سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

ذهن مشوش نگارنده+پی‌نوشت

عاغا من اگه میدونستم فک و فامیل حتی دوووور اینهمه خوشحال میشن و زنگ میزنن تبریک میگن،یه ذره بیشتر میخوندم!راستی راستی انقد مهم بودم ینی؟D:

تمام اعصاب خوردی من سر درصد عربیه الان.کانون عمدتا بالای 80 میزدم.بعد الان 60!انگار یه بشکه آب یخ ریختن رو کله‌م :|
کلی عوض میشد رتبه‌م اگه بهتر میزدم.آقای "ی" بفهمه سکته میکنه!قبل کنکور میگف تو که میتونی صد شی،حتی نباید 95 شی!اوه اوه!خانوم "ّب" رو بگو!میگف پایین 90 شی سرتو میبرم! :| (دبیران بنده اوج لطافت بودند:|)
واقعا حیف شد عربی...

چقدر انسان موجود عجیبیه!هیچ رقمه راضی‌بشو نیست که نیست :/

به حول قوه‌ی الهی فردا آزمون آئین‌نامه رو ردّم!هیچی نخوندم!دعا بفرمایید لطفا!

مامااااااااااان،آیا امشب وقت مناسبی برای پاگشا کردن عروس خاله می‌باشد؟


بعدا نوشت:صابر جان،برادر،هم‌زبان،هم‌استانی،باعث سربلندی،چرا مهندسی کامپیوتر آخه؟داداش برو برق بخون دیگه!اینطور که میبینم ظرفیت رشته‌ی مورد نظرم تا نفر صدم تکمیل میشه میره!(صابر دین‌پژوه نفر اول ریاضی)
حالا شانس من عدل امسال امیرکبیر 10 نفرم کم کرد ظرفیتارو:|
همو علم و صنعت :/
۱۲ ۲
هلما ...
۱۵ مرداد ۲۰:۳۷
وقت خیلی خوبیه :))
همش از نتیجه تو حرف میزنن. :))

پاسخ :

همینش بده اتفاقا!
آدم معذب میشه!
Maryam mariyana
۱۵ مرداد ۲۰:۵۷
سلام 
هییییییییییییییچی دیگه کارت در اومده فروزان ، برو تو اتاق بشین که اگر بری تو جمع تیربارون خواهی شد 

پاسخ :

سلام!
آی گفتیD: نمیشه متاسفانه!
اسمان ***
۱۵ مرداد ۲۱:۱۴
اصن وقت بهترازاین موجود نبوده
من بودم فرارمیکردم ....دی

پاسخ :

ینیا!بدتر از همه اینکه فردا آزمون دارم!
دیگه اومدن!فرارم نمیشه کرد!
گُل نِگار
۱۵ مرداد ۲۱:۱۹
عربی هیچ جا تنهات نمیذاره :) به حول قوه الهی !:)) اینو ثابت کرد..

فروزن جان امشب رو حال کن..:))
آئین نامه قبول نگران نباش.تازه مهم اینه کنکور رو خوب قبول شدی  :)))

پاسخ :

عربی خیلی لوس‌بازی درآورد بیشعور!ینی من رو صد حساب کرده بودم حتی!

چشششم;)
نخوندم چیزی آخه!اتفاقا همین ضایع‌س که با وضع موجود،آئین نامه رو بیفتم!
گُل نِگار
۱۵ مرداد ۲۱:۴۹
یه سه رقمی محاله آئین نامه رو بیافته ;)
[حالا حالا حالاها  ول کن رتبه و قضایای کنکور شما نمیشیم:)]

پاسخ :

نگاااااااااااار خجالت دارم میکشما!تک رقمی نشده که!
اتفاقا یکی هس تو کلاسمون 20 هزار آورده!عین بلبل همه‌رو جواب میده!
مخلص شمام هستیم;)
هویجوری :)
۱۵ مرداد ۲۲:۰۵
تبریک میگم بهت:)
ایشالا پلی باشه واسه موفقیت های بیشتر آر
برو حالشو ببر

پاسخ :

خیلی ممنوووون:))
برای هممون ان‌شاءالله.
چشم:)
گُل نِگار
۱۵ مرداد ۲۲:۰۶
من مخلصت برم دختر مهربون ^-^
[لازمه قبل از تصحیح مخلصت برم بگم : من از فَن های ایرج ملکی ،کارگردان بنام ومشهور، دهه هشتاد ، هستم]

{: ماچ یو

پاسخ :

:*
خیلی ضایع‌س نمیشناسم؟O_o
ما بیشتر! D:
گُل نِگار
۱۵ مرداد ۲۳:۱۶
نه بابا چه ضایع !;) با یه سرچ حله :))

پاسخ :

عه باشه پس! :*
گل نرگس
۱۵ مرداد ۲۳:۳۰
سلام 

موفقیتتان را تبریک عرض میکنم ان شاءالله درتمام مراحل زندگی موفق باشید

پاسخ :

سلام.
ممنون از لطفتون.به همچنین:)
...
۱۶ مرداد ۰۰:۰۹
یک سوال :)
 نمرات نهایی اصن تاثیر داشت برا رتبتون؟

پاسخ :

وای...نگین که دلم خونه ها!
ما در حالی نهایی میدادیم،که نمیدونستیم تاثیرش قطعیه،مثبته و یا کلا بی‌تاثیره!
کلی حرص و جوش خوردم.
ولی آخرشم...نه!تاثیر نداشت :/ جلوی هر سه زیرگروه نوشته:فاقد تاثیر مثبت :/ ای خاک تو سرشون:/
شیمی و دینی و فیزیکو ادبیاتم 20 نبود فغط نامردا:/ (همچین میگم انگار سیصد تا درس بوده!)
nily ..
۱۶ مرداد ۰۰:۵۱
عربی خیلی عجیبه! :|
امتحانی که فکر می‌کنم عالی دادم 16 می‌آرم و امتحانی که فک می‌کنم داغون دادم 19.75 می‌آرم...مشکل از تو نیست...عربی خودش قاطی داره! :|

+به رشته ی احتمالیم توهین نکنا! :"| کلامون می‌ره تو هم! :+|

پاسخ :

تو عمرم بهم اینطوری نارو نزده بود!
نه من عربی خیلی دوست داشتم :| قاطی نداره بچه‌م!

عاغاااااااا کجا توهین کردم من!تعریف کردم که!میگم ینی نفرات اول میرن برق!رشته‌ی تاپیه و اینا!
کلاتو بچسب باد نبره(میدونم ربط نداش ولی اومد دیگه گفتم D:)
nily ..
۱۶ مرداد ۰۱:۵۱
تُف به عربیِ خیانتکار! :| تف...

منظورم مهندسی کامپیوتر بود! -_-

مواظب باش خودتو باد نبره کلاه من پیشکش! :|
[اینم ربط نداشت! :| نه؟!]

پاسخ :

نیلی من خودم کامپیوتر میخام مثه اینکه ها!
میگم ینی تک رقمیا دیگه نیان تو این رشته!به خاطر خودم گفتم :| ظرفیت کم و تقاضا زیاده :/

دیگ به دیگ میگه روت سیاه،حتی!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان