سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

غلط کردم،غلط! + پی‌نوشت

من همینجا قول میدم از ترم بعد کلاسارو نپیجونم.

کلاسای 8 صبحمو آدم حساب کنم.

سر کلاس نخوابم و رمانم نخونم.

جزوه بنویسم.



::شب امتحان :/

::من شنیده‌بودم ترم یک همه تر و تمیز جزوه مینویسن!همه‌ی کلاسارو میرن!

بنده خیلی هفت‌خط‌طور برخورد کردم در این مورد :|

ولی...

غلط کردم،غلط!


کاش بعد از اخذ مدرک دیپلم،در اوج خداحافظی می‌کردم!


[پست را منتشر کرده،پیش‌نیازهای دروس ترم بعد را چک می‌کند] :دی


::پی‌نوشت : [5:07]

از من به شما نصیحت!وقتی کافی‌میکس میخورین،قبلش فکر کنین ببینین آیا اساسا دوست دارین بیدار بمونین یا نه!

ژست شب امتحان نیاین فقط!

حالا نیست هر شب ساعت 11 میخوابم :/

۷ ۴
مریــــ ـــــم
۰۹ دی ۰۸:۲۳
من یه بشکنه قهوه هم بخورم اراده کنم قشنگ خوابم میبره
عملا روم هیچ تاثیری نداره
:|
عزیزم تا اخر ترم 8 ازاین قول دادنه هست

پاسخ :

آخه قبلش در طول روزم کلی خوابیده‌بودم!وگرنه مقاومتی در برابر خواب ندارم!
:)))))))

:دی
آره ولی میشه حالا فعلا ترم یکو خود خدا،شخصا یه‌کاریش بکنه؟!
مریــــ ـــــم
۰۹ دی ۱۱:۱۹
مطمعن باش یه کاریش میکنه:)

پاسخ :

دعا کن مریم!

حوا ...
۰۹ دی ۱۵:۱۶
در اوج رو خیلی خوب گفتی :)))

پاسخ :

والا آخه!
سر بیست‌وپنج صدم کلی حرص و جوش میخوردم!الان موندم پاس میشم یا نه :دی
مستر علی
۰۹ دی ۱۵:۲۱
ما ترم یک چهار نفر هم اتاق بودیم سه تامون از ریاضی 1 افتادیم... ترم یک رو خوب نمره بگیرید، در تحکیم روحیه و تضمین اینده تان تاثیر بسزا دارد ☺

پاسخ :

یا خدا!
اینجا ریاضی خیلی سخت نمره میدن.ولی حالا از ریاضی زیاد نمیترسم!(البته خدا به‌خیر بگذرونه!امتحان بعدیه!)
دست ما نیست دیگه خوب نمره بگیریم! :دی دعا کنین فقط :))
تضمین آینده :/ نگین اینجوری ://
هلما ...
۰۹ دی ۲۲:۱۷
آقا شب امتحان قانونش فرق داره، در حالت عادی شش صبح بخوابی و هشت و نیم بری کلاس، شب امتحان ساعت نه و نیم خواب میریزه از چشمات :)
موفق میشی غصه نخور

پاسخ :

دقــــــــــــــیقا!
موفقیت فقط در این حد که پاس میشم!معدلو اینا هیچی :/
هلما ...
۰۹ دی ۲۲:۲۸
نمره هات رو آخر ترم بذار وب ببینم از اونایی که الکی میگن خراب کردم. :))

پاسخ :

وای نمیری پری :**
وقتی میگم خراب کردم،واقعا همین حسو دارم!ولی نمیدونم چرا بعدش بدک نمیشم!و دوستان مورد عنایت قرارم میدن!
آلاء ...
۱۰ دی ۱۹:۲۶
جالب بود
اینها مناجاته شب امتحانه...
بعد امتحان ها یادت میره

پاسخ :

تشکّر :)
همونطور که از یاد رفت : دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان