سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

و آنگاه مرد حکیم گفت-۳

قضیه‌ی این سری پست‌ها را میتوانید اینجا بخوانید.

همان که می آفریند،می میراند...

پسرم! به وصیت من خوب فکر کن. و بدان مرگ در اختیار کسی است که زندگی در اختیار اوست.همان که می آفریند، می میراند. همان که نیست می کند، باز میگرداند . همان که گرفتار میکند، آسایش می بخشد. بی تردید،دنیا جز با نظام خداوندی، برقرار نمی ماند. نعمت ها،سختی ها،سزای روز جزا و اموری که قرار داده و ما درک نمیکنیم. درک بعضی سنت های خداوندی،اگر برایت مشکل شد،بگذار به حساب این که به حکمت های آنان نادانی. چون تو در اول آفرینش، نادان بودی و بعد دانایت کردند. زیاد پیش آمده که چیزهایی را نمی دانی.اموری فکرت را سرگردان می کنند و بصیرتت،راهی برای فهم آنها نمی یابد.اما بعدها درکشان می کنی. پس به آن که تو را آفریده،روزی داده و خلقتی متعادل بخشیده،پناه ببر! بندگی ات برای او باشد،شوقت به او،و هراست از او.


۷ ۰
آقای دال
۰۱ تیر ۱۳:۲۲
از بهترین جملات گفته شده توسط "آدم" ها ، بهتر بود.
+وقتی اینطور به کلام و وجود حضرت علی پیوسته هستید ، چطور ممکنه خودتون رو افتاده از چشم خدا بدونید ؟

پاسخ :

بله...
کاش همینطوری بود که میگفتین...وقتی برمیگردم به 4-5 سال پیش و باالانم مقایسه میکنم،تغییرو تو خودم حس میکنم

هلما ...
۰۱ تیر ۱۳:۵۰
من فقط "آرامش" پیدا میکنم با این پستات فروزان جان :)

پاسخ :

آخ که چقد این کامنتات دلمو شاد میکنه...
الیــــ ــــوت
۰۱ تیر ۱۴:۰۵
شاید بگم همین یک ساعت پیش بود که صفحه یه دوست قدیمی رو بعد مدت ها باز کردم و اینو دیدم. مربوطه:
http://s9.picofile.com/file/8298516000/2222716_222.jpg

پاسخ :

هعی...
[آه عمیق]
🍁 غزاله زند
۰۱ تیر ۱۸:۲۴
چقدر خووووب بود.به قوله هلما جان آرامش یافتیم :) 

پاسخ :

چقدر بازم خوشحال شدم.قربانت:**
آرام :)
۰۱ تیر ۱۹:۴۰
اشکم دراومد ...
ولی آروم شدم مرسی:)

پاسخ :

ای جانم...ببخش آرام جان
خداروشکر...
مریــــ ـــــم
۰۳ تیر ۰۸:۵۸
چقدددددد خوب بودددددددددد

پاسخ :

خــــــوب خوندی مریم جان.
Va hid
۱۰ تیر ۱۹:۱۰
وبلاگ جالب و مطالب خوبی  داری  مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی.

پاسخ :

این بار سومه ها!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان