سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

چرا آخه :|

من:داداش میگه اونجا ترکی استانبولی خیلی به کار آدم میاد.باید یاد بگیرم.

دایی:خب تو چرا باید یاد بگیری؟نکنه میخوای بری تو هم؟

من:خدا رو چه دیدی؟یهو دیدی رفتم!

دایی:بیخود!میری یکی از این سیاه میاها عاشقت میشه من حوصله ندارم بیام اون سر دنیا فکّشو بیارم پایین!

من:اونا که سیاه نیستن!بورن! P:

دایی:حالا هرچی!از این زرد،مردا :|

۹ ۲
هلما ...
۲۲ مرداد ۲۰:۲۸
اعوووووووو عجب دایی ای :)

پاسخ :

غیرتی:| حالا خوبه در کل خاندان فقط این داییم به شکل سنتی ازدواج نکرده!
راستی هلما،این داییم همون بابای هلماستا! ^_^
Maryam mariyana
۲۲ مرداد ۲۰:۲۹
سلام 
خخخخخخخ واسه چی فکشو پایین بیاره ؟

پاسخ :

سلام
D: رسالت دایی بودنش رو عملی کنه خو!
هلما ...
۲۲ مرداد ۲۱:۱۳
سلام منو به بابای هلما برسون ^_^
پس خودشون از شیطوناشن :)))

پاسخ :

چَشِم ;)
بودن بله!از شیطونای سال 85 D:
nily ..
۲۲ مرداد ۲۱:۲۰
غیرت حتی برای زرد مردا! ((((((:

پاسخ :

میبینی توروخدا؟! D:
مترسک ‌‌
۲۳ مرداد ۰۶:۵۷
D:

پاسخ :

:))
مریــــ ـــــم
۲۳ مرداد ۰۹:۱۲
من دایی داشتم اما دیگه ندارم
قدرشو بدون
دایی داشتن یه تجربه ی منحصربه فرده

پاسخ :

خدا بیامرزه مریم...
چشم.
آره شاید...البته احتمالا عمو داشتنم منحصر به فرده!اونو من ندارم :|
🍁 غزاله زند
۲۳ مرداد ۱۴:۵۵
عزیزمممم 😂😂😂

پاسخ :

D;
اسمان ***
۲۳ مرداد ۲۲:۴۵
دریافتم که فقط دایی خودم اینجورنیس..خخ

پاسخ :

طبیعتشونه کلا!
ارام:)
۲۵ مرداد ۱۵:۰۴
خخخخخخ
عزیزم گوش کن 😂😂 
میری با این زرد ، مردا ازدواج میکنی:)

پاسخ :

نه مسئله اینه که داییم منو با دخترایی که راه میرن،5 نفر اینور خیابون غش میکنن و 7 نفرم اونور کپ میکنن و 2 نفرم اون وسط مفقود میشه اشتباه گرفته! ;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان