سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

دیگه آخراشه!

به جایی رسیدم که گرسنه‌م نیست،ولی دلم خوردن میخواد!


۷ ۲
مریــــ ـــــم
۰۳ تیر ۱۳:۴۹
:))
یه روز دیگه بیشتر نمونده
طاقت بیار
تو میتونی

پاسخ :

حالا حتما باید 30 روز بود امسال؟چه وعضشه:/
سعی میکنم :]
الیــــ ــــوت
۰۳ تیر ۱۴:۳۰
اصلا حس پیروزی ای که عید فطر به آدم دست میده! مثل فتح قله اورسته :) البته دومی رو تجربه نکردم

پاسخ :

من بیشتر از حس پیروزی،توهم ماه رمضون دارم!ینی تا یه هفته یادم میره روزه نیستم!

Maryam mariyana
۰۳ تیر ۱۴:۳۴
سلام 
آخی :-( 

پاسخ :

سلام.
میبینی به چه روزی افتادیم؟D:
هلما ...
۰۳ تیر ۱۴:۴۹
ای جان دلم طاقت بیار :)
فک کن وسطای تابستان آدم گشنه هم میشه ولی دلش خوردن نمیخاد...
من همه اش رو نتونستم بگیرم، چند روزی خوردم.

پاسخ :

حالا عمق فاجعه در این حدم نیستا!بیشتر به خاطر محتویات گول‌زنک یخچاله که دلم خوردن میخاد!
آخ آخ...این یکیو دیگه برنمیتابم!
قبول باشه.خدام میبینه سخته دیگه!میگذره!خیالت تخت!
آقای دال
۰۳ تیر ۱۵:۱۴
به جایی رسیدم که نمیدونم چی میخوام ...

پاسخ :

خوش اومدین!ما خیلی وقته اونجاییم!

فارغ از شوخی آقای دال الان بیخیال هدفو اینا باید شد این دوهفته رو(البته کمتر از دوهفته).بعدا که کنکورو دادیم تموم شد میشینیم با خیال آسوده ببینیم چندچندیم با خودمون.درست میشه...البته که برای شما یه حالت زودگذره این حس...
مترسک ‌‌
۰۳ تیر ۲۰:۲۷
من تمام روز و ماه و سالم همین جوری می‌گذره :))

پاسخ :

چی مــــــــیکشین شما واقعا:))
Maryam mariyana
۰۳ تیر ۲۲:۱۸
خداوکیلی روزا سال 

پاسخ :

راستشو بخای نگرفتم چی شد!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان