سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

من و بچه‌ها!

نمیدونم چه ویژگی‌ی دارم که باعثش میشه،
ولی خیلی خوشحالم از اینکه بچه‌ها دوسم دارن!
۴ ۳
مریــــ ـــــم
۱۷ تیر ۱۰:۱۳
داداش من از بچه ها متنفرههههه
ولی بچه هااا عاااشقشننننن
هنوز نتونستنم درک کنم این قضیه رو

پاسخ :

منم درک نکردم راستش!
ولی من بچه‌هارو خیلی دوس دارم :))
مه‍ شید
۱۷ تیر ۱۰:۲۹
بچه‌ها یه نیرویی دارن درواقع به غایت جادویی که آدمهای مناسب رو پیدا میکنن برای دوست داشتن.
@مریم احتمالا برادرت بچه دوست داره اما هنوز تو مرحله انکاره :)) دو سه صباح‌ دیگه میفهمید

پاسخ :

حتی نوزادام این قدرتو دارن!!چه انتخابای درجه‌ یکیم دارن انصافا :))
رابین هود کبیر
۱۷ تیر ۱۱:۰۹
من عمیقا دوست دارم بچه ها من رو ترسناک و جدی ببینن. دلایل خاصی هم دارم. نمیدونم اما چی میشه که پسرخاله م وقتی میفهمه تابستون میرم شهر مادریم ، به اون یکی خاله م میگه "خاله. ای کاش نمیگفتی عین داره میاد. من آخه خوابم نمیبره از خوشی امشب" این جمله تمام باور هام رو شکست.

پاسخ :

عه آقا چراااااا!
خوبه کهههه!ولی من خیلی خیلی بچه‌هارو دوس دارم.البته یه سنی دارن که خیلی دوس داشتنین!
nily ..
۱۷ تیر ۱۴:۳۰
دلیل که خیلی داره!
مثلا بچه ها تا ببینن یه نفر درکشون می کنه و برعکس بقیه ی آدم بزرگای عصبی و اخمالو، اون فرد باهاشون بازی می کنه، عاشقش می شن! :))

پاسخ :

آخه نوزاد دیگه این چیزارو نمیفهمه که!ولی بین همه پیدام میکنه زل میزنه بهم میخنده!!
ولی موافقم کلا.خیلی حوصله‌ی بچه دارم!تو مهمونیام همه بچه ها دورمن!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان