سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

حال غریب

یه موقع هایی هم هس که آدم دلش از نزدیک ترین کساش میگیره..

حال غریبیه این نوع دل گرفتن

چون آدم نمیتونه به کسی بگه...ینی وقتی فک میکنه میبینه نزدیک تر از اون،کسی نیست...

یه موقع هایی هس آدم به شک میفته..

آدمو به شک میندازن ینی..

باید بلد باشیم..که چطور باهم حرف بزنیم که دل عزیزامونو نشکنیم...

کلمات معجزه میکنن...به جاش سکوتم معجزه میکنه...

یکی باید باشه که لمت دستش باشه..که حرفتو بفهمه...سکوتتو...حریمتو..غرورتو..

یکی باید باشه که بگه برو من هواتو دارم..بگه که دلواپس نباش... 



یه موقع هایی هم هس که آدم دلش از کسایی که اصلااااااااا نمیشناستشون میگیره...

کسایی که بلدن بخندن و رد شن..

مسخره کنن و به دل طرف فک نکنن...

هرکدوم از این آدما فقط اون لحظه رو میبینن و انسانیتشونو میدن برای یه لحظه خندیدن...

ولی اون طرف شاید روزی چندین بار این حرفا،این پچ پچا،این پوزخندا و حتی این نگاهای سنگین توام با تعحب رو تجربه میکنه...

که هرکدومش قدرت شکستن یه دلو داره...

این نوع دل گرفتنم غریبه..چون اگه به کسی بگی غرورتو شکوندی..

بدترش اینه که یکیم باهات باشه و یکی مزه بپرونه...و تو خودتو بزنی به اون راه که مثلا نشنیدی...

دردناکه...تجربه اش کردم خیلی...

خیلی بده که همه رو با خودمون مقایسه میکنیم...

هرکی قدش از من کوتاه تر باشه کوتوله اس...بلندتر باشه دیلاق

چاق تر باشه خپل لاغرتر باشه نی قلیون

درسخون تر باشه خرخون ضعیف تر باشه کودن..

پولدارتر باشه رشوه بگیر فقیر تر باشه بی دستوپا...


خداروشکر میکنم که کسی رو مسخره نکردم..شاید به خاطر اینه که خودم اذیت شدم بخاطر این مسخره شدنا...اونم برا چیزی که عیب به شمار نمیاد اصن...

امیدوارم قضاوتم نکنین...

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان