سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

سحرخیز باش تا کامروا شوی؟!

انصافانه‌س تو از اون شب‌زنده‌دارا باشی و صبح بارون بزنه به این شهر بی‌بارون؟

نه میخوام بدونم انصافانه‌س؟


حالا نگم براتون از اون لذت وصف‌ناپذیر تاب خوردن و استشمام عطر خاک بارون‌زده و گوش کردن به آهنگای مورد علاقه‌ت 3>


خدایا شکرت...


::ببینید گربه‌ی لاکچری دانشگاهمان را در حال تخم‌مرغ خوردن :| گربه‌های اینجا دچار جهش ژنتیکی شدن!پیراشکیم دادیم بهش خورد حتی :|


::باز فصل امتحانات رسید و من دلم الان روبیک 4*4 میخواد مثلا!

۴ ۵
حوا ...
۰۶ دی ۰۵:۳۰
تصویر نشون داده نمیشه چرا؟!

وای روبیک ^_^ سرگرمیِ موردِ علاقه‌ی من :))

پاسخ :

لینک اصلاح شد.گویا با دو تا http وارد کرده بودم :))

^_^
ولی بیا قبول کنیم الان وقتش نبود!
مترسک ‌‌
۰۶ دی ۰۶:۰۸
چشماشو 3>
لینکت رو با دو تا http وارد کردی، یکی‌اش رو حذف کن ;)

پاسخ :

صاف زل زده به دوربین :))
آخ آخ یه بار خودم چک نکردما!خیــــــــلی ممنون :) چشم ;)
مریــــ ـــــم
۰۶ دی ۰۹:۰۳
من میگم دانشگاه شما لاکچریه نگو نه
:دی

پاسخ :

الله اکبر! :دی
گل نرگس
۰۶ دی ۲۰:۱۰
مؤید باشید 

پاسخ :

تشکر :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان