سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

عیدتون (باتاخیر) مبارک :)

یکی از عیدهایی که واقعا حس عید به من میده،همین عید سعیـــــــــــــد فطره!

البته دیروز حس کردم چقد خوب بود ماه رمضون...قدر ندونستم و همش غر زدم...


امروز یادم افتاد داداشم میگف یکی از همکلاسیاش فقط دو روز از سال رو روزه میگیره!عید فطر و عید قربان!

با خودم داشتم فکر میکردم که این همه عناد از کجا نشئت میگیره؟

که به نتیجه‌ی خاصی هم نرسیدم البته...

۹ ۳
فِ. شین.
۰۵ تیر ۱۶:۳۳
عید شمام مبارک (:

پاسخ :

برا شمام مبارک:)
🍁 غزاله زند
۰۵ تیر ۱۶:۳۹
عیدت مبارک عزیزم :) 
°•| به شـادی بگذره |•°

پاسخ :

قربانــــت:)
همچنین غزاله جانم:*
هلما ...
۰۵ تیر ۱۶:۵۰
عیدت مبارک....
عجب آدمیه دوست واداشت :|

راستی پست قبل یادم رفت بگم، من دایی دوست نداشتنی دارم.
خدا دایی ات رو برات حفظ کنه :)
مسافرت ام فقط میخونم پستا رو :))

پاسخ :

عید تو هم عزیزم:)
دوستش نبود البته.
عه؟عب نداره خدا همشونو حفظ کنه...منم فامیل نزدیک دوست نداشتنی کم ندارم!
فدای تو...

حساااااااااابی خوش بگذرووووووووووون:*
شما نخونیَم سروری:*
Maryam mariyana
۰۵ تیر ۱۷:۰۰
سلام 
مگه گناه نداره عید فطر روزه گرفتن ؟ 
من امسال اصلا روزه نگرفتم 

پاسخ :

سلام.
بله دو روز عید فطر و قربان روزه حرامه.
هر کی یه عقیده‌ای داره به هر حال.
الیــــ ــــوت
۰۵ تیر ۱۷:۲۸
بند اول مثال بارز این حرف که میگن تا یه چیزی رفتنی نشه آدم اهمیتشو درک نمیکنه و قدرشو نمیدونه.
بند دوم فقط پوکرفیس :))

پاسخ :

آخ دقیقا...
بنده هم همچنین :|
الیــــ ــــوت
۰۵ تیر ۱۷:۲۹
عید مبارک راستی. من یادم میره همش :)

پاسخ :

خیلی ممنون.منم انقد صب طولانی گذشت،یه لحظه فک کردم عید دیروز بوده!
nily ..
۰۵ تیر ۲۱:۲۵
به قول یع عزیزی :| ماه رمضون زود تموم می شه! منتها زودم بر می گرده -_-

چه دوست برادر ریلکسی! :/

عیدت بسیار بسیار مبارک! :)

پاسخ :

درود به اون عزیز.معلومه عزیزِ رنجِ دوران کشیده‌ای بودن!
:|
عید بر تو هم مباااااارک ;)
آقای دال
۰۵ تیر ۲۳:۵۹
عید مبارک
از خداناباوری و ندانم گرایی گذشته. به جنگ با خدا برخاسته گویا ...(البته اون ربا بود. ولی اینم کم از جنگ با خدا نیست)

پاسخ :

ممنون
آره دقیقا.اونی که کافره یا ندانم‌گرا تکلیفش مشخصه لااقل!
مترسک ‌‌
۰۶ تیر ۱۰:۲۷
عیدت مبارک همزاد جان ;)

پاسخ :

عید شمام خیلی مبارک باشه همزاد خان:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان