سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

این موقع شب،عنوان از کجا گیر بیارم آخه!

امروز از کله‌ی سحر دخترداییم اومده بود.انقدرررررر چرت‌وپرت گفتیم و خندیدیم که حد نداشت.خوش گذشت.
Don't Breathe رو دیدیم.خیلی هیجان‌انگیز بود.خوشم اومد.

یه بار تو یکی از کامنتا گفتم!یه بار دیگه هم میگم!من اگه پول این کتابا [کلیک] رو میدادم یه تیکه زمین میخریدم توش کشاورزی میکردم،الان قطب صادرات شمالغرب کشور بودم!به همین برکت!
حالا بعد این که عکس انداختم،زهرا (دختردایی) میگه با این همه کتابی که خوندی،جاییَم قبول میشی؟ D:

جناب پدر از عصر پنشنبه که کنکور تموم شد،میگه پاشو بریم ثبت‌نام کنیم کلاس رانندگی :))
فردا میریم احتمالا.ولی خیلی خوب شد که هیجده سالم تموم شدا(حالا هی میگم D:)دوستم سی‌ویک شهریور هیجده‌ساله میشه و در نتیجه نمیتونه گواهینامه بگیره تابستون!

کلاس خوش‌نویسیم میخوام برم.

امروز که یکم جم‌وجور خواستم بکنم دوروبرمو اینو [کلیک] پیدا کردم...دقیق یادمه از مغازه‌ی بغل مدرسمون با داداش رفتیم با چندتا چیز دیگه خریدیم...شاید نه سالم بود...

من از وقتی کنکور دادم قشــــــــــــنگ خوابم کم شده!انگاااااااار نه انگااااار که نه الی یازده ساعت میخوابیدم قبل کنکور!

کتابای منصور ضابطیانو زهرا برام آورد.خیلی عالی مینویسه...از فردا میخونمشون.

الان برا چی خوابم نباید ببره دقیقا؟چشام خسته‌نا!ولی خوابشون نمیاد!
۶ ۲
الیــــ ــــوت
۱۸ تیر ۰۲:۵۵
وای Don't Breathe عااالیه. خیلی هیجانی بود مخصوصا اونجاش که تو اون زیرزمینه چراغا خاموش میشن. آدم خودش نفسش حبس میشه :)
همین توضیحی که IMDB واسش گذاشته مو به تن آدم سیخ میکنه:
Hoping to walk away with a massive fortune, a trio of thieves break into the house of a blind man who isn't as helpless as he seems.

اوخ.. نام حسابان دیدم، دلم آتش گرفت :((
یادش به خیر، حالا خیلی هم به خیر نه!! یه حس تنفر توأم با عشق دارم بهش :)

از خوبی های شهر کوچیک اینه که من الان گواهینامه ندارم لکن انواع وسایل نقلیه هم سوار میشم!! هیشکی هم نیست بگه تو چی میگی این وسط :)

جمله آخر رو اگه فهمیدین به ما هم بگین :)

پاسخ :

ما چون فک میکردیم خیلی ترسناکه،کلی مسخره‌بازی درآوردیم وسط فیلم که نترسیم!البته از قسمت هیجان‌انگیزش دیگه همون"Don't Breathe" حاکم بود بر ما!خصوصا اواخرش!اونجاییم که اشاره کردین آره واقعاٌ.
آخ انقد از این مدل توضیحات خوشم میاد!ولی فقط توضیحات!فیلمشو به سختی جرئت میکنم ببینم!این ولی ترسناک نبود وجداناٌ!

حسابان...دوسش دارم...چون تنها درسیه که بابتش زحمت کشیدم!!و پیشرفت کردم!!

شهر کوچیک کلا خوبی زیاد داره!

من فک کنم اینکه عملا اقدام نکردم برای خواب،موثر بوده باشه!در حال حاضر در حال کشتی گرفتن با انواع و اقسام حشرات هستم که به خاطر نور،هی شترق میخورن به مانیتور!
جالب اینجاس که صب باید 7 پاشم!ای خدا!
مریــــ ـــــم
۱۸ تیر ۰۸:۱۷
حس خوبیه
که شبا با خیال راحت بیدار بمونی
خوشبحالت
:)

پاسخ :

عه الان مامانم داشت میگفت همینو!که درسته شبو سرجمع 3 ساعت خوابیدم،ولی بی‌دغدغه بوده!
بیدار بمونی یه کار مفید انجام بدی خوبه!من حالا زیاد مفیدم نبودم! :*
nily ..
۱۸ تیر ۱۴:۳۵
فیلمو یه بار دیگه تایید کن.
من تا هفته ی دیگه نگاش می کنم و بعدم نظرمو می گم!
وای به حالت اگه بد باشه!

شرک؟! چه روحیه ی شیطونی داشتی!

پاسخ :

نه نیلی بد نیست خیالت تخت!عالیه!ما دلمون نمیومد تموم شه،هی نگه میداشتیم یکم هیجاناتمونو بروز میدادیم!

نه اتفاقا!یادم میاد طویطی میخاستم!نداشت!اینو گرفتم!
nily ..
۱۸ تیر ۱۵:۳۳
پس واجب شد ببینمش! :)

:)))))))))

پاسخ :

آری!
اگه میترسی نصفه شب نشینی ببینیا!ما قشنگ ظل آفتاب دیدیم!(ترسناکم نیس ولی خدایی!)
رابین هود کبیر
۱۸ تیر ۱۶:۱۸
قبلا هم گفتم. ژانر وحشت ، فقط Paranormal activity .
حیف. نمیتونم گواهی نامه بگیرم این تابستون. مگر اینکه با آموزشگاه صحبت کنم تا تئوری رو زودتر امتحان بگیره. عملی هم که مشکلی ندارم ...

پاسخ :

این اولین فیلم به‌اصطلاح ترسناکی بود که دیدم!تو همین حد خوبه به نظرم!بیشتر دیگه جدی جدی ترسناک میشه.
بلد باشین که دیگه زیاد مهم نیس این تابستون یا تابستون سال بعد!خانواده از این جهت اصرار دارن که یه موقع ترس بر من مستولی نشه!
نسیم
۱۸ تیر ۱۷:۵۱
💜

پاسخ :

3> :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان