سحر نزدیک است...

اندکی صبر...

از خلاف آمد عادت بطلب کام!

نمیدونم چرا تیتر پست اینی شد که میبینین!

فقط میدونم انتظار این ترازو نداشتم واقعا.

عالی نیست ولی پیشرفت خوبیه:)

انقد بدبین بودم به تراز که تا الان کارنامرو ندیده بودم تا اوقاتم تلخ نشه!

اصلنم دلم نمیخاس این آزمونو برم.

3 تا درسم دست نزدم.دست نزدماااااا!چون اصلا نرسیده بودم بخونم

خدایا شکرت...

هوامو داشته باش تا ادامشو درخشان ادامه بدم...



+اگه اشکالات تایپی و صرفی و نحوی داره پستم به بزرگی خودتون ببخشین :)حواسم نیس چی دارم  میگم

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان