سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

غول مرحله‌ی آخر

یکی نیست به استادمون بگه،آخه خواهر من،من کار با خود ATM رو تازه یاد گرفتم!اونوقت بیام پروژه‌ی ATM بزنم؟ :/

بعد حالا اینا به کنار.
من موندم کاربر مگه مرض داره بیاد شماره کارتو بزنه abc مثلا؟ :| اصن کی‌بورد عابربانک مگه غیر عدد چیزی داره؟

عاشق اولویت‌بندی خودمم ولی :دی
قبل اینکه بدنه‌ی اصلی کد رو بزنم،رفتم کد رنگارو درآوردم یکی یکی امتحان میکنم ببینم منوم کدوم رنگی باشه خوشگلتره :دی

::نگارنده اعصاب درست‌درمانی ندارد :|
:: خودم میدونم پروژه‎‌ی عابربانک،پروژه‌ی سخت آنچنانی محسوب نمیشه.ولی بالاخره باید غر بزنم یا نه!مضاف بر اینکه جزئیات زیاد داره لامصب ://

۷ ۲
مستر علی
۲۱ دی ۰۷:۱۳
به به پروژه نوشتن هم عالمی داره. مخصوصا وقتی در اخرین لحظات که از جواب گرفتن نا امید باشی، یهو درست عمل کنه😉

ایشالا نمره کامل بگیرید ☺

پاسخ :

بله لذت خودشو داره.
اما برعکسش وحشتناکه!مثلا دیروز دوستم کامل زده‌بود کدشو.رفت برا ارائه‌.دم در اتاق استاد کدش کار نکرد :دی
حوا ...
۲۱ دی ۰۸:۱۴
آب قند بیارم برات؟! :)))

پاسخ :

نیکی و پرسش حوایم؟!
سریع‌تر لطفا! :دی
هلما ...
۲۱ دی ۰۹:۰۸
به به خانم مهندیس :))
اینجور پروژه ها عشقن انصافا.
من تو نرم افزار چراغ راهنمایی رانندگی پیدا کرده بودم برا هر چشمکش ذوق میکردم ولی خب شماا خود خود مهندسی *__*

پاسخ :

جانیم منیم دهتور مهندیس بالام؟ : دی
آره من خودمم خیلی دوست دارم.بیخود غر میزنم :دی
بابا من هلو ورلد زده‌بودم داشتم می‌مردم از ذوق اوایل :دی
اختیار داری ؛)

مریــــ ـــــم
۲۱ دی ۰۹:۱۰
استادان زن همیشه بیشتر اذیت میکردن منو

پاسخ :

این ترم دو تا استاد زن داشتیم نمیتونم قضاوت کنم.از بخت بد یکیش استاد مهم‌ترین درس این ترممون بود.
یعنی گند زدا!گند!
هلما ...
۲۱ دی ۱۱:۱۷
البته پیاده کرده بودم درستتره، اشتباه نوشتم. :)
آورین خانم گُل

پاسخ :

آره گرفتم ;)
[لپش سرخ می‌شود](به یاد اون شکلک بلاگفا :دی)
حوا ...
۲۱ دی ۱۶:۵۵
بفرمایید :دی

پاسخ :

[قلوپ قلوپ سر می‌کشد]
علیـ ــر ضــا
۲۲ دی ۱۷:۴۶
غر بزن سبک‌ شی 😂😂😂

پاسخ :

همین‌کارو دارم انجام میدم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان