سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

از هر دری سخنی

یکی از بی‌نظیرترین ترکیب‌های دنیا،ترکیب پتو و کولره!

مست میکنه آدمو اصن.ینی در هنگام استفاده از این ترکیب،راضی راضیم از زندگی!

الان گوشام داره قندیل می‌بنده،و پاهام در حال پزیدنه(!)

امروز فرداس که ترک بردارم انقد گیج کردم دمای بدنمو:)

تنها مشکلی که داره اینه که دلم رضا نیس انرژی هدر بره!(اینجانب از نوادگان بابابرقی هستم D:)



تخمین‌رتبه‌ها بهتر شدن.ولی نه درصدا تغییر کردن(در برخی موارد بدتر شدن حتی!)،نه سوادم!نمیدونم جریان چیه:/

هر سالی که میگفتن سخت بوده،رتبه‌ام کمتر شده!با این وعض همان بهتر که کنکور،طبق روال 93 به بعد سخت باشد :)

حالا امسال سخت میدن nرقمی (∞→n) میارم ضایع میشم!نمیخاد دعا کنم من اصن!خدا خودش میدونه!


ینی میشه حوزه‌ای که کنکور میدیم توش،کولر داشته باشه؟پنکه حداقل:/

گرما به شدت کلافه‌ام می‌کنه :/


واقعا زشته الان هر روز به طور متوسط یه فیلم یا انیمیشن می‌بینم...البته خـــــــیلی بیشتر تو اینترنت میچرخم و خوابم! نچ نچ نچ


بعد از تموم شدن ماه رمضون سوالی که پیش میاد اینه که حالا با چه بهونه‌ای درس نخونم!!ماه رحمت بود به واقع!جدا من چرا اینجوری شدم:/ 


کلمه "طاقت‌فرسا" رو که شنیدین.اما شنیدن کی بود مانند دیدن!الان با چشم خویشتن دارم میبینم ینی چی!خدا نصیب نکنه:/

همینجوری بیخودی طاقت‌فرسا رو سرچ کردم(به عمق فاجعه پی ببرید) مترادفاشو آورد "تحمل‌گداز"ّ،"توان‌سوز"! "طاقت فرسا"ی بدبَخ خز شده!اینا چه باکلاسن!آدم هوس میکنه حتی!


تنها هَف-هَش روز دیگر فرصت باقی‌ست...

لطفا دعامان بُنمایید...

۹ ۱
nily ..
۰۷ تیر ۱۷:۱۲
اوف از ترکیب گوگرد و پتاسیم هم بهتره این لامصب! :)

این بی نهایت  رو از کجا آوردی؟ O_o

دعات می کنم! :)

پاسخ :

:)))

از ویکی پدیا!در این حد پشتکار دارم من! D:

فدای تو :)
میم کاف
۰۷ تیر ۱۷:۲۱
موفق باشی

پتو و کولر فوق العاده دوست داشتنین^_^

پاسخ :

تشکرات بی‌پایان:)

معجزه می‌کنه لامصب!
🍁 غزاله زند
۰۷ تیر ۱۸:۲۱
وای واقعا سیستمِ عالیه 😂😂😂 من عاشقه کولرم!
عه! بچه بشین بخون😂
من که شبا هم بیدارم و دارم میخونم😐😂
تنبلی نکن،این هفت و هشت روز رو سرسختانه ادامه بده.دیگه تموم میشه و‌ میره! مثله برق و باد . . . 😱
برم بخونم . .  😰
بخونی‌ها😂!!! دیگه نگم! انیمیشن هم بزار برای بعد از کنکور 😆

پاسخ :

خدا پدرشونو بیامرزه واقعا.من هم همچنین!نمیدونم ولی چرا کولرگازی ما صدای کولر آبی میده!بوی پوشالای کولر آبیم میده حتی!
تصوراتمو بهم ریخته اصن!
نههههه غزااااله اینا همش فوتوشاپه!دروغه!
ای جاااااان.ایشالا مزد زحمتاتم میگیری:*
مثل برق و باد؟فعلا که روی لاک‌پشتم سفید کرده!
برو برو!
ببین چی شدم که دیروز داشتم با ولع تمام انگری بردز تماشا میکردم!داغان در این حد!
چشم چشم.:**
الیــــ ــــوت
۰۷ تیر ۱۸:۲۴
ترکیب پتو و کولر رو هستم شَدیـــد :)))))
البته دوستان اومده بودن اون طرفا عید فطر میگفتن نیازی به پنکه هم نیست ظاهرا! 

مگه اونجا گرم هم میشه که کولر و پنکه؟! البته فکر کنم اینقدر حواسشون هست که همه حوزه ها هوا و تهویه و اینا خوب باشه.

کسی نیست چیزی بهتون بگه؟ در مورد اینترنت و انیمیشن میگم!

دعاتان میکنم. فانوسا :)

پاسخ :

چی بگم من گرممه به هر صورت!البته واقعا هوای اینجا خیلی شعور از خودش نشون داد ماه رمضون خوب بود!
آقا دیگه قطب شمال که نیس!گرمه بابا!خیلیم گرمه!من آستانه‌ی تحملم در این مورد خیلی پایینه (الان که فکر میکنم میبینم در موارد دیگه هم پایینه!ولی گرما رو هیچ رقمه برنمیتابم)

حوزمون مدرسه خودمون باشه احتمالا.ایشالا که حواسشون باشه...امروز رفتیم شبیه ساز کنکور امتحان بدیم یه جایی جوری کلافه بودم که جا داره الان به درصدام 20 درصد اضافه کنم تخمین رتبه بزنم!

یکی از موهبت‌های الهی در زندگیم همینه!البته دلیلش اینه که پدر مادر بنده،به عقل و شعور دخترشون آنگونه که واقعا هست واقف نیستند!فک میکنن نیازی نیست بگن!
جدیدا ولی به جایی رسیده که میگن بعضی مواقع!

ممنان!
الیــــ ــــوت
۰۷ تیر ۱۸:۵۱
خواهر، تایید کنین دیگه این کلید F5 شکست از بس زدم :)
نکنه نیومده ؟

پاسخ :

نه اومده! شرمنده!
nily ..
۰۷ تیر ۱۹:۰۳
اوف دیوانه ی این تلاشتD: 

:))

پاسخ :

لعلکم تتذکرون! :))
آرام :)
۰۷ تیر ۲۰:۱۱
پتو و کولر عالی :)))

دعا می‌کنم موفق باشی :)

پاسخ :

بابا همتون اینکاره بودینا!
فک کردم من کشفش کردم!

خیلی خیلی ممنون عزیزم ;)
آقای دال
۰۷ تیر ۲۳:۰۰
خود کولر هم دیگه خنک نمیکنه. پتو که کشنده ست.
اگر حوزه آزمونمون باشه (که احتمالا هم هست. چون دانشگاه آزاد شهرمونه) عالیه. کولر ، صندلیای درجه یک. فقط کولرش موقع روشن شدن صدای استارت تراکتور میده که میتونه رعب آور باشه. غیر این خوبه.
این چند روز باقی مونده هر روزش به اندازه یه سال کنکوری میگذره. نکته اجتماعیش هم اینه که نسل آینده عده ای جوون پیردل افسرده مضطرب دیوانه بار میاد (این مود دیوانه در مود من صدق میکنه. بقیه رو نمیدونم)

پاسخ :

عه شمام گرمایی هستین پس.
عاغا من یه خبطی کردم الان عین آهو تو گل گیر کردم!من داییم رئیس بخش امتحانات اداره‌اس.هی غر میزدم که به کدامین گناه دانشگاه آزاد؟(مراقباش اصلا رعایت نمیکنن.قشنگ صوبت میکنن باهم.ثابت شده‌اس این قضیه)حوزه‌ی تجربیا بهتره خیلی رعایت میکنن.همین شد که داییم خواس یه حال اساسی به من و بقیه ریاضیا بده بعد چن روز زنگ زد گف مژده بده که حوزتون شد مدرسه‌ی خودت!راحت و بدون استرس باش!منم فک نمیکردم انقد دقیق شده باشه رو چرت‌وپرت هایی که گفتم!دانشگاه آزاد هرچی باشه،از لحاظ امکانات بهتره قطعا!هیچی دیگه الان فقط دعا میکنم اون روز یا اصلا گرم نباشه(که محاله) یا کولر باشه(اینم محاله) یا پنکه باشه(با توجه به شانسی که از خودم سراغ دارم یا درست روبه‌روم قرارمیگیره که سردرد شدید در پی داره یا فرسخ ها دور که تاثیری نداره!موندم الان چه دعایی بکنم!

آخ آخ واقعا خیلی طولانی میگذره...اصاب خوردی دیگه خوراک این روزامه!
آقای دال
۰۷ تیر ۲۳:۰۴
بلانسبت شما و خیلی ها البته (یادم رفت)

پاسخ :

نه بابا راحت باشین!
هممون دوزهای مختلفی از این حالات رو تجربه میکنیم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان