سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

آخرین+1

دل‌دل کردنم رو خودم هم نمی‌فهمم. اما حالا که نمیتونم تصمیم بگیرم بین ماندن و رفتن خواستم بگم مدت [تقریباً] مدیدی‌ست کانال دارم. اگر دوست داشتید با نام و نشان پیام بگذارید (:

۸ ۷
رامین :)
۰۴ ارديبهشت ۱۰:۵۷

سلام

 

نسخه trial استفاده از هشتگ شبانه‌های بیداری شما تموم شده. لطفا برای ادامه لایسنسش رو بخرین :))

پاسخ :

سلااااام. حال شما؟

ئهههه من الان که گفتید چک کردم دیدم شمام این تگ رو دارید. سرقت ادبی نبود ولی ها :))
مریض‌حالی چاوشی رو شنیدید؟ اونجا میگه. حالا ولی پس من استفاده نمی‌کنم دیگه. می‌فهمم آدم اذیت میشه. ممنون گفتید. 
رامین :)
۰۴ ارديبهشت ۱۶:۱۱

خوبم شکر. شوخی کردم من :))

مگه مال من بوده؟ غرض یه احوال پرسی بود :) البته من هنوز احوال پرسی نکردم. خوبین؟

پاسخ :

خدا رو شکر ((:
آره ولی خودم اگه بودم شاید خوشم نمیومد؛ حالا دنبال یه هشتگ خوبم :))
بزرگوارید *_*
بد نیستم منم :)
شراره میرزایی
۲۷ ارديبهشت ۱۳:۵۷

سلام اینستا فعالیت دارید ؟

پاسخ :

سلام. نه چندان.
الناز نوبخت
۰۷ مهر ۰۰:۵۹

دل دل نکن عزیزم

پاسخ :

ئه؟ باشه پس :))
سامان رضوانی
۰۷ مهر ۰۱:۴۱

اینستا فعالیت کنید

پاسخ :

علاقه‌ای ندارم بهش.
hana
۰۹ مهر ۱۴:۳۶

ایشالله هرچی صلاحه پیش بیاد

پاسخ :

ممنونم.
nazi
۰۹ مهر ۱۴:۵۲

همیشه منطقی فک کن یه تصمیم اشتباه ممکن تاوان بعدش بد بشه

پاسخ :

صحیح.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان