سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

خوابم خوابای قدیم!

این‌که یکی نصفه‌شب دلش بگیره،زیاد اتفاق میفته.

ولی ساعت هشت صبح؟

نمیدونم...

قبلنا خواب مشکل‌گشا بود.

اما الان...

شاید هیچی...

۸ ۳
حوا ...
۰۶ شهریور ۰۹:۳۲
منم به همین درد دچارم! نمیفهمم چرا اینطوریه -_-

پاسخ :

هوففف.بد دردیه ولی...
فِ. شین.
۰۶ شهریور ۱۱:۰۵
روح خسته باشه، خواب فایده ای نداره /:

پاسخ :

آخ گفتی...
.. محمد ..
۰۶ شهریور ۱۱:۱۲
احساس همدردی میکنم!!

پاسخ :

سپاس از همدردیتون :)
مریــــ ـــــم
۰۶ شهریور ۱۱:۲۵
مورد داشتیم 1ظهر هم دلش گرفته
:|

پاسخ :

مام داشتیم همچین موردایی :/
هلما ...
۰۶ شهریور ۱۱:۳۲
من تاحالا صبح ها دلم نگرفته. :) عه چرا یه بار پارسال صبح روزی که آزمایشگاه ریزپردازنده داشتممممممممممم فک کنم.

پاسخ :

نه من قشنگ کله‌سحرو صبح و ظهرو عصرو .. همه رو تجربه کردم! D:
وای پری چرا انقد تو دقتت بالاس!نگفتی مگه اسم دخترعموتو ممکنه فراموش کنی؟!
nily ..
۰۶ شهریور ۱۲:۱۷
شاید این نیز بگذرد...هوم؟!

پاسخ :

اوهوم...قبلنم اومده و رفته...

هلما ...
۰۶ شهریور ۱۷:۰۳
چون دخترعموم ذزه ای برام مهم نیست. :))

پاسخ :

عه آهان!کاااملا میفهمم چی میگی!
گُل نِگار
۱۰ شهریور ۱۴:۵۷
فروزن کامنت خصوصی ات D;;
من میتونم رمز داشته باشم:)؟؟

پاسخ :

بچه هی شکست عاطفی میخورد میومد میدید 0نظر :| D:
نه پس!فرستادم ;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان