سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

١٨روز تا بهار من...

برادر عزیزتر از جان،

بهار من بی‌تو، خودِ خودِ زمستان است.
سرد است و دلگیر. تاریک است و ساکت.
اما اگر تو بتابی به دنیای خواهر کوچکت که دیرگاهی‌ست رنگ غم به خود گرفته، سردی و یخ‌زدگی، دلگیری و دلتنگی، تاریکی و سکوت، پاییز و زمستان، همه و همه معنی خود را از دست می‌دهند. همه چیز برای من می‌شود "تو" و "تو" می‌شوی دنیایم...

بهار من تویی برادر جان...
خودِ خودت...

۸ ۶
هلما ...
۱۲ اسفند ۱۹:۴۱
برادر یه موجود حس کردنی و لمس کردنیه، توضیح دادنش سخته :)

پاسخ :

بله...

::آیا می‌دانید، من چقدررر شرمنده‌ت هستم؟
حوا ...
۱۳ اسفند ۰۱:۴۲
آخی :)

پاسخ :

:**
علیـ ــر ضــا
۱۳ اسفند ۰۸:۰۲
خود خودشه 

پاسخ :

...
هلما ...
۱۴ اسفند ۰۲:۲۱
چرا؟؟ :||
وا چه شرمندگی دختر!!

پاسخ :

وای پری...
تولدون گئشدی گئدی....
بی‌معرفت دئیرما! یادیمدایدی... ایشلر دولاشدی....شرمنده جانیم... شرمنده...
ایشالاه ایلّر بویی، ساغ سلامت خانواده‌وین سایه‌سینده یاشیاسان...
بولمورم نیه بیردن تورکی دانیشماغیم گلدی!!
هلما ...
۱۴ اسفند ۰۲:۲۲
راستی خوبی؟؟ خوشی؟؟ روزگار بر وفق مراد هست؟؟ :)

پاسخ :

هعی... می‌گذره...
گهی پشت به زین و گهی زین به پشت :)

هلما ...
۱۴ اسفند ۰۲:۳۴
وله بابا :))
منده ددئیم بع نولوبده... هلم اوقد تولدم اولاجاخ کی :)) گلن ایل تبریک دییرسن اوزیوی ناراحت ائلمه اونوچون :)
بیلیرم بی معرفت دییرسن ولی دِه گوروم باشین بَه شلوغدی هاا😜😜
چوخدا قشح منده فاز توتدیم تورکی جواب یازدئم. :))

پاسخ :

:(((
اله اوزونه گوره چخ بیر زادی :|
هن باباااااااااااااا! قادان آلّام داااا!
بله؟ دئیرم کی...هاوالار ایسّینیب‌ها![افقا خیره اولوب، باشین گاشییر:))]
آی سنین اَل گولون آغریماسین :*
گل نرگس
۰۲ فروردين ۱۶:۳۶
سلام 

سال نو مبارک
ان شاءالله سال خوبی داشته باشید

پاسخ :

سلاااااااااااااااااااام :)

سال نوی شمام مبارک ;)
شما هم همینطور :]
فرشته ...
۱۰ فروردين ۱۶:۱۳
یه لحظه احساس کردم دلم خیلی بیشتر تنگ شد.

پاسخ :

عزیز دلم ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان