سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

جام جهانی چشم‌هات

ما را چه به جام‌جهانی و این اباطیل؟

مایی که عمری‌ست دل و دینمان را یک‌جا باخته‌ایم در جام جهانی چشم‌هات!




مچکر از نیلوفر نازنینم بابت دعوتش ^_^

فوتبالی نبودنم از یک خطی بودن پست پیداست که؟

چالش مصادف شد با ماه مبارک امتحانات. نه من وقت کردم اجازه بگیرم برای دعوت و نه یکی‌دونفری که دعوتشان کردم، وقت داشتند. شرمنده.

خواستم از نویسنده‌ی شب‌ تردید دعوت کنم که با سه نقطه مواجه شدم و منتفی شد.

راستی، همیشه رفتن و رفتن! ز آمدن چخبر؟

۱۰ ۷
محمد صادقی
۲۴ خرداد ۰۱:۴۷
آمدن هم هست سلام میرسونه کاری داری بگم بیاد؟

پاسخ :

بگید بیاد پاسخگو باشه.
لیمو جیم
۲۴ خرداد ۰۱:۵۰
حتی ز رسیدن چه خبر…

پاسخ :

رفتن و نرسیدن...
محمد صادقی
۲۴ خرداد ۰۲:۰۰
دوستان نصف شبی گیر دادنا
ول کنین اینارو
ز خاب چ خبر بابا

پاسخ :

:)
محمد صادقی
۲۴ خرداد ۰۲:۰۳
مرسی بابت لبخند اصن منم لبخند :)

پاسخ :

خواهش میکنم.
نیـ ـلی
۲۴ خرداد ۰۳:۴۹
اولاً "نازنیم" خودتی :)))))

دوما باختنت مبارک :دی

پاسخ :

دیوونه :))))

مبارک صابش باشه :دی
♫ شباهنگ
۲۴ خرداد ۰۵:۲۶
همه‌تونم که باختید این بازی رو :))
پس کی جامو می‌بره؟

پاسخ :

خیلی سوال قشنگی بود :))))
احسنت!
حوا ...
۲۴ خرداد ۰۹:۱۵
:)

پاسخ :

:*
هلما ...
۲۴ خرداد ۰۹:۱۷
فک کنم فقط منم که توهم برد زدم. 

پاسخ :

متفاوتِ برنده‌ی خودمی ^_^
علیــ ـرضا
۲۵ خرداد ۱۱:۳۵
احسنت رک و پوست کنده حرف دل مارو هم زدین ! 

پاسخ :

:)))
مریــــ ـــــم
۲۵ خرداد ۱۲:۱۸
به به
:)))

پاسخ :

^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان