سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

هستمت ;)

"هستمت" کمپینی برای جمع‌آوری درهای پلاستیکیه که از فروش اونها،برای افراد نیازمند،ویلچر تهیه میشه.ضمن اینکه به طبیعت کمک میشه :)


اگر دانشجو هستین،میتونین یا به خود سلف بگین،یا اینکه خودتون یه جعبه بذارین که درای پلاستیکی رو توش بریزن.در کل اطلاع‌رسانی کنین دیگه لطفا!


از موقعی که دوستم اینو به من گفت،عین فامیل دور رو کلمه‌ی "در" حساس شدم!

و این هم نتیجه تا اینجای کار :


                              


و اما :

سایت هستمت

مکانهای تحویل


::اگرم در جریان بودین که دمتون گرم ;)


۴ ۴
ناشناس
۲۹ آبان ۰۲:۳۱
عههه. پس اون ظرف پر از دره، این بوده تو سلف ...
ع

پاسخ :

بعله :)
هلما ...
۲۹ آبان ۰۳:۵۸
اطلاع که داشتم ولی راستش عمل نکردم تا الان. :||
فقط من موندم تو تو خوابگاه فقط با هر چیزی که در پلاستیکی داره سرو کار داری؟؟ اینا برا چند وقته دختر؟؟
راستی تو مکانهای تحویل برا استان خودمون رو ندیدم من.
خانم مهندسی دیگه :)

پاسخ :

دمت گرم ولی عملیشم بکن پری :*
اینا برا حدودا یکونیم ماه!(شایدم کمتر).فقط خودم نیستم که!همه دراشونو میارن تحویل من میدن!توجیهن قشنگ!
آره نیستش متاسفانه.حالا تا تو جم کنی کلی طول میکشه.یه موقع رفتین تهران یا جاهای دیگه میبری ;) منم میدم دوستم ببره تهران!
عزیزمی ^_^
Toktam Rashidi
۲۹ آبان ۱۷:۳۵
منم جمع میکنم ازینا!

پاسخ :

درووووووووووووووووود بهت ^_^
فاطمه
۱۰ دی ۱۸:۱۲
منم کل خانواده یا با دوستام بیرونیم میارن برام :)) حتی مثلا مهمونی جایی یا حتی سر عقد برادرم چند نفری تو رستوران داشتیم درارو جمع میکردیم :))) خوبیش اینه کنجکاوی برانگیزه باعث برقراری ارتباط میشه و تاثیرش بیشتره

پاسخ :

ایول :)
دقیقا ;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان