سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

انصراف احساس به نفع عقل

اخیرا بین دوراهی عقل و احساس نمانده‌ام،
شاید هیچ‌وقت دیگر هم مجبور به انتخاب نبوده‌ام،
اما در حال حاضر اولین چیزی که در مورد خودم به ذهنم می‌آید،عنوان پست است.
نوعی خاموشی...
فراموشی...
انزوای خودخواسته...
ولی در قالبی که خلاف این را نشان می‌دهد...


+ذهنم از ربط دادن این خط‌خطی‌ها به یکدیگر و به زندگیم عاجز است.
۱۴ ۲
فِ. شین.
۲۶ تیر ۰۰:۱۰
خیلی وقتا همین بهتره (عنوان) (:
+ یه آهنگی بود میگفت:
بال پرواز دلت با پتک عقلت میشکنه ...

پاسخ :

برو داداش!برو!با اون پست آخرت! D:
+چه قشنگ...
nily ..
۲۶ تیر ۰۰:۲۹
بد نیست گاهی وقتا عنوان پستت پیش بیاد! :)

این احساس خاموشی و منزوی بودنت همیشگی شه لهت می کنم! :)

+این نیز بگذرد!

پاسخ :

یادم نمیاد پیش اومده باشه برام!

اون لبخند ته جمله‌تو چطور ربط بدم به جمله‌ت آخر؟! D: ولی چشم ;)

+آری:)
فِ. شین.
۲۶ تیر ۰۱:۱۵
گفتم خیلی وقتا D:
نه همشون ((:

پاسخ :

آهااااان!حالا به ما که رسید،وا رسید! D:
رابین هود کبیر
۲۶ تیر ۰۱:۴۲
@ف.شین. "احوال تلخ" از محمدرضا علیمردانی
الیــــ ــــوت
۲۶ تیر ۰۲:۱۳
فکر کنم از ساعت خوابم گذشته این پستای سنگین رو نمیفهمم :))

پاسخ :

موقعی که این پستو گذاشتم،از ساعت خواب منم گذشته بود فک کنم!زیاد درگیر نشید!
شبتون بخیر:))
الیــــ ــــوت
۲۶ تیر ۰۲:۲۴
حالا که دوباره خوندم یه چیزایی فهمیدم فکر کنم :))

بیــــــــــــ خیال عاقا :))
برید صفا کنید فانوسا. این تابستون بعد کنکور خیلی غنیمته ها. دیگه تکرار نمیشه :)

پاسخ :

:)

صفا کردنم بلدی میخاد!متاسفانه!
فِ. شین.
۲۶ تیر ۱۰:۳۷
@رابین هود کبیر
عاره شنیدم ((:
آرام :)
۲۶ تیر ۱۰:۵۵
شاید باید خنثی باشه با توجه به اسمت ....
ولی چرا نذاشتی فایر - فروزن ؟؟؟ 
فروزن - فایر 

پاسخ :

آره بیشتر اوقات.
فروزن فایر به معنی آتش یخ‌زده.چون فروزن صفت بود اول آوردم.
+بعدا متوجه شدم اسم یه رمانم هست!
گُل نِگار
۲۶ تیر ۱۸:۳۰
بال پرواز دلت با پتک عقلت میشکنه
دل به دل بی صدا ،تو مقتلش جون میکنه
روزی چندبار قتل حسم،کار هروز منه
این یه حس تازه نیست ،این حال هر روز منه
@ف.شین
آهنگ انقلاب زیبا با صدای تک ِ آقای علیمردانی
----------------------------
وای از این حال که دلت رو پای اعدام میکشی :(

پاسخ :

لازم شد گوش بدم اینو!
+خوش اومدی گل نگار جان :)
مه‍ شید
۲۶ تیر ۱۹:۰۱
من احساسمو ترجیح میدم :))

پاسخ :

من هنوز نمیدونم!
موقعیتش پیش نیومده.ولی فک کنم منم احساسم در اولویت باشه.
گُل نِگار
۲۶ تیر ۲۰:۳۴
ممنون عزیز دلم ^_^
:)

پاسخ :

خواهش می‌شود ;)
فِ. شین.
۲۷ تیر ۱۳:۲۲
منو اونقد تگ کردن زیر این پست! باور کنین شنیدم آهنگو D:
+ عاره، خیلی آهنگ خوبیه، حتمن گوش کن ((:

پاسخ :

نه نه دروغه!من میــــــــــدونم D:
+اوکی :))
🍁 غزاله زند
۲۷ تیر ۲۱:۱۸
ترکیبشون... همه چیز مخلوط خوبه :) 

پاسخ :

آری.به موازات هم.:))
nily ..
۳۰ تیر ۰۱:۴۷
خدا مرگم بده! :|
یعنی متوجه نشدی اون ":)" یه لبخند زورکی ای بیش نبود؟! :|
برای خدشه دار نشدن رفاقت؟! :|

فروز این ":)" رو موقع عصبانیت هم ناخودآگاه تایپش می کنم! :| دست خودم نی! :)

پاسخ :

زبونتو گاز بیگیر!
عاغا عاغا باشه!جوش میزنیا P:

میفهمم!:*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان