سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

یک دو سه امتحان می‌کنیم

اهم اوهوم

اینجا اصفهان است؛

صدای منو از دانشگاه صنعتی می‌شنوید :)


از 26 شهریور تا الان اینترنت نداشتم :)

و الان نمیدونم از کجا شرو کنم به تعریف کردن!

و البته خوندن پستاتون :)

۱۳ ۸
هویجوری :)
۰۲ مهر ۱۸:۴۷
بح بح!!!
چی بهتر از اینننننن؟؟
سلام منو به اصفهان برسون مهندس جان

پاسخ :

:))
دیروز رفتیم سی و سه پل اتفاقا :) چشم ^_^
🍁 غزاله زند
۰۲ مهر ۱۹:۲۹
واااای عزیزم چقدر حساس و هیجان‌انگیززززز 😍 بگو فقط بگو 😍

پاسخ :

خیلی هیجان انگیززززززز.خوابگاهی بودن خیلی خوبه!
big cat
۰۲ مهر ۱۹:۳۰
خیلی هیجان انگیزه بری یه شهر دیگه موفق باشی ( ゚ヮ゚)

پاسخ :

اوففف آره!
حس استقلال!
آرام ..
۰۲ مهر ۱۹:۳۹
عاغاااا منم دانشگااااااه :((((

شکلک گریه همراه با فین حبابی:((((((

پاسخ :

وای عالی بود این جمله آخرت!

ایشالا قسمت شه!
البته نه تو بزرگترین دانشگاه کشور که هی گم شی توش :/ [زیرپوستی پز می‌دهد]
Shahtot 🍇🍇🍇
۰۲ مهر ۲۰:۱۴
عههههه فروزن کجا بودی دختر دلم برات تنگ شده بود :)))

فروزن یچیز بگم ....
برای ما دانشگاه مون پس فردا تازه ثبت نامه :| خخخخ

پاسخ :

منم دلم برا همه تنگ شده بود اینجا!

کوفتت شه شاتوت!
ما 27ام بود!نمیدونی چه شکلی آماده شدم رفتم :/
چارشنبه هم باید برگردم شهرمون :)
هلما ...
۰۲ مهر ۲۱:۲۸
همشهری میرزا شدی :)
دانشگاه پر از علم و شادی باشه برات....

پاسخ :

عهههههه آره!
تازه یه عکسم زدن اتاقمون.آبشار سمیرم.یاد آقاگل افتادم :)
هلما ...
۰۲ مهر ۲۱:۵۶
قشنگ افتادی نزدیکای پیرهای ادیب :)

پاسخ :

میبینی تو رو خدا!آدم خجالت میکشه!

مه‍ شید
۰۲ مهر ۲۲:۵۷
آقا مبارکا باشه :)))( الهی به غلط کردم کنکور دادناتو نبینم.

پاسخ :

مرسی مهشـــــــید :*
الهی آمین!
اسمان ***
۰۲ مهر ۲۳:۳۶
ع خواهرمنم اونجاست دانشگاه خوبیه خودم سه بار اومدم حالشو ببر:))

پاسخ :

عههه چه خوب ;) بازم بیا در خدمت باشیم D:
حوا ...
۰۳ مهر ۰۳:۴۸
اصفهان شهرِ خوبیه.
خوب باشی همیشه رفیق جان ^_^

پاسخ :

عاااره.فقط آب و هواش به من نمی‌سازه!روزاش گررررررم و شباش سررررررد :/
فدای تو رفیقم :*
مریــــ ـــــم
۰۳ مهر ۱۱:۴۰
عزیززززم
کلی خوش بگذرون
اصفهان و شیراز شهرای بی نظیری هستن

پاسخ :

:***
آره واااقعا خیلی خوشگله :) جات خالی ;)
nily ..
۰۳ مهر ۲۳:۲۵
وای فروز! :)
خیلی برات خوشحالم...
خداوکیلی برا ما هم دعا کن! ^_^

پاسخ :

قربون دل مهربونت بشه فروز :*
ایشالا خودت دانشگاه شریفی ;)
علیـ ــر ضــا
۰۵ مهر ۱۱:۲۴
خوشا بحالتان
کامنت منم از چراگاه درج میشود
شیرینی ماااا

پاسخ :

:)
خوش به حال شما نیز هم :)
بفرمایید دهنتونو شیرین کنید! [کلیک]
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان