سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

فردا...

آیا میدونین فردا چه روزیه؟




احسنت!

فردا پانزدهم تیرماه مقارن با ششم جولای،

سالروز کشف نخستین واکسن توسط لوئی پاستور هست.

روز مهمیه به هر حال!همه میدونن!نکنه شما نمیدونستین؟؟؟ D:

نکنه میخاین به منم تهمت بزنین که همین نیم ساعت پیش فهمیدم؟؟؟ اتقوا الله برادران!اتقوا الله خواهران!



الان کاملا مطلب جاافتاد براتون که بنده به کتف چپمم نیس که فردا کنکور داریم؟یا شواهد و قرائن بیشتری می‌طلبه؟

چیزی نیس که!یه ۵۳۲ تا دونه سواله گذاشتن جلومون دیگه!تازه به قول مامانِ حریر کیک و آبمیوه هم میدن!

۶ ۳
صخره .
۱۴ تیر ۰۸:۰۳
موووووووووفق بااااااشی

پاسخ :

قرباااااااااااانت
مریــــ ـــــم
۱۴ تیر ۰۸:۳۳
واقعا استرس نداری؟؟

پاسخ :

دیشب یه ریزه کلافه بودم.
اما استرس نح!
🍁 غزاله زند
۱۴ تیر ۱۰:۰۵
قووووی باش،تو میتونی و کنکورت رو عالی میدی،به خدا توکل کن و فایتینگگگگ😎💪💪💪

پاسخ :

یس یس!
آررره باباااااااا!توکل به خدا...

nily ..
۱۴ تیر ۱۴:۳۵
منتظر بودم بگی کنکور فروز! -_-

دیوانه ای به خدا...خودتو عشق است D:
تو می تونی! استوار بمون قهرمان من! D:

پاسخ :

;))

ای جاااااان دلم :*
آوره باباااا!هی داشتم فک میکردم قهرمان کی بودم من؟قهرمان تو بودم پس!(حالا انقد میگم خز شه ها!)
الیــــ ــــوت
۱۴ تیر ۱۴:۴۴
موفق باشین :)
شیمی هم یادتون نره وارد کنینا !
از الان هم به کیک و آبمیوه دل نبندین یهو ندادن روحیه‌تون خراب نشه! به ما آب معدنی دادن فقط!

پاسخ :

مچکر :)
سعی خودمو می‌کنم D: مامانمم رو همین تاکید داره فقط!
عه؟ینی چی عاغاااااااااا من اصن کنکور نمیدم!(جو می‌دهد)
nily ..
۱۴ تیر ۱۷:۵۰
D:

به خدا محشری! (قهقهه!)

پاسخ :

آآآآآآآآآ بیا!
تو محشری!از همه سری!
تو یک افسونگری!یا حور و پری!

+عزیز دلی :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان