سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

مهندسِ دوازده و نیم درصدی :دی

هیچی دیگه،
یه لحظه یادم افتاد یه ترم تموم شد :دی

۱۰ ۵
حوا ...
۰۲ بهمن ۰۱:۵۹
موفق باشی :))

پاسخ :

قربان تو ^_^
مریــــ ـــــم
۰۲ بهمن ۰۸:۴۲
میرسی یه زمانی کل 8ترمت تموم میشه 
بعد میشینی حسرت این روزایی که الان توس هشتی رو میخوری
:|

پاسخ :

نه خب توامان لذت هم میبرم پدرمم درمیاد :|

ղმբმʂ .
۰۲ بهمن ۰۹:۱۸
:))

پاسخ :

^_^
زِدْ عِِـچْ آرْ …
۰۲ بهمن ۱۳:۱۴
مهندس*-*

پاسخ :

وای دخترم یه لحظه خجالت کشیدم اصن از واژه‌ی "مهندس" استفاده کردم!
کووووووو تا مهندسی!
هلما ...
۰۲ بهمن ۱۳:۲۵
من هفت ترمه تموم شدم درصدام قاطی شدن :)
من اینقدر خاطرات باحال دانشجویی دارم. :))

پاسخ :

من فک کنم یه پونزده‌شونزده‌ترمی کار داشته باشم :دی
مهم اینه که الان صد در صدی :*
تعریف بنما فیض ببریم یا شیخ ^_^

زِدْ عِِـچْ آرْ …
۰۲ بهمن ۱۳:۲۸
عه مامان نگو اینجوری
*-*

پاسخ :

حقیقته مامان جان!حقیقت :**
زِدْ عِِـچْ آرْ …
۰۲ بهمن ۱۳:۳۹
چه الان چه آخر ترم هشت مامان مهندسِ خودمی:))))))

پاسخ :

[گونه‌هایش سرخ شده و قربان صدقه‌ی دخترش می‌رود :دی]
گندم بانو
۰۲ بهمن ۱۶:۰۶
تازه ترم هشتم میشینی خودتو تو آینه نگا میکنی و از خودت میپرسی جدی من مهندس شدم؟!!!
و اگه تصویر تو آینه‌ت اندازه تصویر من نامرد باشه میگه "نه عامو!!! مهندس کجو بود؟!!" :)))
۵ اسفند روز مهندسه‌ها... پیش پیش مبارک ♡

پاسخ :

وای گندم من اصلا رفته رفته بیشتر دارم فک میکنم این چه پستی بود گذاشتم آخه!
من کجا!مهندس کجا!
همیشه هم بدم اومده از اینکه ترم‌اولی به خودش بگه مهندس :/ (همچین کاری نکردما!)
قربانت :*
مبارک خودت و مهندسای واقعی باشه ^_^
گندم بانو
۰۲ بهمن ۲۱:۵۲
نه بابا!!! اصلا همچین فکری نکن!! ما از سال دوم دبیرستان که انتخاب رشته کردیم واسه خودمون روز مهندسو جشن میگرفتیم!
اتفاقا باورش کن. و حسابی مهندس شو :)
لذت ببر از مهندس بودن :)
خیلی کیف داره ^__^

پاسخ :

:))))))))))))) بعد من روزای اول تو هر فرمی نزدیک بود جلو رشته بنویسم "ریاضی‌فیزیک"!
حسابی مهندس شم ^_^ به‌چشم :*
کیف که آره خیلی *_*
امیدوارم "واقعا" مهندس شم فقط...
مرسی گندم ;)
علیـ ــر ضــا
۰۳ بهمن ۱۳:۳۲
بسلامتی

پاسخ :

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان