سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

تا بوده همین بوده...

خوبی فضای مجازی اینه که توش فقط خوبیای آدمارو میبینی.


بدی‌شم دقیقا همینه...
۱۰ ۲
nasim 🍀
۱۱ تیر ۱۶:۰۸
تکبیر D:

پاسخ :

ها نَ پَ چَ؟ D:
00:00 :.
۱۱ تیر ۱۶:۲۲
دقیقا

پاسخ :

آره
nily ..
۱۱ تیر ۱۶:۵۹
سنگین بود! :|

پاسخ :

میبینی تو رو خدا؟دستم به سبک نمیره اصن!
مریــــ ـــــم
۱۱ تیر ۱۷:۰۸
اوهوووم
راس میگی ها
:)

پاسخ :

;))
🍁 غزاله زند
۱۱ تیر ۱۷:۵۲
بد روزگارِ مجازی شده :| 

پاسخ :

نمیدونم...واقعا از کسی بدی ندیدم من.همه خوب بودن و هستن باهام خداروشکر...(یکی نیست بگه پس این پست چی میگه؟!D:)

nily ..
۱۱ تیر ۱۸:۰۱
خوب می کنی...سنگین بنویس تا کمر ملت خم شه :D

پاسخ :

اوه مای گاد!خشنِ کی بودی تو؟ D:
nily ..
۱۱ تیر ۱۸:۵۳
فری :D
غلط کردم فروزان D:

پاسخ :

شاعر میفرماد که:
از من است این غم که بر جانِ من است/دیگر این خودکرده را تدبیر نیست!!
D:
الیــــ ــــوت
۱۱ تیر ۱۸:۵۸
خوبه که. همیشه اینطوری باشه من که راضیم!

+راستی، شما خودت فونتت تاهوما ئه، میای به فونت ما گیری میدی؟!

پاسخ :

عجب!

+من مگه ادعایی کردم؟گیر کدومه عاغا!بیا و خوبی کن!الله اکبر!
(فونتم بعدا درست میشه ایشالا)
nily ..
۱۱ تیر ۲۳:۲۴
ها ها هاع D:

پاسخ :

نیلی راضی نیستم از آمستردام پاشی بیایا!آی‌پی‌ات زده!
حالا دیگه خبر نمیدی میری؟ترسیدی بگیم برامون از اونجا گاو بیار؟هان؟خسیس:/
nily ..
۱۲ تیر ۱۹:۰۵
دروووووووغ؟؟!؟؟!؟!؟؟!؟!؟؟!؟!؟؟!


وای فرووووووووز >_<
من همش اینایی رو که آی پی هاشون زده چین و نمی دونم هزار تا کشور دیگه، مسخره می کنم!
(شاعر نگاهی به نیلی انداخت و گفت: مسخره گر سخت کیفر می شود!)
چیکار کنم درست شه؟! :$

پاسخ :

نه همیشه درسته!فقط اون روزی این شکلی شد!
حتی شده خودم رفتم وبلاگ،اومدم دیدم آی‌پی‌ام زده مولداوی!
باید اعتراف کنم اسمشم نشنیده بودم!!

البته این بهانه‌ها روا نیست اصلا.چار تا گاو این حرفارو داشت نیلی؟این بود آرمان‌های امام؟D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان