و نمیصرفه دونه دونه.
نقل از کوشا جافریان : سوالات سنجش متعلق به تعاونی سنجش بوده و هیچ ارتباطی به سازمان سنجش نداره. سوالاتش هم عموما از سوالات رده خارج کنکور ، یعنی بسیار آسون، خیلی سخت، محاسباتی پردرسر، ایده دار های ماجراجویانه ست. البته دیدن سوالات بد نیست اما باید سوالات نامناسب رو از سوالات مفید تفکیک کنید.(من خودم نرفتم سراغش)
اگر زنده بمونم، تا ده یازده روز دیگه فقط کنکورای 93(شایدم94) تا 95 رو میزنم.

پاسخ :

منم دیگه باید همین کارو بکنم.گند زدم امروز.فقط فک میکنم خیلی طول میکشه این شکلی.
خیلی ممنون از نقل قول.منم نرفتم ولی وسط مسطا پشیمون شده بودم چون همه‌ی دوستام دارن میرن.که اونم رفع شد:)
آقای دال؟؟شما چرا انقد مرگتونو در نظر میگیرین آخه!من یه موقع هایی فک میکنم قرار نیس کلا بمیرم هیشوخ!
خیلی ممنون.
פـریـر ...
۱۲ خرداد ۲۳:۱۱
تراز که نه ولی درصدش رو میتونی بری تو سایت قلم چی بگیری. تعداد درست و غلط و نزده رو میدی و اون بهت درصد میده :)

:: من طبق دفترچه سوال پیش میرم و سوالا رو یکی یکی وارد می کنم. همیشه هم حواسم به شماره ها هست. که مثلا این گزینه دو که میزنم برا سوال شیشه نه هفت. چون این اشتباهم هست که وقتی یکی رو نمیزنی حواست نیست جواب سوال بعدی رو تو قبلیه میذاری و اینجوری کل جوابات غلط میشه! :/

من سنجشو هم میرم. خوبه. یعنی یه آزمون راحته یه آزمون سخت تر از قلم چی! اما حس می کنم سوالاش جون دار تر از قلم چیه :)

:: برنامه سه روز یه بار از فردا شروع میشه دیگه. ما همون کنکورای سالای قبل رو میدیم. مثلا پشتیبان ما از خارج از کشور 91 شروع کرد و بهمون برنامه داد...


دقتت رو زیاد کن. تو کنکور از دست دادن یه  سوال یا غلط زدنش = از هزار و هزاران نفر عقب افتادن! حواستو جمع کن :)

موفق باشی ایشالله خبر قبولیت تو رشته دلخواهتو بذاری برامون ^_^

پاسخ :

آهان.ممنون.میخاستم بدونم رتبم چند میشه...هرچند کلا وضعیت داغانه.

من حواسم به این مورد هست.ولی مثلا امروز بعد اینکه 55 تای ریاضی تموم شد ریاضیو وارد کردم و همینجوری تا آخر...که آخریم وارد نکردم..پس از این به بعد یکی یکی.
آره همینش یجوریه!یا خیلی راحته یا خیلی پیچیده‌س.

آخ آخ...سر این بی‌دقتیا کنکورو نبازم خوبه...تو خوندن روی سوالا..وارد کردن...حتی شده جوابو آوردم فک کردم تو گزینه ها نیس!اومدم خونه دیدم هس!یا مثلا جوابو درست آوردم یه گزینه ی دیگه رو زدم!اصن یه وضی:|

توکل بر خدا...چی بگم...یکم ناامید شدم راسیتش.ولی خبر قبولی تو،دقیقا جایی که میخایو حتما میشنویم.فقط حیف که دوری دستم بت نمیرسه زورت کنم شیرینی بدی3>
سام نجفی نیا
۱۲ خرداد ۲۳:۱۸
موافق فالو کردن هستین؟

بهم اطلاع بدین

پاسخ :

منظورتونو درست متوجه نشدم.ینی فالوتون کنم که فالوم کنین؟یا فالوم میکنین تا فالوتو کنم؟
ترجیح میدم مشروط نباشه:)
آقای دال
۱۳ خرداد ۰۰:۱۸
والا انقدر در نظر نمیگیرم. اما خوبه آدم فکر کنه میره یه روزی.(در عین این فکر که قراره خیلی بمونم)

پاسخ :

عجب...آخه همش میگین اگه عمری باشه و اینا!
واااای وبلااااااگ!
פـریـر ...
۱۳ خرداد ۱۶:۵۵
برو سایت قلم چی درصد درسا رو بگیر. بعد همونجا تو نوار جست و جوش بنویس تخمین رتبه. صفحه اش باز میشه. درصدا رو میدی و باتوجه به اونا و اینکه منطقه یک یا دو یا سه هستی بهت تخمین رتبه میده. میتونی تو هرسالی که دلت میخواد تخمین رتبه بزنی :)

آره یکی یکی وارد کن و با دقت اینجوری بهتره. بعضی وقتا تو درس به درس جواب دادن ممکنه یه سوال جا بمونه و اینا... ریسکش بیشتره :)

نهههه نگو اینا! به جاش سعی کن تو این آزمونا هردفعه حواستو بیشتر جمع کنی تا این دقت برات عادت بشه. کاری نداره... منم اوایل بی دقتی می کردم اما تمرین کردم و دقم رفت بالا! تنها اشکال من اینه غلط زیاد میزنم! لامصب دلم نمیاد سوالو بذارم برم واسه همین تعداد غلطام زیاد میشه همش :/

نه ناامید نشو. ینی منم خیلی وقتا ناامید شدم ولی به خودم گفتم بچه جون تو از مورچه کمتری ینی؟ برای اینکه یه دونه رو ببره خونش هزاربار زمین میخوره و دونهه می افته و دوباره برش میداره تا ببرتش خونشون. هدف داشته باش. ینی بگو فلان رشته فلان دانشگاه. بخدا انگیزه ات صد برابر میشه. امید میگیری از هدفی که داری. من خودم باورم نمیشد تاثیر داشته باشه ولی تاثیر داشت روم. جدا! همش باخودت بگو یه ماه مونده تا کل زندگیمو بسازم و اینا... با خودت حرف بزن به خودت مشاوره بده. فکرای منفی رو بریز دور.. باهاشون قهر کن. به جاش بگو من میتونم. من دانشگاه فلان قبول شدم. حتما هم باید فعلت گذشته باشه! نگو قبول میشم. بگو قبول شدم. این تو ضمیر ناخودآگاهت تاثیر خیلی خیلی مثبتی میذاره. فقط یه ماه مونده عزیزم. یه ماه... تلاش کن... مطمئن باش تو میتونی. حتما حتما حتما میتونی :*
اونوقت جفتمون به همدیگه شیرنی قبول می دیم. باشه؟ 

پاسخ :

مرسی حریر جونم.رفتم.:((( با این درصدا جایی که میخاستم قبول نمیشم!حتی اولویت دوم!و حتی سومم!

من تا الان تو عمرم دونه دونه وارد نکردم!چشم عزیزجان.

من اوایل اتفاقا دقتم بالا بود!غلطامم در حد 6-7 تا!الان دیگه غلطام نجوووووومیه!منم دلم نمیاد!با استدلال های عجیب غریب خودمو مجاب میکنم که بزنم!

حریر من به عشق همون چیزی که تو وبلاگت گفتم،شرو کردم.اما الان از اون خیلی خیلی (...) دورم.واقعا قبولی توش کار مشکلیه.ظرفیتش کمه.خیلی از تک رقمیام میان این رشته.ینی عملا باید زیر 50 بیاره آدم!البته اینا چیزایی نیستن که یهو الان بفهمم.از اولشم میدونستم کار سختیه.ولی کار نکردم...وقت نذاشتم رو چیزی که میخام.اما خب قبول دارم الان وقت فک کردن به این که چی شده تا الان نیس.

این یه ماهو که قرار نیس بمیرم که!میخونم درستش میکنم.حریر خیلی خوبی بخدا...خیلیا!
ای وای راستی راستی یه ماه مونده ها!من که صب تا شب درحال مشاوره دادن به خودمم...ولی فکرای منفیو باید بریزم دور به قول تو..
آررررررررررررررره عاغا قبوله!
اصن منم قبول شدم رفتهههههه.تو هم که چندین ساله قبول شدی اصن:)))
פـریـر بانو
۱۴ خرداد ۱۹:۴۷
هوممم...ولی ناامید نشو :* تو تلاشتو بکن...تا جایی که میتونی... اگه تلاش کنی و نشه تو هیچوقت پیش خودت شرمنده نیستی که چرا من تلاش نکردم و همه ی اگرها و ای کاش ها خط میخوره و هیچوقت از خودت ناراضی نمیشی... ته تهش میگی تلاش کردم و نشد. هوم؟ دیگه نمیگی اگه تلاش کردم می شد...

:: چشمت بی بلا و پرنور عزیزدل :*

:: اوهوم می فهمم. خیلی بده! اینجوری اونایی که درست زدیم هم از بین میره :/

:: آره الان این فکرا رو دور بریز.  خیلی تو همین یه ماه آخر معجزه آفریدن! تونستن رتبه های خوب بیارن. چرا تو جزو اونا نباشی هوم؟ تا الان هرچی کم کاری کردی بریز دور. همشووووو بریز دور و بخون. این فرصت باقی مونده رو استفاده کن. اینجوری حال خودت هم بهتر میشه :*

:: خوشحالم می بینم هنوزم محکمی. آفرین دوست گلم :* خوبی هم از خودته جانم :) :*

:: قبولیم همه. سلامتی همه قبولیای نود وشیشششششششششششش ^_^ :)))

پاسخ :

آره دقیقا.هم برای خودم و هم برای خانوادم تلاشم مهمتره.

قرباااان شما:))

:(((

فقط یه ذره سردرگمه آدم تو این دوران!نمیدونه از کجا شرو کنه!

آررره باباااا!ای جانم:)

کــــــــــف جیغ دست هورررررا اصن!:*


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان