سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

وقایع اتفاقیه طی این دو روز

پریروز هفت ساعت و دیروز ده ساعت را در جاده‌ و مطب و عکس‌برداری گذراندیم و له له هسدیم.

نتیجه:ارتودنسی نه تنها خر است،بلکه گاو من هم هست.همیشه کلاس اول است حتی! :/

درد اینه که سه تا از دندونای نازنینم باید کشیده شن.یکیش پر شه و یکیش...
عمل!بله عمل!(کولی بازی درمیاورد)

بعد از معاینات متوالی و نصب براکتها،دهانمان دو متر از سمت شمال شرقی و سه و نیم متر از جنوب غربی گشاد شد :/ علاوه بر این پنج،شش لایه از دهانم هم به فنا رفت.و این می‌تواند یک توفیق اجباریِ حرف نزدن باشد (تهِ نیمه‌ی پر لیوانو دیدن!)

چیزی که در این دو روز تجربه کردم این جمله بود : ترس،آموختنی‌ست!

من چه گناهی کردم که دندونای بزرگ مامان و فک کوچیک بابا هم‌زمان به من رسیده :/
ملت ژن دارن مام ژن داریم :/ D:

مراحل مسواک زدن،به هفت خان رستم گفته زکی!

فکر می‌کنم بعد از اتمام دوره‌ی درمان،به سوء هاضمه گرفتار آمده باشم D:  از دیروز که دکتر گفت ساندویچ و پیتزا و ته‌دیگ و ... تعطیل،با یک بغض عمیقی از مقابل ساندویچی‌ها رد می‌شوم :/ (نیس خیلیم غذا می‌خورم!برای مثال دیروز نه صبحانه،نه نهار و نه شام!،هیچ کدومش رو نخوردم.چند تا میوه و کیک و آب‌میوه فغط!)

شمام که هی فقط پست بذارین :| چندتاتون چند بار ستاره‌ش روشن شده حتی :/

در راه و در زمان بیکاری و انتظار،پادکست می‌گوشیم.از نوع "رادیو صدای زمین"ـش.به شـــــدّت پیشنهاد میکنم.خصوصا تو جاده‌ی باران‌زده من رو در یک خلسه‌ی عمیقی فرو برد!اوففف...امتحان کنید حتماااا.

دو روز هم هست که کلاس رانندگیمان شروع شده!یک مربی فوق باحال گیرمان آمده!فقط کمی عفت بیانش نابود است! D:

معتاد مجله‌ی دانستنیها هم گشته‌ایم :)

فعلا همینا!خورد خورد خواهم خواندتان! ;)
۹ ۳
زِدْ عِِـچْ آرْ …
۲۷ مرداد ۱۸:۰۵
ژنِ خوب
‌D: 

پاسخ :

والا بخدا!
nily ..
۲۷ مرداد ۲۱:۰۱
فروز کوفتت شه! :| ژنو نمی‌گم ها...اون که گوشت شه به بدنت...ولی رانندگی کوفتت شه! :|

پاسخ :

D:
دوس ندارم رانندگیو!چون از ملزوماته پی‌ـشم.البته ممکنه بعدا که درست حسابی یاد گرفتم دوس داشته باشم!
Shahtot 🍇🍇🍇
۲۷ مرداد ۲۲:۴۴
باید بگم فروزن جان که اینجانب که در حال نوشتن این کامنت است
تمام چهار دندان عقلش را کشیده :///
خخخخ چون من فکم کوچیکه ، رفتم دکتر بعد از عکس برداری گفت که اگر نکشم ،
بعدا تمام دندونام میوفته رو هم ...
انققددررر درد داشت که خدا میدونه ولی راحت میشی :)
+ من از فردا کلاسم شروع میشه :) 

پاسخ :

این جانبم که درحال خواندن کامنت است،شاتوت خان(نه ببخشید همون جان D:)،دندان عقلش اصن در نیامده!اونام باید کشیده شن تازه :/
منم فکم کوچیکه!دقیقا هم همین اتفاق افتاده!
هر سه‌تاش ساااااالم ساااااااااالمن آخه!راحت شدن نداره که!فغط خوشگل شدن داره بعد دو سال!گرچه الان شبیه شخصیتای ژانر وحشت شدم رسما! D:
+خیلیم خوب ;)
Shahtot 🍇🍇🍇
۲۷ مرداد ۲۳:۰۲
برای منم در نیومده بود جراحیش کردم وااااییییی ( لثه ام رو جراحی کرد :((( )
آره بعدش حسابی دندونا خوشگل میشن ؛)
+ شاتوت خان خیلی بامزه بود ، تا حالا کسی نگفته بود :دی :))

پاسخ :

ووی یا خدا!دکترم گف اگه خواستی بده اونارم جراحی کنن :|
فعلا که زشت نباشه کافیه D:
+گوشات بامزه شنید،یا چشات بامزه خوند یا یه همچین چیزی باید بگم احتمالا ;)
🍁 غزاله زند
۲۸ مرداد ۱۶:۴۷
عه! مسواک بزن،از نخ دندون و دهان شویه استفاده کن 😉 هر چند به نوعِ دندون هم ربط داره ;)  هم اینک من هیچگونه دندان خرابی ندارم! :)) سوز به دلِ همگان 😂

پاسخ :

بله هزار جور چیز میز داره!مسواک بین دندانیم داره تازه! ;)
دندونای من که رسما made in China!
دیگه ناسلامتی دندونپزشک آینده‌ی این مملکتی!بیا و داشته باش D: البته گفتم،این دندونایی که باید بکشم به خاطر اینه که جا برا بقیه باز شه!وگرنه سالمن!
هلما ...
۲۸ مرداد ۱۷:۰۳
واااییی ژنت منو کشته :))
من دندان های مرتب و سالمی دارم با اندازه مناسب:) دلت نسوزه :)) فقط فکم کوچولوعه دندونای عقلم موقع دراومدن جراحی میشن.
غصه نخور خوب میشی..

پاسخ :

مارم به فنا داره میده کم کم!
به قول نیلی:کوفتت شه پری!کوفتت شه!
هم‌اکنون یه سردرد عجیبی دارم :| آمپول بی‌حسی دیگه واقعا ته خر بودنه :/
مریــــ ـــــم
۲۹ مرداد ۱۲:۲۲
:)))))
ای بابا 
عجب وضعی داری
والا
مردم ژن دارن ماهم ژن داریم
:))

پاسخ :

میبینی توروخدا؟ :))
#ژن_نامرغوب! D:
gandom baanoo
۲۹ مرداد ۱۲:۲۴
خب من اصلا از دندون پزشکی نگم اینجا!!! پستای دندون پزشکی به وفور در وب من یافت میشود! :)))

وای خوش به حالت!! من چند وقته اشتهام باز شده!!! :/ تو این موقعیت :|

پاسخ :

منم اگه پست میکردم الان موضوع اصلی وبلاگ بود شاید ;)

ای جان!اگه استعداد چاقی نداشته باشی مشکلی نیس! ;)
فاطمه
۱۰ دی ۱۸:۴۰
منم یه دهن سرویسیم:))مشکل فکی داشتم که عملش کردم لازمه اش ارتودنسی بود لازمه ارتودنسی دندون پزشکی های بسیار :))) ولی الان ته خطم فقط موقع خواب پلاک میذارم.ولی واقعا خیلی سختی کشیدم .
رکورد نیفتادن براکت هم دارم در ابن حد خود دکترم گاهی چندتارو میکند عوض میکرد :)) همه چیم میخوردم جز گاز زدن سیب و هویج بلال .

پاسخ :

:)))))
من تازه اول راهم :/
من تا الان نیفتاده و احتمالا هم نخواهد افتاد!
رکورد من در زمینه‌ی جیک‌نزدنه :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان