سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

شرط اول قدم آن است که مجنون باشی... + پی‌نوشت

اولین یلدای دور از خانواده :)

    
                              

:: عنوان یک مصرع از فال مجازی امشب! [دیوان حافظ نداشتیم!]

:: بشنوید :)
 


:: راستی یلداتون مبارک :)

::پاییز رسما تموم شد :|

::سلام زمستون :)


پی‌نوشت:الان که دارم فکر میکنم و شب چله‌ی سال قبل رو مرور میکنم میبینم اولین شب یلدای دور از خانواده نبوده :دی

پست سال 95 رو که میخونم دلم میگیره...

گفتم "میرسم"...

ولی...

۶ ۵
مستر علی
۰۱ دی ۰۱:۱۵
یلدا بر شما مبارک و خجسته... 
سفره تان بسیار زیبا، اهنگ هم خاطراتی مدفون را زنده کرد
دست مریزاد

پاسخ :

بر شما هم همچنین :)
قربان شما :) امیدوارم خاطرات خوبی بوده‌باشن!
نمیدونم جوابش چی میشه :دی
اسمان ***
۰۱ دی ۰۱:۵۹
ای جاااانم چه یلدایی :)))

یلدات مبارک دوست جانم ..زمستون خوبی داشته باشی :)

پاسخ :

جات خاااااالی آسمان :*

مبارک هممون :) امیدوارم ^_^ تو هم همینطور ;)
حوا ...
۰۱ دی ۰۳:۳۴
چه سفره‌ای :)

پاسخ :

مخلص ;)
مترسک ‌‌
۰۱ دی ۰۹:۴۶
من که از یلدای امسال شدیداً راضی بودم چون پارسال شبِ اعزامم به سربازی بود و رسماً هیچی متوجه نشدم از یلدا :/
اما امسال چسبید D:

پاسخ :

خب خداروشکر :)
عاااااااه چه شبی اعزام شدین :/
منم پارسال درگیر کنکور بودم :// امسال به منم خیلی چسبید :)
^_^
علیـ ــر ضــا
۰۱ دی ۱۶:۳۵
چقدر خ.و.ب.ه

پاسخ :

o_O
ت.ش.ک.ر
مریــــ ـــــم
۰۲ دی ۰۹:۰۶
تو خوابگاه اینقد لاکچری؟

پاسخ :

ما اینیم دیگه! :دی

مریم خدایی یه نگا به ظرفی که توش ژله درست کردیم بنداز!لاکچری؟
یا مثلا بیسکوییتارو!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان